Plansze do gry
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(135)
Forma i typ
Gry i zabawki
(133)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Książki
(3)
Druki ulotne
(2)
Grafiki
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
wypożyczone
(62)
Placówka
Tarnów multimedia
(130)
Bochnia multimedia
(18)
Brzesko wypożyczalnia
(1)
Brzesko multimedia
(11)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
(8)
Autor
Galewska-Kustra Marta
(4)
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Kłos Joanna
(4)
Rejchtman Grzegorz
(4)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(4)
Knizia Reiner
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Quilliams Chris
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
Akelaitis Gediminas
(2)
Allers Jeffrey D
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Deacove Jim
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Derkacz Zbyszek
(2)
Herman Michał
(2)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Nowak Małgorzata
(2)
Pätzke Anne (1982- )
(2)
Socha Piotr
(2)
Szoblik Dorota
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Teubner Marco
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Wach Paulina
(2)
Wilk Jowita
(2)
Wilkowska Michalina
(2)
Abascal José Antonio
(1)
Andersen Kåre U
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andrzejewska Weronika
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Azagary Eric
(1)
Banki Danna
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Beukemann Felix
(1)
Biboun
(1)
Bobrowski Hubert (historyk)
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Bukowiec Paweł
(1)
Cardouat Marie
(1)
Caterdjian Romain
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chow Daryl
(1)
Cieslik Chris
(1)
Clément Élodie
(1)
Cochard David
(1)
Conzadori Remo
(1)
Corene Cari
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Coronado Amanda
(1)
Costano Eugeni
(1)
Czapczyk Paweł
(1)
Czesak Artur
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dreier-Brückner Anja
(1)
Dunstan Matthew
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Escalante Joel & Rafael
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Feliks Janusz
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fraga Roberto
(1)
Galińska Barbara
(1)
Giełżecka Monika
(1)
Giżyński Wojciech
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grandirard Melaine
(1)
Gravel Sophie
(1)
Grosenbacher Shannon Elizabeth
(1)
Gröber Marcel
(1)
Hach Hjalmar
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hernández Oriol
(1)
Hiron Maureen
(1)
Hladík Roman
(1)
Hutter Lines J
(1)
Jakubiec Andrzej B
(1)
Jaramillo Maria Ana Martinez
(1)
Jarosz-Bilińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(59)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(122)
2001-2001-
(1)
2019-
(1)
Kraj wydania
Polska
(134)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(135)
arabski
(1)
czeski
(1)
duński
(1)
niderlandzki
(1)
angielski
(1)
fiński
(1)
francuski
(1)
niemiecki
(1)
grecki
(1)
węgierski
(1)
włoski
(1)
norweski bokmål
(1)
portugalski
(1)
rosyjski
(1)
słowacki
(1)
hiszpański
(1)
szwedzki
(1)
turecki
(1)
Odbiorca
Dzieci
(111)
Młodzież
(111)
9-13 lat
(104)
Dorośli
(104)
6-8 lat
(103)
14-17 lat
(100)
0-5 lat
(53)
Rodzice
(12)
Nauczyciele
(5)
Terapeuci
(3)
Nauczyciele matematyki
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
7-107 lat
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Polska
(1)
Temat
Zwierzęta
(11)
Współdziałanie
(10)
Koty
(6)
Logika
(6)
Uczucia
(6)
Pamięć
(4)
Percepcja wzrokowa
(4)
Przyroda
(4)
Rodzina
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Współzawodnictwo
(4)
Dzieci
(3)
Ekologia
(3)
Gra kooperacyjna
(3)
Grywalizacja
(3)
Królik
(3)
Logopedia
(3)
Mowa
(3)
Mrówki
(3)
Myszy
(3)
Ortofonia
(3)
Potwory
(3)
Spostrzeganie
(3)
Żółwie
(3)
Barwy
(2)
Biedronki
(2)
Czas
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Kreatywność
(2)
Labirynt
(2)
Magia
(2)
Matematyka
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Mozaika
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Nauka
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Opowiadacze
(2)
Państwo
(2)
Planowanie
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Pszczoła
(2)
Ptaki
(2)
Rycerze
(2)
Samoloty
(2)
Sprzątanie
(2)
Spółgłoski szumiące
(2)
Wojna
(2)
Wyspa
(2)
Zabawa
(2)
Żaby
(2)
Alchemicy
(1)
Algorytmy
(1)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Antonimy
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Astronauci
(1)
Astronomia
(1)
Autobusy
(1)
Baloniarze
(1)
Biblia - Stary i Nowy Testament
(1)
Bydło domowe
(1)
Chemia
(1)
Cyfrowy aparat fotograficzny
(1)
Cywilizacja
(1)
Cząsteczka
(1)
Dedukcja
(1)
Dinozaury
(1)
Drużyna (pododdział)
(1)
Drzewa
(1)
Dżdżownice
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Elfy
(1)
Flagi
(1)
Fotografowie
(1)
Fotosynteza
(1)
Geografia
(1)
Gimnastyka
(1)
Gniew
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Grafika trójwymiarowa
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Grzyby
(1)
Historia
(1)
Hodowcy bydła
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Imperium
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Inwestycje
(1)
Jajka
(1)
Jeziora
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Gatunek
Powieść
(1583)
Poradnik
(1310)
Opracowanie
(1253)
Opowiadania i nowele
(1049)
Literatura polska
(1021)
Plansze do gry
(135)
Poezja polska
(921)
Praca zbiorowa
(892)
Pamiętniki polskie
(654)
Język polski
(628)
Ćwiczenia i zadania
(608)
Podręcznik
(578)
Literatura młodzieżowa polska
(489)
Publicystyka polska
(436)
Publikacja bogato ilustrowana
(415)
Gry i zabawy umysłowe
(386)
Wiersze
(343)
Monografia
(337)
Opowiadanie polskie
(335)
Materiały pomocnicze
(319)
Broszura
(314)
Książka obrazkowa
(309)
Biografia
(303)
Powieść obyczajowa
(287)
Antologia
(284)
Powieść polska
(264)
Gry planszowe
(247)
Scenariusz zajęć
(247)
Literatura dziecięca polska
(241)
Dramat polski
(235)
Fotografia teatralna
(213)
Esej
(206)
Fantastyka
(201)
Publikacje dla dzieci
(194)
Reportaż
(192)
Karty pracy ucznia
(190)
Pamiętniki i wspomnienia
(190)
Język angielski
(180)
Wojna 1939-1945 r.
(179)
Język rosyjski
(158)
Artykuł z pracy zbiorowej
(155)
Gry edukacyjne
(153)
Raport z badań
(150)
Język niemiecki
(142)
Film fabularny
(133)
Powieść angielska
(131)
Powieść przygodowa
(130)
Powieść francuska
(123)
Artykuł problemowy
(119)
Kryminał
(110)
Poradniki i przewodniki
(110)
Gry w karty
(109)
Fantasy
(102)
Gry i zabawy dziecięce
(102)
Komiks
(101)
Powieść historyczna
(95)
Powieść rosyjska
(95)
Wydawnictwa popularne
(94)
Język francuski
(89)
Powieść amerykańska
(86)
Listy polskie
(79)
Publicystyka
(79)
Reportaż polski
(79)
Dramat angielski
(78)
Szkice literackie polskie
(77)
Science fiction
(73)
Wywiad dziennikarski
(72)
Bajki i baśnie
(69)
Dramat filmowy
(65)
Powieść psychologiczna
(64)
Książka do wypełniania
(63)
Powieść biograficzna
(63)
Literatura dla dzieci
(62)
Opowiadanie rosyjskie
(62)
Thriller
(62)
Opowiadania i nowele biograficzne
(61)
Gry strategiczne
(60)
Kamishibai
(59)
Literatura rosyjska
(59)
Przewodnik turystyczny
(56)
Satyra polska
(56)
Poezja rosyjska
(54)
Krytyka literacka polska
(53)
Żydzi
(52)
Powieść niemiecka
(51)
Felieton polski
(50)
Adaptacja filmowa
(45)
Poezja angielska
(45)
Słownik polski
(45)
Dramat (gatunek literacki)
(44)
Film dokumentalny
(43)
Materiały konferencyjne
(41)
Poradniki
(41)
Literatura młodzieżowa angielska
(40)
Język łaciński
(39)
Układanki
(39)
Przepisy kulinarne
(38)
Kompendia i repetytoria
(37)
Powstanie 1944 r. warszawskie
(37)
Felieton
(36)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(116)
Edukacja i pedagogika
(23)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Matematyka
(2)
Psychologia
(2)
Chemia
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Religia i duchowość
(1)
135 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Paryż : miasto świateł / José Antonio Abascal ; ilustracje Oriol Hernández ; (tłumaczenie Przemysław Korzeniewski). - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2019. - 1 gra (1 plansza do gry (zintegrowana z pudełkiem), 16 żetonów bruku, 12 dwuwarstowych żetonów, 14 kominów, 8 żetonów akcji, 12 pocztówek akcji, 9 elementów specjalnych) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (5 [3] strony : ilustracje ; 19 cm).
PARYŻ, 1889. Wystawa światowa jest świetną okazją do oczarowania świata potęgą energii elektrycznej. Już od początku wieku Paryż znany był jako „miasto świateł”, dzięki dobrze działającej sieci lamp gazowych. Pojawienie się w mieście elektrycznego oświetlenia ulicznego wprowadzi jednak świat w osłupienie. W grze wcielisz się w rolę jednej z najbardziej prominentnych osób w mieście. Aby zagwarantować sobie sukces, musisz upewnić się, że wzniesione przez ciebie budynki będą skąpane w jak największej ilości ulicznego światła. Inspiruj artystów i zaskocz zarówno paryżan, jak i zwiedzających, pięknem i magią nowych miejskich świateł!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 393 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (4 plansze gry, 50 żetonów zabawek, 4 szpulki, 4 sznutki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego) : karton, materiał, kolor ; w pudełku 5x30x30 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Podczas gry wykładasz karty przedstawiające meble, w kierunku których biegają koty w pokojach. W przemyślany sposób wyznaczaj kierunek biegu kota i zdobywaj punkty. Doskonała gra dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 541 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Pizzeria : jedz i graj / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, ©2020. - 1 gra (69 kawałków pizzy, 12 ofert specjalnych, nóż do pizzy) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Wybieracie się z przyjaciółmi do pizzerii. Co rundę inna osoba dzieli pizzę na kilka porcji. Pizza składa się z kawałków rożnego rodzaju. Gracz dzieli pizzę w przemyślany sposób - porcje nie muszą być równe. Następnie każdy wybiera swoją porcję. Starajcie wybrać takie kawałki, na jakich wam zależy. Jeśli będziecie mieć ich więcej niż rywale, zdobędziecie punkty!. Dodatkowe punkty są za listki bazylii. Wygra osoba z największą ilością punktów. W wariancie zaawansowanym wykorzystywane są oferty specjalne. Można też wybrać wariant jednoosobowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 382 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? /autor Kåre U. Andersen. - Kraków : Tactic Games, © 2013. - 1 gra (1 plansza, 300 kart (144 kart z zadaniami zręcznościowymi, 144 kart z zadaniami umysłowymi, 12 kart do obstawienia), banknotów, 3 klepsydry, 6 pionków, 1 kostka, notatnik) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to ekstra punkty dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 395 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gdybyś był... : zadziorna gra planszowa / autor gry Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczno : Alexander, [2018]. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków, 165 dwustronnych kart z pytaniami, 40 kart odpowiedzi, 24 żetony do obstawiania, tarcza losująca ze strzałką) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ;21 cm).
Przezabawna, lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie, na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. W rozgrywce nie potrzebujemy szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musimy tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Co zadecyduje o naszej odpowiedzi? Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami? W grze znajdziemy 330 haseł oraz 1650 przezabawnych, czasem kontrowersyjnych odpowiedzi. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi, sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Gra zdobyła uznanie planszówkowych pasjonatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 66 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 015 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Raz, dwa, trzy... Wilk patrzy! / Danna Banki ; ilustracje: Gediminas Akelaitis. - Warszawa: Granna, ©2022. - 1 gra (plansza, 12 zwierzątek (4 zestawy po 3), 12 tekturowych podstawek (oraz elementy zapasowe), 4 elementy ścieżki (krzaki/pnie), wilk z kapeluszem, kostka) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm.
Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 509 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotobirynt / gra autorstwa Antoine'a Bauzy ; zilustrowana przez Stéphana Escapę. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., [2018]. - 1 gra (26 kart kanałów, 15 kart kotów, 2 karty opiekunów) : metal, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 10x10x3 cm + instrukcja składana (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
GRA PLANSZOWA. Marzeniem każdego dachowca jest znaleźć ciepły, przyjazny dom. Droga do takiego domu nie jest prosta, bo każdy kanał wygląda tak samo. Przesuwając i obracając kanały gracze tworzą ścieżki przez miejski labirynt tak, aby każdy kot znalazł przytulny kąt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 438 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Paczka w drodze / autor: Felix Beukemann ; ilustracje: Gediminas Akelaitis. - Warszawa : Granna, ©2022. - 1 gra (plansza miasteczka, 4 samochody, 16 żetonów paczek, sygnalizacja świetlna, znak robót drogowych, kostka czarna, kostka biała, 3 modele samochodów 3D) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 25 cm).
"Paczka w drodze" to zabawna i pełna wrażeń gra, w której dzieci wcielają się w wesołych kurierów, a przy okazji trenują naukę cyferek, podstawowych znaków drogowych, uczą się podejmowania pierwszych taktycznych decyzji, a wszystko to podczas wyścigu z innymi graczami w doręczaniu paczek co daje mnóstwo radości i satysfakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 552 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci : gra matematyczna na dodawanie i odejmowanie / redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje i projekt graficzny: Anastasiia Moshina. - Warszawa : Edgard, © 2019. - 1 pudełko (4 plansze do gry, 48 kwadratowych żetonów z wynikami działań i skarbami, 48 prostokątnych żetonów z działaniami i skarbami) : karton, tektura, kolor ; 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Kapitan Nauka)
(Matematyka)
Emocjonująca, matematyczna bitwa o skarby! Atrakcyjna gra, która rozwija umiejętność dodawania i odejmowania pamięciowego, trenuje spostrzegawczość i spryt oraz doskonali zdolność myślenia. Świetnie sprawdzi się podczas rodzinnych rozgrywek, zabaw w świetlicy i pracy na lekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 377 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie ; reakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa : Edgard. Kapitan Nauka, 2020. - 1 gra (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem (2 są zapasowe), 35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20,5 cm).
(Kapitan Nauka)
(Matematyka)
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów. Gra kooperacyjna, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania 4 skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży. Gra stanowi propozycję nauki podstaw kodowania bez użycia komputera. Ćwiczy tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwinie myślenie logiczne, kreatywność i umiejętność skupienia na zadaniu. Wariant kooperacyjny nauczy współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy sposób spędzić czas samemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 381 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : Gra Edukacyjna. Edycja Specjalna / Paweł Czapczyk, Jarosław Wójcicki ; redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje: Monika Rychlicka-Borzechowska. - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 gra (plansza, plakat, 15 niebieskich kart do gry obserwacyjnej, 10 niebieskich kart ruchu, 85 czerwonych kart z pytaniami, 5 pionków, 1 kostka) ; w pudełku 24,5 x 25 x 5,5 cm. + instrukacja (8 stron , ilustracje ; 20 cm).
(Kapitan Nauka)
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! "Gra edukacyjna. Polska" to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym wariantom rozgrywki zabawę można dostosować do wieku i temperamentu graczy. Opisy wielu ciekawostek i atrakcji zainspirują z pewnością do wspólnego, rodzinnego podróżowania po kraju – nie tylko palcem po mapie! W trakcie rozgrywki gracze poznają tajemnice polskich miast, ich historię, zabytki oraz ciekawostki dotyczące różnych regionów kraju. Angażujące ilustracje Moniki Rychlickiej-Borzechowskiej wciągają do wspólnej, rodzinnej zabawy oraz zapewniają wiele godzin twórczej rozrywki, rozbudzając przy tym wyobraźnię. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 556 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Superfarmer : Big box / autor: Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, © 2022. - 1 gra (4 plastikowe małe psy, 2 plastikowe duże psy, 120 kartoników z obrazkami zwierząt (60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie), 2 dwunastoświenne kostki, 4 zagrody, dodatki (borsuk - figurka borsuka,koza - figurka kozy, bocian - 16 żetonów bociana, plansza bociana, wskazówka) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (11 stron : ilustracje ; 23 cm).
Superfarmer to gra ekonomiczna, która uczy liczenia, przewidywania i planowania. Jej twórcą jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Reguły gry są unikalne. Prawdopodobnie profesor pierwszy raz na świecie zastosował w grze planszowej 12-ścienną kostkę. Oryginalny pomysł i proste zasady sprawiły, że Superfarmer stał się międzynarodowym hitem! SUPERFRARMER BIG BOX to jubileuszowa edycja gry. Zawiera ona grę podstawową oraz wszystkie dotychczas wydane dodatki. W pudełku znajdziemy pomocnego Borsuka, wredną Kozę oraz klekoczącego Bociana. Nowe plansze gracza z płotkiem, przeniosą Was na Superfarmę. Czas więc zakasać rękawy i do roboty! Tytuł Superfarmera nie zdobędzie się sam!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 573 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skarpetkowe stwory / Liesbeth Bos i Anja Dreier-Brückner ; ilustracje Irina Pechenkina ; tłumaczenie Marek Mydel. - Kraków : Galakta, © 2020. - 1 gra (1 plastikowa plansza do gry, 36 kafelków planszy (kwadratowych), 16 żetonów graczy (okrągłych), 4 arkusiki postaci, 40 skarpetek (po 8 w 5 kolorach), 1 woreczek, 4 pionki graczy 4 figurki stworów, 4 kostki stworów, 1 kostka kolorów, 1 arkusz naklejek, plan domu z 4 zamkniętymi pokojami) : drewno, karton, plastik, płótno, tektura, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm) + zmiany w grze ([6] stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
Kiedy nikogo nie ma w domu, dzielne i pracowite skrzaty wychodzą, aby posprzątać. Jednak skarpetkowe stwory nieustanne czają się w ciemności! Przeszukaj szafki i komody, odnajdź skarpetki i jako pierwszy zbierz trzy pary. Stwory są zawsze gotowe ukraść pojedyncze skarpetki. Dlatego uważaj na nie albo lepiej wyślij je na swoich rywali! Badaj nowe pokoje, odnajduj użyteczne przedmioty w ukrytych przegródkach pudełka i obserwuj, jak gra rozwija się z każdą kolejną partią. Skarpetkowe stwory to gra o prostych zasadach, jednak wymagająca przemyślanych działań i sprytu, dzięki czemu pozwoli dobrze się bawić nie tylko dzieciom, ale i ich rodzicom. Ponadto do gry wprowadzona została mechanika legacy, dzięki której gra rozwija się z każdą kolejną rozgrywką! Zdobywane skarpetki posłużą graczom do wyklejenia ścieżki do jednego z tajemniczych pomieszczeń, za których zamkniętymi drzwiami znajdziecie nowe zasady i specjalne elementy gry, takie jak.... Zresztą, przekonacie się sami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 569 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karta rowerowa : Quiz Granny o zasadach ruchu drogowego / ilustracje: Magda Korotyńska, Marcin Bruchnalski. - Warszawa : Granna, 2003. - 1 gra (dwustronna plansza, 4 rowerzystów, 4 podstawki, 53 karty, 12 żetonów, 4 karty rowerowe, karta bezpieczeństwa, kostka do gry, plansza ze znakami drogowymi) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x19x28 cm + instrukcja (3 strony : ilustracje ; 21 cm.).
Czy wiesz, z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze? Czy wiesz, co to są odblaski? Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy możesz jeździć rowerem po autostradzie? W tej grze znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Ich znajomość przyda Ci się podczas egzaminu na kartę rowerową. Powodzenia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 503 (1 egz.)
(dostępność ok. 28.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Box Monster / Romain Caterdjian ; ilustracje: Marie Cardouat. - Warszawa : Granna, ©2020. - 1 gra (potwór, obwoluta, 42 żetony, 2 żetony tabletek, klepsydra, 27 kart rentgenowskich) : karton, kolor, plastik : w pudełku 28x28x14 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 14 cm).
Och nie! Mój zwariowany przyjaciel znowu pożarł nasze rzeczy! Musimy je szybko wyciągnąć, zanim rozboli go brzuszek. W Box Monster gracze wcielają się w ekipę ratunkową, która musi w błyskawicznym tempie wyciągnąć z paszczy potwora wszystkie przedmioty pokazane na kartach zdjęć rentgenowskich. Uwaga, można używać tylko rąk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 518 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Boarding / autor: Daryl Chow ; ilustracje: Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (96 kart, 150 znaczników pasażerów, 24 vouchery, żeton gracza rozpoczynającego, 4 plansze samolotów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 19 cm).
Zapraszamy na pokład samolotu! Twoim celem jest rozmieszczenie pasażerów w samolocie. Zakochani chcą siedzieć obok siebie, dzieci muszą mieć obok siebie dorosłych, a inni liczą na miejsce przy oknie lub przejściu. Zdobędziesz punkty, jeśli uda ci się spełnić oczekiwania pasażerów. Uwaga! W razie potrzeby możesz wyprosić pasażera z samolotu. Za to jednak dostaniesz punkty ujemne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 403 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o psach / Chris Cieslik ; ilustracje Cari Corene, Amanda Coronado ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames, 2021 ; Arlington : Asmadi Games, 2020. - 1 gra (100 kart psów) karton, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (7, [1] stron : ilustracje ; 21 cm)..
Zaproś psy do swojego ogródka i zostań najlepszym opiekunem w okolicy. Twoi pupile nie potrzebują wiele do szczęścia: chcą wykopywać dziury i ukrywać w nich kości. Dobrze wychowane psiaki znają też świetne sztuczki! Chętnie pokażą je, zwłaszcza gdy będą miały odpowiednie towarzystwo. Im więcej wytresowanych psów, tym silniejszy będzie efekt sztuczki i przyniesie ona więcej punktów na koniec gry. Zapraszamy do psiego parku. Wasi ulubieńcy tylko czekają na to, żeby się wspólnie pobawić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 434 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Myszkowanie / Élodie Clément, Théo Rivière ; ilustrator: Jonathan Aucomte. - Warszawa : Granna, ©2022. - 1 gra (1 domek - pudełko, 1 plansza mieszkania (dołączone ściany i elementy 3D), 2 pionki (1 myszka, 1 koszyk), 2 dwustronne plansze pytań, 14 zestawów pytań, 14 żetonów odpowiedzi, 10 drewnianych dysków przedmiotów, 1 latarka) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + 2 instrukcje ([1] karta : ilustracje ; 29 cm + 3, [1] strona : ilustracje ; 29 cm).
Rodzina myszek zbudowała sobie domek na strychu, tuż pod dachem. By go wyposażyć, użyła kilku Waszych przedmiotów. Co można zrobić z puszki po sardynkach? Idealną wannę! A ze szpulki? Gustowny stoliczek kawowy! Korzystając z nieobecności mysich lokatorów, zdecydowaliście się zajrzeć do wnętrza domku. Jak też ono wygląda? A zwłaszcza: gdzie podziały się wszystkie pozostałe rzeczy, które podwędziły te sprytne stworzonka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 517 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mafia / opracowanie gry Vittorio Corleone ; projekt graficzne i ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2010. - 1 gra (21 żetonów postaci - 1 agent, 15 policjantów, 5 mafiosów) : karton,tektura, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (22, [2] s. : ilustracje ; 15 cm).
"Mafia" to imprezowa gra stworzona na podstawie popularnej towarzyskiej zabawy. Wszyscy uczestnicy to mieszkańcy jednego miasta. Życie toczy się spokojnie. do zachodu słońca, kiedy to szumowiny i bandyci otwierają oczy i rozpoczynają swoje polowania. Cichutko, bezszelestnie. Mieszkańcy miasta pokładają nadzieje w gotowej na poświęcenia policji, ale czy stróże prawa, dadzą radę obronić niewinnych? Czy zwycięży Mafia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 454 (1 egz.)
(dostępność ok. 16.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / autor: Eugeni Costano ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2018. - 1gra (1 plansza, 4 kostki, 40 żetonów, 6 znaczników gry, 6 Slinaków) ) : karton, papier, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm+ instrukcja (9, [3] strony : ilustracje ; 19 cm).
Gra polega na przesuwaniu ślimaków na planszy, za pomocą kolorowych kostek. Możecie przesunąć dowolnego ślimaka, zarówno swojego, jak i te należące do rywali. Gra się kończy, gdy któryś ślimak dotrze do mety. Ale nie on zostanie zwycięzcą! W tym wyścigu wygrywa najwolniejszy ślimak! Każdy ślimak zdobywa tyle punktów, ile wynosi wartość pola, na którym zakończył wyścig. Im dalej od mety, tym więcej punktów do zdobycia. Starajcie się więc, aby wasz ślimak poruszał się jak najwolniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 319 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej