Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(449)
Forma i typ
Książki
(138515)
E-booki
(7863)
Proza
(3325)
Publikacje dydaktyczne
(1796)
Publikacje naukowe
(1563)
Gry i zabawki
(449)
Publikacje fachowe
(1086)
Poradniki i przewodniki
(1084)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(880)
Filmy i seriale
(861)
Publikacje popularnonaukowe
(718)
Pliki i bazy danych
(466)
Komiksy i książki obrazkowe
(450)
Programy komputerowe
(448)
Poezja
(362)
Audiobooki
(347)
Fotografie
(215)
Muzyka
(205)
Artykuły
(196)
Druki ulotne
(163)
Rejestracje audio i wideo
(136)
Dramat (rodzaj)
(54)
Publikacje religijne
(54)
Publikacje informacyjne
(50)
Albumy i książki artystyczne
(30)
Rysunki
(26)
Grafiki
(20)
Rękopisy
(19)
Publikacje promocyjne
(8)
Czasopisma
(7)
Książka
(6)
Nuty
(6)
Mapy
(5)
Gry komputerowe
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Publikacje dla niewidomych
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Książki
(1)
Gryi zabawki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje publicystyka
(1)
Poradniki, przewodniki
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Pulikacje popularnonaukowe
(1)
Urządzenia
(1)
Dostępność
dostępne
(370)
wypożyczone
(161)
nieokreślona
(4)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(6)
Tarnów multimedia
(324)
Tarnów czytelnia
(1)
Bochnia wypożyczalnia
(5)
Bochnia multimedia
(67)
Brzesko wypożyczalnia
(2)
Brzesko multimedia
(68)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(3)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
(59)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(13)
Malarczyk Agnieszka
(9)
Kłos Joanna
(8)
Knizia Reiner
(7)
Kucharska Nikola
(7)
Norman Ewa
(7)
Galewska-Kustra Marta
(5)
Minor Marcin
(5)
Rejchtman Grzegorz
(5)
Roubira Jean-Louis
(5)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Allers Jeffrey D
(4)
Bala Agnieszka
(4)
Cardouat Marie
(4)
Derkacz Zbigniew
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Rzadek Wojciech (1980- )
(4)
Skowron Martyna
(4)
Szymanowicz Maciej
(4)
Walker-Harding Phil
(4)
Wójcicka Małgorzata
(4)
Baranowski Marek
(3)
Burkowska Zofia
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Chvátil Vlaada (1971- )
(3)
Cywińska Anna
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Dobrowolska Marzka
(3)
Dębicka-Cieszyńska Agata
(3)
Faigle Iris
(3)
Feliks Janusz
(3)
Herman Michał
(3)
Jacobson Kasia
(3)
Komorowska-Wnuk Agata
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Leszczyńska Ewa
(3)
Majkowski Tomasz
(3)
Matthäus Doris
(3)
Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
(3)
Nowak Małgorzata
(3)
Peeters Raf
(3)
Quilliams Chris
(3)
Rychlicka-Borzechowska Monika
(3)
Sobel Beth
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Szulc Cezary
(3)
Zając-Malinowska Katarzyna
(3)
Żabicka Monika
(3)
Akelaitis Gediminas
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Beaujannot Gaetan
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Bobrowski Hubert (historyk)
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bourgion Nicolas
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bukowiec Paweł
(2)
Cieslik Chris
(2)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(2)
Czapczyk Paweł
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Deacove Jim
(2)
Dołhun Katarzyna
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Fornal Przemysław
(2)
Frankowska Zosia (1990- )
(2)
Gabała Dorota
(2)
Galińska Barbara
(2)
Goldsberry Ryan
(2)
Gruba Joanna
(2)
Hwang Hope S
(2)
Jędruszek Tomasz
(2)
Kanar Dominika
(2)
Kania Piotr
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konrad Robert
(2)
Korbiel Małgorzata
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kołecki Stefan
(2)
Krygier Anna
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(2)
Litwin Marika
(2)
Lopez Sébastien
(2)
Majkowski Tomasz Z
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
Matz Agnieszka
(2)
Nakonieczny Adam
(2)
Pałosz Anna
(2)
Peczenkina Irina
(2)
Podleś Ewa
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pyrgies Dorota
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(220)
2010 - 2019
(211)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(386)
2001-2001-
(2)
1989-2000
(1)
2001 -
(1)
2019-
(1)
Kraj wydania
Polska
(447)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(448)
angielski
(2)
arabski
(1)
czeski
(1)
duński
(1)
niderlandzki
(1)
fiński
(1)
francuski
(1)
niemiecki
(1)
grecki
(1)
węgierski
(1)
włoski
(1)
norweski bokmål
(1)
portugalski
(1)
rosyjski
(1)
słowacki
(1)
hiszpański
(1)
szwedzki
(1)
turecki
(1)
Odbiorca
Dzieci
(343)
Młodzież
(306)
6-8 lat
(280)
Dorośli
(277)
9-13 lat
(276)
14-17 lat
(261)
0-5 lat
(155)
Rodzice
(44)
Terapeuci
(21)
Nauczyciele
(19)
Przedszkola
(7)
Szkoły podstawowe
(7)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
Logopedzi
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Klasa 8.
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Osoby z autyzmem
(4)
Pedagodzy
(4)
Psycholodzy
(4)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
Klasa 7.
(3)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Psycholodzy szkolni
(3)
18+
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
5 lat
(1)
7-107 lat
(1)
A0 poziom biegłości językowej
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 1.
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Wychowawcy klas
(1)
młodzież
(1)
od 14 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura npolska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Percepcja wzrokowa
(29)
Motoryka mała
(28)
Zwierzęta
(26)
Logika
(19)
Uwaga (psychologia)
(19)
Pamięć
(18)
Uczucia
(17)
Barwy
(13)
Przyroda
(13)
Współdziałanie
(13)
Współzawodnictwo
(13)
Koty
(12)
Trening umysłu
(12)
Wyobraźnia
(12)
Kreatywność
(11)
Matematyka
(11)
Mowa
(11)
Grywalizacja
(10)
Spostrzeganie
(10)
Myślenie
(9)
Gry planszowe
(8)
Metoda Montessori
(8)
Rodzina
(8)
Zabawa
(8)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Logopedia
(7)
Nauka czytania
(7)
Owoce
(7)
Ptaki
(7)
Rozwój poznawczy
(7)
Czas
(6)
Historia
(6)
Kompetencje społeczne
(6)
Królik
(6)
Las
(6)
Magia
(6)
Nauka liczenia
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Sylaby
(6)
Wzrok
(6)
Czytanie
(5)
Dodawanie (matematyka)
(5)
Dzieci
(5)
Figury geometryczne
(5)
Gry edukacyjne
(5)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(5)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(5)
Liczenie w pamięci
(5)
Mnemotechnika
(5)
Myszy
(5)
Odejmowanie (matematyka)
(5)
Państwo
(5)
Słowa kluczowe
(5)
Wyobraźnia przestrzenna
(5)
Zdanie pytające
(5)
Dinozaury
(4)
Ekologia
(4)
Geografia
(4)
Gra kooperacyjna
(4)
Gra słów
(4)
Hobby i czas wolny
(4)
Język angielski
(4)
Język polski
(4)
Kultura
(4)
Mnożenie (matematyka)
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Opowiadacze
(4)
Potwory
(4)
Prywatni detektywi
(4)
Ryby
(4)
Skojarzenia (psychologia)
(4)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(4)
Trening pamięci
(4)
Warzywa
(4)
Wzrost i rozwój (biologia)
(4)
Zadania rozwojowe
(4)
Zwierzęta leśne
(4)
Żółwie
(4)
Ciało ludzkie
(3)
Czasownik
(3)
Escape rooms
(3)
Flagi
(3)
Komunikacja
(3)
Kuchnia (pomieszczenie)
(3)
Labirynt
(3)
Motyle
(3)
Motywacja
(3)
Mrówki
(3)
Ortofonia
(3)
Pamięć wzrokowa
(3)
Pismo
(3)
Planowanie
(3)
Pociągi
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Podróże
(3)
Pory roku
(3)
Radość
(3)
Rośliny
(3)
Rycerze
(3)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Disney Klasyka
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Europa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Stacyjkowo (kraina fikcyjna)
(1)
Starożytny Bliski Wschód
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Turcja
(1)
Wisła (rzeka)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(337)
Gry planszowe
(243)
Gry edukacyjne
(137)
Plansze do gry
(133)
Gry w karty
(107)
Gry i zabawy dziecięce
(78)
Gry strategiczne
(58)
Układanki
(38)
Materiały pomocnicze
(35)
Ćwiczenia i zadania
(34)
Karty do gry
(30)
Gry i zabawy
(10)
Książka do wypełniania
(10)
Publikacje dla dzieci
(10)
Gry i zabawki
(8)
Quizy
(7)
Książka do kolorowania
(6)
Gry w kości
(5)
Bajki i baśnie
(4)
Zagadki
(4)
Broszura
(3)
Fiszki
(3)
Gry i zabawy literackie
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry sportowe
(3)
Książka obrazkowa
(2)
Książka zabawka
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Gra karciana
(1)
Grafika
(1)
Gry
(1)
Gry Quizowe
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry logiczne
(1)
Ilustracje dla dzieci
(1)
Karty metaforyczne
(1)
Krzyżówki (gry)
(1)
Książka-zabawka
(1)
Książki
(1)
Mapy
(1)
Plakat wojskowy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Tablica demonstracyjna
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(341)
Edukacja i pedagogika
(117)
Matematyka
(10)
Biologia
(6)
Psychologia
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Historia
(5)
Językoznawstwo
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Ochrona środowiska
(2)
Religia i duchowość
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Chemia
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
449 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Paryż : miasto świateł / José Antonio Abascal ; ilustracje Oriol Hernández ; (tłumaczenie Przemysław Korzeniewski). - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2019. - 1 gra (1 plansza do gry (zintegrowana z pudełkiem), 16 żetonów bruku, 12 dwuwarstowych żetonów, 14 kominów, 8 żetonów akcji, 12 pocztówek akcji, 9 elementów specjalnych) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (5 [3] strony : ilustracje ; 19 cm).
PARYŻ, 1889. Wystawa światowa jest świetną okazją do oczarowania świata potęgą energii elektrycznej. Już od początku wieku Paryż znany był jako „miasto świateł”, dzięki dobrze działającej sieci lamp gazowych. Pojawienie się w mieście elektrycznego oświetlenia ulicznego wprowadzi jednak świat w osłupienie. W grze wcielisz się w rolę jednej z najbardziej prominentnych osób w mieście. Aby zagwarantować sobie sukces, musisz upewnić się, że wzniesione przez ciebie budynki będą skąpane w jak największej ilości ulicznego światła. Inspiruj artystów i zaskocz zarówno paryżan, jak i zwiedzających, pięknem i magią nowych miejskich świateł!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 393 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone węże / projekt gry: Katrin Abfalter ; ilustracje: Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 gra (1 kość, wstążka do mierzenia, 8 klipsów, 4 zestawy części - w 4 kolorach, 4 tułowia smoków, 8 okrągłych żetonów) : karton, pianka, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 17 cm).
Zakręcone węże to prosta zabawa, w której dokładamy kolejne elementy do naszych węży, by osiągnąć określony cel. Aby tego dokonać, ćwiczymy analizę wzrokową i planowanie przestrzenne. Instrukcja opisuje aż 4 warianty rozgrywki: klasyczną rywalizację, 2 kooperacyjne przygody oraz zasady zaawansowane przeznaczone dla dzieci od 5. roku życia, dzięki którym gra pozostanie wyzwaniem na dłużej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 614 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Jedzie pociąg z daleka / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2018. - 1 gra (16 drewnianych lokomotyw, 60 kafelków, 4 ramki ze stacjami, 2 plansze punktacji, 4 małe żetony, 16 dużych żetonów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 26 cm).
Gracze budują sieć torów, po których jeździć będą ich lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Wygrywa gracz, który szybciej dojedzie do wyznaczonych miejsc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 411 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki/ Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 1 pudełkoZawartość pudełka: 4 plansze graczy, 4 szpulki, 50 żetonów zabawek, 4 sznurki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, instrukcja (4 strony). ; 29 x29 x 4 cm.
Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00396 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (4 plansze gry, 50 żetonów zabawek, 4 szpulki, 4 sznutki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego) : karton, materiał, kolor ; w pudełku 5x30x30 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Podczas gry wykładasz karty przedstawiające meble, w kierunku których biegają koty w pokojach. W przemyślany sposób wyznaczaj kierunek biegu kota i zdobywaj punkty. Doskonała gra dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 541 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Pizzeria : jedz i graj / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, ©2020. - 1 gra (69 kawałków pizzy, 12 ofert specjalnych, nóż do pizzy) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Wybieracie się z przyjaciółmi do pizzerii. Co rundę inna osoba dzieli pizzę na kilka porcji. Pizza składa się z kawałków rożnego rodzaju. Gracz dzieli pizzę w przemyślany sposób - porcje nie muszą być równe. Następnie każdy wybiera swoją porcję. Starajcie wybrać takie kawałki, na jakich wam zależy. Jeśli będziecie mieć ich więcej niż rywale, zdobędziecie punkty!. Dodatkowe punkty są za listki bazylii. Wygra osoba z największą ilością punktów. W wariancie zaawansowanym wykorzystywane są oferty specjalne. Można też wybrać wariant jednoosobowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 382 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? /autor Kåre U. Andersen. - Kraków : Tactic Games, © 2013. - 1 gra (1 plansza, 300 kart (144 kart z zadaniami zręcznościowymi, 144 kart z zadaniami umysłowymi, 12 kart do obstawienia), banknotów, 3 klepsydry, 6 pionków, 1 kostka, notatnik) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to ekstra punkty dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 395 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dekoder : gra planszowa / autor gry: Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (dwustronne kafelki - 32 szt., płócienny woreczek - 1 szt., klepsydra - 1 szt., pionki - 5 szt., plansza - 1 szt., instrukcja) ; 26x25x6 cm.
(IQ Games)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00388 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdybyś był... : zadziorna gra planszowa / autor gry Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczno : Alexander, [2018]. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 165 dwustronnych kart z pytaniami, 40 kart odpowiedzi, 24 żetony do obstawiania, tarcza losująca ze strzałką) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ;21 cm).
Przezabawna, lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie, na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. W rozgrywce nie potrzebujemy szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musimy tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Co zadecyduje o naszej odpowiedzi? Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami? W grze znajdziemy 330 haseł oraz 1650 przezabawnych, czasem kontrowersyjnych odpowiedzi. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi, sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Gra zdobyła uznanie planszówkowych pasjonatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 66 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 015 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
"Przewrotne Motylki" to emocjonująca, niezwykle kolorowa, a przy tym niezmiernie łatwa do wytłumaczenia gra adresowana zarówno do najmłodszych, jak i do dorosłych graczy. Każdy z graczy otrzymuje planszetkę wyposażoną w specjalne "skrzydełka", których przekładanie w prawo i lewo pozwala na uzyskanie ogromnej liczby przeróżnie ubarwionych motylków. Celem każdego gracza jest znaleźć na swojej planszetce motylka wskazanego przez kartę celu zanim uczynią to rywale. Rozgrywka w Motylki, oprócz dostarczania dzieciom zabawy i uśmiechu, rozwija też ich spostrzegawczość oraz sprawność manualną. Natomiast dzięki wariantowi zaawansowanemu gra może stanowić nie lada wyzwanie także dla młodzieży oraz dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GR 00350 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 124 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00444 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada / autorzy: Daryl Andrews i Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (4 ramki witraży, 12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, 10 kart celów grupowych, 5 kart celów indywidualnych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, tor rundy, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności - im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00494 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
GRA PLANSZOWA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 685 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 168 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 090 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zabawy logiczne : dla dzieci 4-5 lat / ilustracje: Magdalena Babińska. - Kraków : Bright Junior Media, ©2022. - 1 gra (240 zabaw edukacyjnych) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25x10x2 cm + książeczka (120 stron : ilustracje ; 22 cm).
(CzuCzu)
(CzuCzu Uczy)
Czas na zabawy logiczne, które pozwalają rozwijać zainteresowania. Edukacyjna książeczka dla dzieci w wieku od 4 lat zawiera 240 wciągających zabaw i nowej wiedzy. Każda strona składa się z fragmentu z informacją, zagadką lub zadaniem i części do rysowania i zakreślania, którą można oderwać dzięki perforacji. Poręczny format sprawia, że można mieć ja zawsze przy sobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 625 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
„Odkrycia. Poznać i zrozumieć” siebie to ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe. Pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania, jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą. Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia. Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym, co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia. Oprócz głównych pytań występujących na kolorowej planszy, gra Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie zawiera 30 kart przedstawiających różne scenki z życia wzięte, 4 karty pytań, służące uczestnikom gry do zadawania dodatkowych pytań. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne, jeśli chodzi o pomoc dzieciom w radzeniu sobie z najrozmaitszymi problemami. Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie, a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz uczą rozwijania swoich wypowiedzi. „Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie” to gra pomocna zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci i dla wszystkich bez wyjątku, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie. W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja, jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania. Grający, zgodnie z instrukcją, wykonuje zadania z każdego pola, na które trafi jego pionek. Niektóre pola zawierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach bierze się kartę z ilustracją i opowiada własną interpretację obrazka. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart – pytania, dzięki którym mogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na pole życzeń, wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 155 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Autyzm - ćwiczenia stolikowe : Zestaw 1. Zabawki / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo WiR Aleksander Jaglarz, 2019. - 1 teka (58 kolorowych kart ćwiczeń, 220 grubych, kartonowych elementów (obrazki, szablony, etykiety, układanki)) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 34x27x6 cm + instrukcja do ćwiczeń (35, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Zestaw Autyzm. Ćwiczenia stolikowe został zaprojektowany tak, by łączyć pracę terapeuty i zaangażowanie rodziców. Podczas zajęć z terapeutą dziecko nabywa umiejętności, które potem doskonali i utrwala podczas zabawy i codziennej interakcji z rodzicami w domu. Zintegrowane, spójne działanie przynosi najlepsze efekty i pozwala cieszyć się postępami dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 643 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Autyzm - ćwiczenia stolikowe : Zestaw 2. Rodzina / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo WIR Aleksander Jaglarz, 2020. - 1 teka (60 kart ćwiczeń, 350 grubych kartonowych elementów: układanki, obrazki, etykiety) : karton, ktektura, kolor ; w pudełku 34x27x6 cm + instrukcja do ćwiczeń (39, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Zestaw Autyzm. Ćwiczenia stolikowe został zaprojektowany tak, by łączyć pracę terapeuty i zaangażowanie rodziców. Podczas zajęć z terapeutą dziecko nabywa umiejętności, które potem doskonali i utrwala podczas zabawy i codziennej interakcji z rodzicami w domu. Zintegrowane, spójne działanie przynosi najlepsze efekty i pozwala cieszyć się postępami dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 644 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Autyzm - ćwiczenia stolikowe : Zestaw 3. Kuchnia / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo WiR Aleksander Jaglarz, 2021. - 1 teka (60 kolorowych kart ćwiczeń, 350 grubych, kartonowych elementów (obrazki, szablony, etykiety, układanki)) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 34x27x6 cm + instrukcja do ćwiczeń (38, [2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Zestaw Autyzm. Ćwiczenia stolikowe został zaprojektowany tak, by łączyć pracę terapeuty i zaangażowanie rodziców. Podczas zajęć z terapeutą dziecko nabywa umiejętności, które potem doskonali i utrwala podczas zabawy i codziennej interakcji z rodzicami w domu. Zintegrowane, spójne działanie przynosi najlepsze efekty i pozwala cieszyć się postępami dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 645 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się : Su-do-ku, me-mo, tu-pu-tu sylabowe /Agnieszka Bala. - Kraków : Arson, [2011] - 1 gra (26 plansz tekturowych formatu A5, 212 elementów dwustronnie zadrukowanych) : karton, tektura ; w pudełku 4x24x35 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego. Zadania usprawniają procesy myślowe, rozwijają podstawowe funkcje umysłowe, rozwijają lewopółkulowe poznawcze umiejętności oparte na strategiach symultanicznych (prawopółkulowych) i sekwencyjnych (lewopółkulowych). Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania. Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GR 009 (1 egz.)
(dostępność ok. 16.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Raz, dwa, trzy... Wilk patrzy! / Danna Banki ; ilustracje: Gediminas Akelaitis. - Warszawa: Granna, ©2022. - 1 gra (plansza, 12 zwierzątek (4 zestawy po 3), 12 tekturowych podstawek (oraz elementy zapasowe), 4 elementy ścieżki (krzaki/pnie), wilk z kapeluszem, kostka) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm.
Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 509 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej