Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(153)
Forma i typ
Gry i zabawki
(137)
Publikacje dydaktyczne
(72)
Książki
(16)
Druki ulotne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Grafiki
(2)
Mapy
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(127)
wypożyczone
(54)
nieokreślona
(3)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(6)
Tarnów multimedia
(114)
Tarnów czytelnia
(3)
Bochnia multimedia
(22)
Brzesko wypożyczalnia
(1)
Brzesko multimedia
(17)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(5)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
(16)
Autor
Malarczyk Agnieszka
(9)
Kłos Joanna
(6)
Galewska-Kustra Marta
(4)
Bala Agnieszka
(3)
Bobrowski Hubert
(3)
Dobrowolska Marzka
(3)
Faigle Iris
(3)
Herrmann Eve
(3)
Jacobson Kasia
(3)
Noras Grzegorz (1958- )
(3)
Rychlicka-Borzechowska Monika
(3)
Rzadek Wojciech (1980- )
(3)
Barańska Małgorzata
(2)
Bobrowski Hubert (historyk)
(2)
Bukowiec Paweł
(2)
Burkowska Zofia
(2)
Czapczyk Paweł
(2)
Deacove Jim
(2)
Derkacz Zbyszek
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Feliks Janusz
(2)
Galińska Barbara
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
Kanar Dominika
(2)
Korbiel Małgorzata
(2)
Krygier Anna
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Majkowski Tomasz
(2)
Nakonieczny Adam
(2)
Norman Ewa
(2)
Nowak Małgorzata
(2)
Pałosz Anna
(2)
Rocchi Roberta
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(2)
Wilk Jowita
(2)
Wilkowska Michalina
(2)
Wójcicka Małgorzata
(2)
Świtlak Ewa
(2)
Andrzejewska Weronika
(1)
Anuszewszka Marta
(1)
Babińska Magdalena
(1)
Baghramian Arvick
(1)
Baraud Jean
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Biboun
(1)
Bieniek-Zaremba Gabriela
(1)
Bolek Joanna
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chmielińska Ewelina
(1)
Cieslik Chris
(1)
Cordoni Loretta
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Cozzoni Andrea
(1)
Czapczyk Paweł (1969- )
(1)
Czesak Artur
(1)
Denoual Thierry
(1)
Dudek Marcin
(1)
Dybowska Bożena
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Faigle Eris
(1)
Falski Maciej (1977- )
(1)
Gabała Dorota
(1)
Giełżecka Monika
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Gołąb Dominika
(1)
Grochowska Weronika
(1)
Gruba Joanna
(1)
Guzik-Czachor Katarzyna
(1)
Górski Hubert
(1)
Haferkamp Kai
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Helie Błażej
(1)
Herman Michał
(1)
Herrmann Eve (19..- )
(1)
Herrmann Ève
(1)
Hiron Maureen
(1)
Hutter Lines J
(1)
Itzhak Nofit
(1)
Jaramillo Maria Ana Martinez
(1)
Jarosz-Bilińska Anna
(1)
Jąder Mariola
(1)
Kalicińska Anna
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kondrat Dorota
(1)
Kondrat Dorota Bitter Sweet : gra karciana do nauki angielskich przymiotników
(1)
Kondrat Dorota Let'stalk! : edukacyjna gra karciana angielskie rozmówki
(1)
Kondrat Dorota Remember & Forget : gra karciana do nauki angielskich czasowników
(1)
Korolczuk Renata
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kośla Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(81)
2010 - 2019
(65)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(137)
Kraj wydania
Polska
(153)
Język
polski
(153)
Odbiorca
Dzieci
(114)
Młodzież
(93)
6-8 lat
(91)
Dorośli
(81)
9-13 lat
(77)
14-17 lat
(75)
0-5 lat
(60)
Rodzice
(30)
Nauczyciele
(16)
Terapeuci
(15)
Szkoły podstawowe
(11)
Przedszkola
(7)
Klasa 5.
(5)
Klasa 6.
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Klasa 1.
(4)
Klasa 7.
(4)
Klasa 8.
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Osoby z autyzmem
(4)
Psycholodzy
(4)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Logopedzi
(3)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Pedagodzy
(3)
Klasa 4.
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Klasa 0.
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Percepcja wzrokowa
(20)
Motoryka mała
(11)
Barwy
(9)
Matematyka
(9)
Pamięć
(9)
Grywalizacja
(8)
Kreatywność
(8)
Mowa
(8)
Uczucia
(8)
Uwaga (psychologia)
(8)
Zwierzęta
(8)
Logika
(7)
Metoda Montessori
(7)
Ptaki
(7)
Logopedia
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Owoce
(6)
Przyroda
(6)
Rozwój poznawczy
(6)
Spostrzeganie
(6)
Dodawanie (matematyka)
(5)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(5)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(5)
Nauka liczenia
(5)
Odejmowanie (matematyka)
(5)
Trening umysłu
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Escape rooms
(4)
Hobby i czas wolny
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Królik
(4)
Las
(4)
Mnemotechnika
(4)
Nauczanie
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Ryby
(4)
Sylaby
(4)
Współdziałanie
(4)
Wzrok
(4)
Wzrost i rozwój (biologia)
(4)
Czytanie
(3)
Flagi
(3)
Historia
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Komunikacja
(3)
Koty
(3)
Kuchnia (pomieszczenie)
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Nauka czytania
(3)
Ortofonia
(3)
Państwo
(3)
Trening koncentracji
(3)
Trening umiejętności społecznych
(3)
Układ nerwowy
(3)
Warzywa
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(3)
Zwierzęta leśne
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Drużyna (pododdział)
(2)
Ekologia
(2)
Figury geometryczne
(2)
Gra kooperacyjna
(2)
Gra słów
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Magia
(2)
Metody nauczania
(2)
Mnożenie (matematyka)
(2)
Myszy
(2)
Myślenie
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Nauka
(2)
Opowiadacze
(2)
Osobliwości
(2)
Pamięć wzrokowa
(2)
Percepcja słuchowa
(2)
Pismo
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przedmioty użytku codziennego
(2)
Psy
(2)
Psychoedukacja
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Skojarzenia językowe
(2)
Sprawność motoryczna
(2)
Spółgłoski szumiące
(2)
Ssaki
(2)
Stolice
(2)
Tolerancja
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Zabawa
(2)
Zabawki
(2)
Zadania rozwojowe
(2)
Zdanie pytające
(2)
Łazienka
(2)
Żółwie
(2)
Temat: dzieło
Balladyna
(1)
Biblia
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(1)
Stacyjkowo (kraina fikcyjna)
(1)
Wisła (rzeka)
(1)
Gatunek
Powieść
(1568)
Poradnik
(1301)
Opracowanie
(1244)
Opowiadania i nowele
(1035)
Literatura polska
(1021)
Gry edukacyjne
(153)
Poezja polska
(923)
Praca zbiorowa
(890)
Pamiętniki polskie
(654)
Język polski
(628)
Ćwiczenia i zadania
(599)
Podręcznik
(576)
Literatura młodzieżowa polska
(491)
Publicystyka polska
(436)
Publikacja bogato ilustrowana
(415)
Gry i zabawy umysłowe
(386)
Wiersze
(337)
Monografia
(336)
Opowiadanie polskie
(336)
Broszura
(313)
Materiały pomocnicze
(313)
Książka obrazkowa
(308)
Biografia
(297)
Powieść obyczajowa
(287)
Antologia
(277)
Powieść polska
(264)
Gry planszowe
(247)
Scenariusz zajęć
(246)
Literatura dziecięca polska
(243)
Dramat polski
(235)
Fotografia teatralna
(213)
Fantastyka
(200)
Esej
(199)
Publikacje dla dzieci
(193)
Reportaż
(192)
Karty pracy ucznia
(189)
Pamiętniki i wspomnienia
(186)
Język angielski
(180)
Wojna 1939-1945 r.
(179)
Język rosyjski
(158)
Artykuł z pracy zbiorowej
(155)
Raport z badań
(150)
Język niemiecki
(142)
Plansze do gry
(135)
Film fabularny
(133)
Powieść angielska
(131)
Powieść przygodowa
(129)
Powieść francuska
(123)
Artykuł problemowy
(119)
Poradniki i przewodniki
(110)
Gry w karty
(109)
Kryminał
(108)
Fantasy
(102)
Gry i zabawy dziecięce
(102)
Komiks
(101)
Powieść rosyjska
(96)
Powieść historyczna
(94)
Wydawnictwa popularne
(93)
Język francuski
(89)
Powieść amerykańska
(86)
Listy polskie
(79)
Reportaż polski
(79)
Dramat angielski
(78)
Publicystyka
(78)
Szkice literackie polskie
(77)
Science fiction
(73)
Wywiad dziennikarski
(72)
Bajki i baśnie
(69)
Dramat filmowy
(65)
Powieść psychologiczna
(64)
Książka do wypełniania
(63)
Opowiadanie rosyjskie
(62)
Powieść biograficzna
(62)
Opowiadania i nowele biograficzne
(61)
Thriller
(61)
Gry strategiczne
(60)
Kamishibai
(59)
Literatura rosyjska
(58)
Przewodnik turystyczny
(56)
Satyra polska
(56)
Poezja rosyjska
(54)
Krytyka literacka polska
(53)
Literatura dla dzieci
(52)
Żydzi
(52)
Powieść niemiecka
(51)
Felieton polski
(50)
Adaptacja filmowa
(45)
Poezja angielska
(45)
Słownik polski
(45)
Dramat (gatunek literacki)
(43)
Film dokumentalny
(43)
Poradniki
(41)
Literatura młodzieżowa angielska
(40)
Materiały konferencyjne
(40)
Język łaciński
(39)
Układanki
(39)
Przepisy kulinarne
(38)
Kompendia i repetytoria
(37)
Powstanie 1944 r. warszawskie
(37)
Felieton
(36)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(114)
Edukacja i pedagogika
(83)
Matematyka
(9)
Psychologia
(6)
Historia
(4)
Biologia
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(3)
Językoznawstwo
(3)
Literaturoznawstwo
(2)
Chemia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literatura
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
153 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zabawy logiczne : dla dzieci 4-5 lat / ilustracje: Magdalena Babińska. - Kraków : Bright Junior Media, ©2022. - 1 gra (240 zabaw edukacyjnych) : karton, papier, kolor ; w pudełku 25x10x2 cm + książeczka (120 stron : ilustracje ; 22 cm).
(CzuCzu)
(CzuCzu Uczy)
Czas na zabawy logiczne, które pozwalają rozwijać zainteresowania. Edukacyjna książeczka dla dzieci w wieku od 4 lat zawiera 240 wciągających zabaw i nowej wiedzy. Każda strona składa się z fragmentu z informacją, zagadką lub zadaniem i części do rysowania i zakreślania, którą można oderwać dzięki perforacji. Poręczny format sprawia, że można mieć ja zawsze przy sobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 625 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
„Odkrycia. Poznać i zrozumieć” siebie to ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe. Pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania, jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą. Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia. Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym, co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia. Oprócz głównych pytań występujących na kolorowej planszy, gra Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie zawiera 30 kart przedstawiających różne scenki z życia wzięte, 4 karty pytań, służące uczestnikom gry do zadawania dodatkowych pytań. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne, jeśli chodzi o pomoc dzieciom w radzeniu sobie z najrozmaitszymi problemami. Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie, a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz uczą rozwijania swoich wypowiedzi. „Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie” to gra pomocna zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci i dla wszystkich bez wyjątku, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie. W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja, jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania. Grający, zgodnie z instrukcją, wykonuje zadania z każdego pola, na które trafi jego pionek. Niektóre pola zawierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach bierze się kartę z ilustracją i opowiada własną interpretację obrazka. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart – pytania, dzięki którym mogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na pole życzeń, wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 155 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Autyzm - ćwiczenia stolikowe : Zestaw 1. Zabawki / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo WiR Aleksander Jaglarz, 2019. - 1 teka (58 kolorowych kart ćwiczeń, 220 grubych, kartonowych elementów (obrazki, szablony, etykiety, układanki)) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 34x27x6 cm + instrukcja do ćwiczeń (35, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Zestaw Autyzm. Ćwiczenia stolikowe został zaprojektowany tak, by łączyć pracę terapeuty i zaangażowanie rodziców. Podczas zajęć z terapeutą dziecko nabywa umiejętności, które potem doskonali i utrwala podczas zabawy i codziennej interakcji z rodzicami w domu. Zintegrowane, spójne działanie przynosi najlepsze efekty i pozwala cieszyć się postępami dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 643 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Autyzm - ćwiczenia stolikowe : Zestaw 2. Rodzina / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo WIR Aleksander Jaglarz, 2020. - 1 teka (60 kart ćwiczeń, 350 grubych kartonowych elementów: układanki, obrazki, etykiety) : karton, ktektura, kolor ; w pudełku 34x27x6 cm + instrukcja do ćwiczeń (39, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Zestaw Autyzm. Ćwiczenia stolikowe został zaprojektowany tak, by łączyć pracę terapeuty i zaangażowanie rodziców. Podczas zajęć z terapeutą dziecko nabywa umiejętności, które potem doskonali i utrwala podczas zabawy i codziennej interakcji z rodzicami w domu. Zintegrowane, spójne działanie przynosi najlepsze efekty i pozwala cieszyć się postępami dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 644 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Autyzm - ćwiczenia stolikowe : Zestaw 3. Kuchnia / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo WiR Aleksander Jaglarz, 2021. - 1 teka (60 kolorowych kart ćwiczeń, 350 grubych, kartonowych elementów (obrazki, szablony, etykiety, układanki)) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 34x27x6 cm + instrukcja do ćwiczeń (38, [2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Zestaw Autyzm. Ćwiczenia stolikowe został zaprojektowany tak, by łączyć pracę terapeuty i zaangażowanie rodziców. Podczas zajęć z terapeutą dziecko nabywa umiejętności, które potem doskonali i utrwala podczas zabawy i codziennej interakcji z rodzicami w domu. Zintegrowane, spójne działanie przynosi najlepsze efekty i pozwala cieszyć się postępami dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 645 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Druk ulotny
W koszyku
Memory językowe / Małgorzata Barańska, Magdalena Hinz. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2022. - Teka (30 kart tablic kolorowych) : ilustracje ; 31 cm +broszura (11 stron).
Grę memory przygotowano dla dzieci w starszym wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz dla starszych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Można ją wykorzystywać podczas zajęć rewalidacyjnych (np. jako nagrodę po wykonaniu przez dziecko żmudniejszego zadania), a także w czasie edukacyj­nych zabaw w domu. Ta prosta i dobrze znana gra pamięciowa może posłużyć również jako atrakcyjne narzędzie terapeutyczne. Bawiąc się, dziecko jednocześnie ćwiczy: • umiejętności językowe; • koncentrację • spostrzegawczość; • pamięć; • powiększanie zasobu słownictwa; • umiejętność kategoryzowania; • percepcję wzrokową. Zestaw Memory językowe zawiera rozsypanki sylabowe, rebusy, kartoniki m.in. z parami: • wyraz w liczbie pojedynczej i liczbie mnogiej; • przymiotnik i pasujący do niego rzeczownik; • bezokolicznik i forma osobowa czasownika; • rzeczownik i nazwa kategorii; • synonimy; • antonimy. Gry typu memory to lubiana przez dzieci forma rozrywki, którą można spożytkować do ćwiczenia kompetencji językowych podczas zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 11 269 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Memory matematyczne / Małgorzata Barańska, Magdalena Hinz. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2022. - Teka (8, [3] strony, 29 kart dwustronnych) : Ilustracje ; 31 cm.
Grę memory przygotowano dla dzieci w starszym wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz dla starszych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Można ją wykorzystywać podczas zajęć rewalidacyjnych (np. jako nagrodę po wykonaniu przez dziecko żmudniejszego zadania), a także w czasie edukacyj­nych zabaw w domu. Ta prosta i dobrze znana gra pamięciowa może posłużyć również jako atrakcyjne narzędzie terapeutyczne. Bawiąc się, dziecko jednocześnie ćwiczy: umiejętności matematyczne; koncentrację spostrzegawczość; pamięć; percepcję wzrokową; obliczenia zegarowe i kalendarzowe. Zestaw Memory matematyczne zawiera kartoniki, które należy połączyć w pary. By tego dokonać, gracz musi wykonać zadania polegające między innymi na: dodawaniu i odejmowaniu; mnożeniu i dzieleniu; dopasowywaniu nazw miesięcy do cyfr rzymskich; łączeniu zapisów cen ze zdjęciami monet; łączeniu słownych zapisów godzin z odpowiednimi przedstawieniami zegarów elektronicznych i wskazówkowych. Gry typu memory to lubiana przez dzieci forma rozrywki, którą można spożytkować do ćwiczenia kompetencji matematycznych podczas zabawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 11 261 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje: Sèbastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (90 kart, 6 układanek mózgów) :ikarton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14 cm + instrukcja (składana [6] stron : ilustracje ; 12,5 cm).
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 312 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci : gra matematyczna na dodawanie i odejmowanie / redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje i projekt graficzny: Anastasiia Moshina. - Warszawa : Edgard, © 2019. - 1 pudełko (4 plansze do gry, 48 kwadratowych żetonów z wynikami działań i skarbami, 48 prostokątnych żetonów z działaniami i skarbami) : karton, tektura, kolor ; 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Kapitan Nauka)
(Matematyka)
Emocjonująca, matematyczna bitwa o skarby! Atrakcyjna gra, która rozwija umiejętność dodawania i odejmowania pamięciowego, trenuje spostrzegawczość i spryt oraz doskonali zdolność myślenia. Świetnie sprawdzi się podczas rodzinnych rozgrywek, zabaw w świetlicy i pracy na lekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 377 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory głodomory : gra na liczenie / redakcja: Hubert Bobrowski ; ilustracje: Magdalena Popovics ; skład gry: Marcin Satro ; projekt i skład pudełka: Anna Wielbut. - Warszawa : Edgard, © 2019. - 1 gra (16 pasków z potworami i przysmakami, 30 podłużnych żetonów z kolorowymi liczbami i częściami ciała (nogi, ręce, głowy, oczy), 30 okrągłych żetonów z kolorami i potworami, broszura) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
(Kapitan Nauka)
Gra „Potwory głodomory” to świetna pierwsza gra wprowadzająca maluchy w świat matematyki: uczy najmłodsze dzieci liczenia do 10 oraz dodawania i odejmowania w zakresie 1–20. Dodatkowo gracze trenują spostrzegawczość, koncentrację oraz uczą się rywalizacji. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 410 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
Zakodowany zamek : gra na kodowanie ; reakcja i pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Justyna Hołubowska-Chrząszczak. - Warszawa : Edgard. Kapitan Nauka, 2020. - 1 gra (plansza, 28 żetonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem (2 są zapasowe), 35 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20,5 cm).
(Kapitan Nauka)
(Matematyka)
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów. Gra kooperacyjna, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania 4 skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży. Gra stanowi propozycję nauki podstaw kodowania bez użycia komputera. Ćwiczy tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwinie myślenie logiczne, kreatywność i umiejętność skupienia na zadaniu. Wariant kooperacyjny nauczy współpracy, w celu opracowania strategii wygranej. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy sposób spędzić czas samemu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 381 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : Gra Edukacyjna. Edycja Specjalna / Paweł Czapczyk, Jarosław Wójcicki ; redakcja Hubert Bobrowski ; ilustracje: Monika Rychlicka-Borzechowska. - Warszawa : Edgard, © 2022. - 1 gra (plansza, plakat, 15 niebieskich kart do gry obserwacyjnej, 10 niebieskich kart ruchu, 85 czerwonych kart z pytaniami, 5 pionków, 1 kostka) ; w pudełku 24,5 x 25 x 5,5 cm. + instrukacja (8 stron , ilustracje ; 20 cm).
(Kapitan Nauka)
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! "Gra edukacyjna. Polska" to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym wariantom rozgrywki zabawę można dostosować do wieku i temperamentu graczy. Opisy wielu ciekawostek i atrakcji zainspirują z pewnością do wspólnego, rodzinnego podróżowania po kraju – nie tylko palcem po mapie! W trakcie rozgrywki gracze poznają tajemnice polskich miast, ich historię, zabytki oraz ciekawostki dotyczące różnych regionów kraju. Angażujące ilustracje Moniki Rychlickiej-Borzechowskiej wciągają do wspólnej, rodzinnej zabawy oraz zapewniają wiele godzin twórczej rozrywki, rozbudzając przy tym wyobraźnię. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 556 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Mandragora / twórcy: Bruno Cathala i Florian Sirieix ; projekt graficzny: Piero. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (10 kafelków, 82 karty magicznych przedmiotow, 24 karty zaklęć, 1 znacznik asystenta, 1 żeton klątwy, 1 kafelek końca gry) : karton, teltura, plastik, kolor ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Magiczny Black Friday właśnie się rozpoczął, a właściciele sklepów z czarodziejskimi cudownościami ogłosili wielką wyprzedaż! To doskonała okazja, by uzupełnić zapasy Twojej magicznej spiżarni i wyrównać rachunki z innymi czarodziejami w mieście. W grze Mandragora wysyłasz swojego asystenta na targ, wręczając mu długą listę zakupów. Lecz wygląda na to, że inni czarodzieje wpadli na ten sam pomysł…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 700 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Karty i książka do nauki kształtów pozwalają dziecku samodzielnie odkrywać świat. Zapewniają one całościowy rozwój dziecka i lepsze przygotowanie go do dorosłego życia poprzez rozwijanie kreatywności, samodzielności czy indywidualizmu. Każde dziecko rozwija się w swoim tempie, a ponadto skrywa potencjał, który należy jak najwcześniej odkryć-niniejsze układanki to umożliwiają. Karty przeznaczone są nie tylko dla maluszków, które mogą odwzorowywać obrazki czy układać kształty kolorami, ale również dla starszaków, którzy mogą układać własne, wymyślone ilustracje. Karty montessori stymulują prawidłowy rozwój twojego dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 654 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o psach / Chris Cieslik ; ilustracje Cari Corene, Amanda Coronado ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames, 2021 ; Arlington : Asmadi Games, 2020. - 1 gra (100 kart psów) karton, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (7, [1] stron : ilustracje ; 21 cm)..
Zaproś psy do swojego ogródka i zostań najlepszym opiekunem w okolicy. Twoi pupile nie potrzebują wiele do szczęścia: chcą wykopywać dziury i ukrywać w nich kości. Dobrze wychowane psiaki znają też świetne sztuczki! Chętnie pokażą je, zwłaszcza gdy będą miały odpowiednie towarzystwo. Im więcej wytresowanych psów, tym silniejszy będzie efekt sztuczki i przyniesie ona więcej punktów na koniec gry. Zapraszamy do psiego parku. Wasi ulubieńcy tylko czekają na to, żeby się wspólnie pobawić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 434 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Montessori : Zabawa cyferkami / [projekt i opracowanie: Loretta Cordoni, Annarita Valeri, Andrea Cozzoni]. - Recanati : Clementoni, [2019]. - 1 pudełko (10 tabliczek z szorstkimi cyframi od 0 do 9, tablica, kreda, gąbka, 10 tabliczek z liczbami, 10 ilistrowanych tabliczek przedstawiających ilości, 59 żetonów do nauki pojęcia "parzyste", "nieparzyste" (55 do zabawy i 4 zapasowe)) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 22,5x17,5x7 cm + broszura (15, [1] strona : ilustracje ; 22 cm).
(Montessori Clementoni)
Zabawki z lini Montessori Clementoni proponują zadania zainspirowane metodą edukacyjną opracowaną przez Marię Montessori, znaną na całym świecie włoską uczoną, która wniosła wielki wkład w rozwój nauk pedagogicznych. W Zabawie cyferkami dzieci dzięki szorstkim tabliczkom uczą się rozpoznawania symboli liczbowych poprzez dotyk, ponadto piszą na tablicy, dobierają liczby i ilości oraz rozpoznają liczby parzyste i nieparzyste.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 338 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra Edukacyjna Polska / Paweł Czapczyk, redakcja Hubert Bobrowski, ilustracje: Monika Rychlicka-Borzechowska, projekt gry i skład gry Aleksandra Bartosik. - Warszawa : Edgard, 2019. - 1 gra (plansza, plakat, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, 30 kart z pytaniami, 5 pionków, 1 kostka) ; 24,5 x 25 x 5,5 cm. + instrukacja (8 stron , ilustracje ; 20 cm).
(Kapitan Nauka)
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! "Gra edukacyjna. Polska" to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym wariantom rozgrywki zabawę można dostosować do wieku i temperamentu graczy. Opisy wielu ciekawostek i atrakcji zainspirują z pewnością do wspólnego, rodzinnego podróżowania po kraju – nie tylko palcem po mapie! W trakcie rozgrywki gracze poznają tajemnice polskich miast, ich historię, zabytki oraz ciekawostki dotyczące różnych regionów kraju. Angażujące ilustracje Moniki Rychlickiej-Borzechowskiej wciągają do wspólnej, rodzinnej zabawy oraz zapewniają wiele godzin twórczej rozrywki, rozbudzając przy tym wyobraźnię. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 53 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : gra edukacyjna / Paweł Czapczyk ; ilustracje Monika Rychlicka-Borzechowska. - Warszawa : Edgard, copyright 2019. - 1 gra (plansza, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, 30 kart z pytaniami, plakat, 5 pionków w różnych kolorach, 1 kostka) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + 1 instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 21 cm).
(Kapitan Nauka)
Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! Gra edukacyjna Polska to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym wariantom rozgrywki zabawę można dostosować do wieku i temperamentu graczy. Opisy wielu ciekawostek i atrakcji zainspirują z pewnością do wspólnego, rodzinnego podróżowania po kraju – nie tylko palcem po mapie! W trakcie rozgrywki gracze poznają tajemnice polskich miast, ich historię, zabytki oraz ciekawostki dotyczące różnych regionów kraju. Angażujące ilustracje Moniki Rychlickiej-Borzechowskiej wciągają do wspólnej, rodzinnej zabawy oraz zapewniają wiele godzin twórczej rozrywki, rozbudzając przy tym wyobraźnię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00398 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotek Psotek / autor gry: Jim Deacove ; ilustracje Zofia Burkowska. - Warszawa : Egmont, ©2016. - 1 gra (plansza, 2 kostki, 4 figurki (kotek, myszka, wiewiórka, ptak), 1 drzewo (2 części), 2 dyski do drzewa, 4 kafelki z kocimi przysmakami) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 26x26x3 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje; 19 cm).
(Rodzinka Wygrywa)
Kotek Psotek uwielbia ścigać się ze zwierzątkami w ogrodzie. Jest bardzo szybki, ale przyjaciele potrafią go przechytrzyć, korzystając ze skrótów na planszy oraz kocich smakołyków. Pomóżcie ptaszkowi, wiewiórce i myszce dotrzeć do kryjówki na drzewie. Seria Rodzinka Wygrywa to idealne gry dla maluchów! W grę mogą grać już 3-letnie dzieci! Rodzina gra razem, nie przeciwko sobie! Gra uczy radzenia sobie z emocjami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 542 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Mali detektywi / Jim Deacove ; ilustracje: Zofia Burkowska. - Warszawa : Egmont Polska, © 2016. - 1 gra (plansza, 1 wskazówka zegara, 1 drewniany znacznik skrzyni, 1 nalepka na skrzynię, 24 żetony przedmiotów (12 par)) : drewno, karton, papier, plastik ; w pudełku 26x26x3 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
(Rodzinka Wygrywa)
Antek i Antosia bardzo lubią zabawę w detektywa. Najpierw ich tata chowa kilka przedmiotów do magicznej skrzyni. Potem dzieci muszą odnaleźć wszystkie pozostałe rzeczy i wydedukować, których brakuje. Czy uda im się rozwiązać zagadkę, zanim skończy się czas. Mali detektywi to połączenie gry detektywistycznej z mechaniką zapamiętywania. Gracze nie tylko muszą odnajdywać pary przedmiotów, ale także wydedukować, których brakuje. Mają coraz mniej czasu na wykonanie zadanie, co generuje wielkie emocje. W grze nie występuje rywalizacja między graczami, ponieważ wszyscy mają wspólny cel. Rodzice będą mieli frajdę z pomagania swoim podopiecznym, a dzieci będą ćwiczyć pamięć i logiczne myślenie. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_599303,Mali-detektywi-007362-Jim-Deacove.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 543 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej