Psycholodzy szkolni
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Gry i zabawki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(2)
Tarnów multimedia
(3)
Tarnów czytelnia
(2)
Bochnia wypożyczalnia
(3)
Brzesko wypożyczalnia
(2)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(5)
Autor
Komorowska-Wnuk Agata
(2)
Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
(2)
Rakowska Marta
(2)
Zając-Malinowska Katarzyna
(2)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Biełajczuk Gosia
(1)
Frania-Seniuk Patrycja
(1)
Gersie Alida
(1)
Grochwska Marzena Anna
(1)
Guznar Małgorzata
(1)
Kamyk-Wawryszuk Agnieszka
(1)
King Nancy
(1)
Kolanko Agnieszka
(1)
Mitchell David R. (1938- )
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Patalan Katarzyna
(1)
Popielarska Aniela (?-2009)
(1)
Popielarska Maria
(1)
Rustecka Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
nieokreślony (s.l.)
(2)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(2727)
6-8 lat
(1988)
9-13 lat
(1667)
0-5 lat
(951)
Młodzież
(862)
Psycholodzy szkolni
(9)
Rodzice
(772)
Nauczyciele
(672)
14-17 lat
(645)
Szkoły podstawowe
(374)
Szkoły wyższe
(369)
Dorośli
(363)
Pedagodzy
(216)
Logopedzi
(213)
Studenci
(175)
Psycholodzy
(173)
Terapeuci zajęciowi
(160)
Przedszkola
(144)
Terapeuci
(141)
Nauczyciele przedszkoli
(124)
Klasa 8.
(100)
Szkoły specjalne
(96)
Nauczyciele nauczania początkowego
(91)
Klasa 1.
(84)
Psychoterapeuci
(80)
Klasa 7.
(79)
Klasa 2.
(77)
Pedagodzy specjalni
(77)
Klasa 3.
(75)
Klasa 5.
(71)
Klasa 4.
(70)
Klasa 6.
(70)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(57)
Szkoły średnie
(52)
Nauczanie początkowe
(51)
Lekarze
(50)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(48)
Wychowawcy klas
(44)
Dyrektorzy szkół
(38)
Szkoły ponadpodstawowe
(38)
Dziecko autystyczne
(33)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(33)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(33)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(32)
Nauczyciele języka polskiego
(26)
Nauczyciele szkół podstawowych
(24)
Pracownicy socjalni
(24)
Psychiatrzy
(23)
Nauczyciele matematyki
(21)
Cudzoziemcy
(20)
Pedagodzy szkolni
(20)
Fizjoterapeuci
(19)
Menedżerowie
(19)
A1 (poziom biegłości językowej)
(16)
A2 (poziom biegłości językowej)
(15)
Bibliotekarze
(15)
Nauczyciele akademiccy
(15)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Poziom podstawowy
(15)
Prawnicy
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Terapeuci pedagogiczni
(13)
Chorzy z afazją
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Licea
(11)
Nauczyciele szkół średnich
(11)
Osoby z autyzmem
(11)
Uczniowie
(11)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(10)
Osoby w wieku starszym
(10)
Pediatrzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Szkoła podstawowa
(10)
Ukraińcy
(10)
Dyrektorzy przedszkoli
(9)
Nastolatki
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Szkoły ponadgimnazjalne
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
18+
(8)
Gimnazja
(8)
Kobieta
(8)
Nauczyciele historii
(8)
Szkoła specjalna
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
Kosmetolodzy
(7)
Policjanci
(7)
Politycy
(7)
Technikum
(7)
Arteterapeuci
(6)
Lekarze rodzinni
(6)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(6)
Osoby z zespołem Aspergera
(6)
Pracownicy samorządowi
(6)
Prokuratorzy
(6)
Psycholodzy kliniczni
(6)
Sędziowie
(6)
Adwokaci
(5)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(2)
Metody nauczania
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Psychoterapia
(2)
Samoakceptacja
(2)
Arteterapia
(1)
Cele życiowe
(1)
Choroby afektywne
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Choroby rzadkie
(1)
Choroby układu nerwowego
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzewanie
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Etiologia (medycyna)
(1)
Farmakoterapia
(1)
Higiena szkolna
(1)
Język
(1)
Klimat szkoły
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura szkoły
(1)
Leczenie
(1)
Leczenie szpitalne
(1)
Leukodystrofie
(1)
Matematyka
(1)
Mitologia
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Młodzież z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Nastolatki
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Otępienie
(1)
Padaczka
(1)
Patogeneza
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Potrzeba autonomii
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychozy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Rysowanie
(1)
Samodzielność
(1)
Schizofrenia
(1)
Seksuologia
(1)
Socjoterapia
(1)
Szczęście
(1)
Technologie asystujące
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia plastyczna
(1)
Terapia rodzinna
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zaburzenia nerwicowe
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zaradność społeczna
(1)
Zespół Dandy'ego-Walkera
(1)
Zespół Dravet
(1)
Zespół Retta
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Finlandia
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Karty do gry
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Gry w karty
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Hobby i czas wolny
(3)
Psychologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń plastycznych z elementami arteterapii. Są one przeznaczone do pracy z dziećmi w wieku od 5 do 12 lat. Ćwiczenia zawarte w książce pomagają dzieciom poznać siebie lepiej. Wspierają je w budowaniu samoakceptacji, samooceny, poczucia wartości, wiary w siebie. Naprowadzają je na rozwiązania, które pomagają im radzić sobie z różnymi trudnymi sytuacjami oraz szukać wsparcia społecznego. Dodatkowo publikacja zawiera instrukcję, a pod każdym ćwiczeniem znajdują się propozycje pytań otwartych, które również mogą okazać się przydatnym narzędziem podczas podsumowania i rozmowy z dzieckiem. Zadania zamieszczone w książce mogą też poprawić samopoczucie dzieci, pomóc im się zrelaksować i wprowadzić je w dobry nastrój. Książka przeznaczona jest dla nauczycieli przedszkoli i szkół, pedagogów, wychowawców, psychologów, rodziców i tych wszystkich, dla których ważny jest świat dzieci oraz dbanie o ich harmonijny rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 563 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 972 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milowe : Karty rozwojowe dla dzieci / autorki: Patrycja Frania-Seniuk, Małgorzata Guznar ; karty namalowała: Gosia Biełajczuk. - [Miejsce nieznane] : Milowe, [2023]. - 1 gra (44 karty, filcowe opakowanie) : karton, tektura, filc, kolor ; w pudełku 15x22x4 cm + instrukcja (24 strony ; 15 cm).
Karty MILOWE to karty rozwojowe / coachingowe / metaforyczne stanowią samodzielne narzędzie wykorzystywane przez specjalistów do pracy z drugim człowiekiem. Przydatne są nie tylko do pracy z dziećmi i młodzieżą, ale także z dorosłymi i seniorami. Bazując między innymi na wiedzy terapeutycznej, zasadach FotoTerapii, zdobyczach neurobiologii i neurodydaktyki, coachingu rodzicielskiego, systemowej pracy z rodziną, opracowałyśmy zestaw realistycznych kart obrazkowych, których zadaniem jest wspieranie rozwoju drugiego człowieka. I nie ma znaczenia, czy jesteś: nauczycielem, psychologiem, pedagogiem, logopedą, pracujesz z dziećmi, czy z dorosłymi, indywidualnie czy grupowo - nasze karty mogą być narzędziem, które jest właśnie dla Ciebie. Które może urozmaicić Twoje zajęcia, pobudzić kreatywność, otworzyć pokłady wyobraźni i wydobyć ukryte zasoby. ― Autorki kart
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Drama)
Książka Tworzenie opowieści w edukacji i terapii jest przeznaczona dla nauczycieli, terapeutów, psychologów, osób zajmujących się edukacją i terapią grupową. Podstawą ich pracy są mity i opowieści z całego świata, zgrupowane wokół siedmiu tematów odzwierciedlających wszelkie formy ludzkiego doświadczenia. Podzielona została na trzy części. W pierwszej omówiono charakter i naturę opowieści, druga zawiera teksty mitów i konspekty zajęć, w trzeciej zamieszczono uwagi i rady dla osób prowadzących zajęcia. Odpowiedni dobór materiałów oraz umiejętnie przeprowadzone ćwiczenia otworzą uczestnikom dostęp do nieodkrytych zasobów własnej kreatywności, wyobraźni, ekspresji i nowych źródeł energii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00001471 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35224 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 538 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka podczas swoich badań przeanalizowała funkcjonowanie chorych dzieci w perspektywie ich potrzeb i zasobów, a nie tylko ograniczeń. W ten sposób wypełniła lukę dotyczącą wiedzy o dzieciach z rzadkimi chorobami neurologicznymi w kontekście ich potrzeb i zasobów komunikacyjnych oraz edukacyjnych. Z pewnością z wyników tych badań i analizy wniosków skorzystają zarówno specjaliści, jak i osoby zainteresowane tematem z przyczyn osobistych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111 027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Z Relacjami za Pan Brat)
Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 9-16 lat, przygotowują do zmierzenia się z trudnym zagadnieniem przemocy w szkole i w Internecie. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy nie potrafią poradzić sobie z nękaniem i brakiem akceptacji. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: - W jakich miejscach można spotkać się z przemocą? - Jak chronić się przed przemocą? - Jak zareagować w sytuacjach przemocowych? - Jak dbać o bezpieczeństwo w sieci? - Jak postąpić, gdy jesteśmy świadkami/ofiarami przemocy? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy borykają się z agresją w szkole, a ostatnio coraz częściej także z cyberprzemocą. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: - przemoc psychiczna i przemoc fizyczna - wykluczenie społeczne - dokuczanie w szkole - przyczyny i skutki przemocy - cyberprzemoc - nękanie w sieci. Dodatkowo publikacja zawiera: - dziennik odpowiedniego zachowania oraz reagowania na przemoc - pomoc do wizualnego przedstawienia procesu radzenia sobie ze złością i sytuacjami przemocowymi - ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład kolekcji "Z relacjami za pan brat" dedykowanej dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zakresie kompetencji społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 11 443 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczyciele na całym świecie poszukują skutecznych metod nauczania, również w klasach integracyjnych. Ta unikalna pozycja jest nieocenionym źródłem informacji dla pedagogów, którzy mogą nie mieć czasu lub chęci na zajmowanie się badaniami teoretycznymi, ale którzy chcieliby mieć pewność, że stosowane przez nich strategie nauczania są najskuteczniejszymi i najnowocześniejszymi dostępnymi metodami. Każda z dwudziestu siedmiu strategii opisanych w tej książce oparta jest na solidnych podstawach badawczych i sprawdzonych teoriach, posiada jasne wskazówki dotyczące implementacji i uzupełniona jest w stosownych przypadkach o ostrzeżenia. Ujęte zostały jedynie te studia, które mają w sobie autentyczny potencjał poprawy strategii stosowanych przez nauczycieli i które faktycznie mogą ułatwić naukę oraz uzyskiwanie dobrych efektów społecznych dla wszystkich uczniów w szkole. Niniejsza publikacja jest podstawową lekturą dla każdego, kto interesuje się - zawodowo lub teoretycznie - udokumentowanymi strategiami nauczania dzieci ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - niezależnie, czy jest to student pedagogiki, czy wykwalifikowany nauczyciel, szkoleniowiec, psycholog edukacyjny, koordynator do spraw edukacji specjalnej, konsultant czy badacz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30 820 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42273 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35 876 (1 egz.)
(dostępność ok. 02.01.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Karty odporności psychicznej / Teksty i grafiki: Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk, Katarzyna Zając-Malinowska ; konsultacja merytorycznaL: Marta Rakowska ; korekta: Agata Komorowska-Wnuk, Katarzyna Patalan. - Wydanie pierwsze. - [Łódź] : Sensos, ©2023. - 1 gra (21 dwustronnych kart: 3 karty prezentujące 3 źródła odporności psychicznej dziecka, 18 dwustronnych kart, których awers zawiera cechę charakterystyczną dla kompetencji dziecka) : karton, kolor ; w teczce 15x11x2 cm.
(Happy Me)
Karty Odporności Psychicznej - HAPPY ME ™️ Czym są Karty Odporności Psychicznej? To autorskie narzędzie rozwojowe stworzone z myślą o wsparciu rodziców i opiekunów w budowaniu odporności psychicznej u dzieci i młodzieży. To zbiór cech dziecka odpornego psychicznie i postaw rodzicielskich, rozwijających tę kompetencję u dzieci. Ideą kart jest wsparcie i wzmocnienie rodziców i opiekunów oraz inspirowanie do działań budujących odporność psychiczną dziecka. Dla kogo są karty? To doskonała pomoc dla psychologów i innych specjalistów do pracy z rodzinami. Dla rodziców i opiekunów, którzy w trosce o zdrowie psychiczne dzieci pracują nad swoimi umiejętnościami wychowawczymi. ZASTOSOWANIE KART: W pracy z grupą - grupy warsztatowe z rodzicami, grupy wsparcia dla wychowawców i opiekunów. W pracy indywidualnej lub z parą (rodzic-dziecko) w obszarze wyznaczania celów rozwojowych. Autorefleksja - pomoc w ramach samodzielnego rozwoju umiejętności wychowawczych. Zestaw zawiera 21 dwustronnych kart: - 3 karty prezentujące 3 źródła odporności psychicznej dziecka. - 18 dwustronnych kart, których awers zawiera cechę charakterystyczną dla kompetencji dziecka. Rewers kart to treści uzupełniające, czyli wskaźniki rozwijania odporności psychicznej. ZALETY KART odporności: Praca z kartami daje rodzicom/opiekunom szereg korzyści: pomagają usystematyzować wiedzę i własne doświadczenia w budowaniu odporności u swoich dzieci, promują umiejętności wychowawcze - są inspiracją i jednocześnie wskazówkami co do praktycznego kształtowania odporności psychicznej dzieci i młodzieży, stanowią jako samodzielną lekturę edukacyjną/pomoc wychowawczą. wywołują autorefleksję. Praca z kartami daje specjalistom szereg korzyści: służą do pracy nad wdrożeniem działań rozwojowych, wzmacniających umiejętności wychowawcze, inspirują do omawiania celów opiekuna i potrzeb dziecka w zakresie rozwijania odporności i sił wewnętrznych, inspirują do omawiania zachowań dorosłych wspomagających/nie wspierających odporność dziecka, w kontekście omawianej sytuacji, są pomocne w planowaniu treści warsztatu/szkolenia z grupami rodziców. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 641 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Happy Me)
KARTY DOBROSTANU HAPPY ME ™️ Oto narzędzie oparte na strategiach profilaktycznych i stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla wychowawców, trenerów, terapeutów, nauczycieli, pedagogów, psychologów i innych specjalistów do pracy z dziećmi i młodzieżą. Nasze karty Happy Me™️ proponujemy także wszystkim, którzy pracują nad budowaniem odporności psychicznej dzieci i nastolatków oraz innych osób, u których występuje ryzyko zachorowania na depresję. Karty doskonale sprawdzają się w szkołach, ośrodkach terapeutycznych, poradniach, w świetlicach. Karty są efektem pracy specjalistek – brainolożek, które wykorzystały wiedzę z obszaru psychologii pozytywnej, pracy z obrazem i metaforą, coachingu oraz najnowszych badań z zakresu neurobiologii i kognitywistyki. Jako wszechstronne narzędzie rozwojowe zawierają metaforyczne drogowskazy do dostrzegania szczęścia w życiu nastolatka. Służą do wywoływania skojarzeń i dialogu w zakresie budowania psychicznego dobrostanu. Oparte na koncepcji dr Carol Ryff, stanowią zaproszenie do świadomego inwestowania w prywatny dobrostan. Zaprezentowane 24 opisy mogą być stosowane do wzmacniania młodego człowieka w sześciu obszarach (autonomia, rozwój osobisty, cele w życiu, pozytywne relacje, panowanie nad otoczeniem, samoakceptacja) w których mieszka szczęście i zadowolenie z życia. Praca z kartami jest propozycją rozwoju osobistej drogi – doświadczania aktywności, które zapewniają nam dobre samopoczucie. Zapraszamy w podróż do głębi dobrostanu. Magda i Kasia – autorki kart Happy Me™️
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychiatria wieku rozwojowego / pod redakcją Anieli Popielarskiej i Marii Popielarskiej - Wydanie III zmienione i uzupełnione - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, © 2000. - 379, [1] strona : tabele ; 24 cm.
Trzecie wydanie "Psychiatrii wieku rozwojowego" jest dziełem zbiorowym pod redakcją prof. dr hab. Anieli Popielarskiej, założyciela i wieloletniego kierownika pierwszej w Polsce Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w II Klinice Pediatrycznej Akademii Medycznej w Warszawie, oraz dr n. hum. Marii Popielarskiej, psychologa klinicznego z długoletnim stażem na psychiatrycznych oddziałach dziecięcych. Poszczególne rozdziały, podobnie jak w wydaniu II, zostały opracowane przez Autorów wywodzących się z różnych ośrodków naukowych w kraju. Aktualne wydanie książki zostało unowocześnione i rozszerzone o dodatkowe tematy, uprzednio nie omawiane. Upływ czasu (ostatnie, II wydanie książki ukazało się w 1989 r.) sprawił, że treść poszczególnych rozdziałów została znacznie zmieniona zgodnie z obowiązującymi obecnie normami społecznymi i wychowawczymi, nowymi sposobami diagnozowania, rokowania, a w szczególności postępowania leczniczego i farmakoterapii. Książka przeznaczona jest dla lekarzy specjalizujących się w psychiatrii wieku rozwojowego, neurologów, lekarzy pierwszego kontaktu - lekarzy rodzinnych - oraz psychologów i pedagogów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88 227 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25 076, 25 039 (2 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 567, 31 280 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej