Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(247)
Forma i typ
Gry i zabawki
(243)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(200)
wypożyczone
(98)
nieokreślona
(1)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(1)
Tarnów multimedia
(191)
Bochnia multimedia
(38)
Brzesko wypożyczalnia
(1)
Brzesko multimedia
(44)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
(24)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(12)
Knizia Reiner
(6)
Roubira Jean-Louis
(5)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(5)
Allers Jeffrey D
(4)
Derkacz Zbigniew
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Kucharska Nikola
(4)
Rejchtman Grzegorz
(4)
Skowron Martyna
(4)
Szymanowicz Maciej
(4)
Walker-Harding Phil
(4)
Bobrowski Hubert
(3)
Burkowska Zofia
(3)
Cardouat Marie
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Chvátil Vlaada (1971- )
(3)
Cywińska Anna
(3)
Dobrowolska Marzka
(3)
Herman Michał
(3)
Jacobson Kasia
(3)
Komorowska-Wnuk Agata
(3)
Kożyczkowska Magda
(3)
Matthäus Doris
(3)
Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
(3)
Quilliams Chris
(3)
Rychlicka-Borzechowska Monika
(3)
Zając-Malinowska Katarzyna
(3)
Żabicka Monika
(3)
Akelaitis Gediminas
(2)
Beaujannot Gaetan
(2)
Bobrowski Hubert (historyk)
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Czapczyk Paweł
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Deacove Jim
(2)
Derkacz Zbyszek
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Dziubak Emilia (1982- )
(2)
Dębicka-Cieszyńska Agata
(2)
Giełżecka Monika
(2)
Goldsberry Ryan
(2)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
Kania Piotr
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konrad Robert
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kołecki Stefan
(2)
Kucharski Roman
(2)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(2)
Kwasek Antonina
(2)
Majkowski Tomasz Z
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
Nakonieczny Adam
(2)
Pyrgies Dorota
(2)
Pätzke Anne (1982- )
(2)
Rakowska Marta
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Rivollet Alain
(2)
Rodriguez Los
(2)
Rzadek Wojciech
(2)
Rzadek Wojciech (1980- )
(2)
Sobel Beth
(2)
Socha Piotr
(2)
Sulej Aleksandra
(2)
Teubner Marco
(2)
Traczykowski Grzegorz
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Wach Paulina
(2)
Wilkowska Michalina
(2)
Wójcicka Małgorzata
(2)
Abascal José Antonio
(1)
Adamescu Adrian
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Andersen Kåre U
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andersen Nedergaard Martin
(1)
Andreani Jean-François
(1)
Andrews Daryl
(1)
Andrzejewska Weronika
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Antoniak Marek
(1)
Anuszewszka Marta
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Azagary Eric
(1)
Baghramian Arvick
(1)
Banki Danna
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (geograf)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Barillé Albert (1921-2009)
(1)
Barska Maja
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaulieu Mathieu
(1)
Beck Chris
(1)
Beck Jeff
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(115)
2010 - 2019
(123)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(221)
2001-2001-
(2)
2019-
(1)
Kraj wydania
Polska
(246)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(247)
Odbiorca
Młodzież
(206)
9-13 lat
(190)
Dorośli
(190)
Dzieci
(188)
14-17 lat
(182)
6-8 lat
(166)
0-5 lat
(79)
Rodzice
(20)
Nauczyciele
(13)
Terapeuci
(11)
Pedagodzy
(3)
Przedszkola
(3)
Psycholodzy
(3)
Psycholodzy szkolni
(3)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Klasa 0.
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Polska
(1)
Temat
Zwierzęta
(14)
Uwaga (psychologia)
(12)
Logika
(10)
Percepcja wzrokowa
(10)
Współdziałanie
(10)
Współzawodnictwo
(10)
Motoryka mała
(9)
Uczucia
(9)
Koty
(8)
Wyobraźnia
(8)
Barwy
(7)
Pamięć
(7)
Przyroda
(7)
Rodzina
(6)
Czas
(5)
Grywalizacja
(5)
Królik
(5)
Magia
(5)
Matematyka
(5)
Mnemotechnika
(5)
Myszy
(5)
Państwo
(5)
Słowa kluczowe
(5)
Historia
(4)
Kreatywność
(4)
Las
(4)
Liczenie w pamięci
(4)
Myślenie
(4)
Ptaki
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Skojarzenia (psychologia)
(4)
Spostrzeganie
(4)
Trening umysłu
(4)
Zabawa
(4)
Zwierzęta leśne
(4)
Żółwie
(4)
Dzieci
(3)
Ekologia
(3)
Flagi
(3)
Gra kooperacyjna
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Kultura
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Motyle
(3)
Mrówki
(3)
Planowanie
(3)
Podróże
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Ryby
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Stolice
(3)
Trening pamięci
(3)
Biedronki
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Dinozaury
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Drzewa
(2)
Ekspresja emocji
(2)
Geografia
(2)
Gniew
(2)
Gra słów
(2)
Grzyby
(2)
Jajka
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Kurierzy
(2)
Kurnik
(2)
Kury nioski
(2)
Logopedia
(2)
Mowa
(2)
Mozaika
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Nauka liczenia
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Opowiadacze
(2)
Owoce
(2)
Pamięć wzrokowa
(2)
Papugi
(2)
Planety
(2)
Pociągi
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Polska
(2)
Pory roku
(2)
Potwory
(2)
Psy
(2)
Pszczoła
(2)
Radość
(2)
Rośliny
(2)
Rycerze
(2)
Ryzyko
(2)
Rzeki
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Sery
(2)
Smutek
(2)
Sprzątanie
(2)
Strategia
(2)
Tajni współpracownicy policji
(2)
Tolerancja
(2)
Tor kolejowy
(2)
Witraże
(2)
Wojna
(2)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Disney Klasyka
(1)
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Starożytny Bliski Wschód
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Turcja
(1)
Wisła (rzeka)
(1)
Gatunek
Powieść
(1568)
Poradnik
(1301)
Opracowanie
(1244)
Opowiadania i nowele
(1035)
Literatura polska
(1021)
Gry planszowe
(247)
Poezja polska
(923)
Praca zbiorowa
(890)
Pamiętniki polskie
(654)
Język polski
(628)
Ćwiczenia i zadania
(599)
Podręcznik
(576)
Literatura młodzieżowa polska
(491)
Publicystyka polska
(436)
Publikacja bogato ilustrowana
(415)
Gry i zabawy umysłowe
(386)
Wiersze
(337)
Monografia
(336)
Opowiadanie polskie
(336)
Broszura
(313)
Materiały pomocnicze
(313)
Książka obrazkowa
(308)
Biografia
(297)
Powieść obyczajowa
(287)
Antologia
(277)
Powieść polska
(264)
Scenariusz zajęć
(246)
Literatura dziecięca polska
(243)
Dramat polski
(235)
Fotografia teatralna
(213)
Fantastyka
(200)
Esej
(199)
Publikacje dla dzieci
(193)
Reportaż
(192)
Karty pracy ucznia
(189)
Pamiętniki i wspomnienia
(186)
Język angielski
(180)
Wojna 1939-1945 r.
(179)
Język rosyjski
(158)
Artykuł z pracy zbiorowej
(155)
Gry edukacyjne
(153)
Raport z badań
(150)
Język niemiecki
(142)
Plansze do gry
(135)
Film fabularny
(133)
Powieść angielska
(131)
Powieść przygodowa
(129)
Powieść francuska
(123)
Artykuł problemowy
(119)
Poradniki i przewodniki
(110)
Gry w karty
(109)
Kryminał
(108)
Fantasy
(102)
Gry i zabawy dziecięce
(102)
Komiks
(101)
Powieść rosyjska
(96)
Powieść historyczna
(94)
Wydawnictwa popularne
(93)
Język francuski
(89)
Powieść amerykańska
(86)
Listy polskie
(79)
Reportaż polski
(79)
Dramat angielski
(78)
Publicystyka
(78)
Szkice literackie polskie
(77)
Science fiction
(73)
Wywiad dziennikarski
(72)
Bajki i baśnie
(69)
Dramat filmowy
(65)
Powieść psychologiczna
(64)
Książka do wypełniania
(63)
Opowiadanie rosyjskie
(62)
Powieść biograficzna
(62)
Opowiadania i nowele biograficzne
(61)
Thriller
(61)
Gry strategiczne
(60)
Kamishibai
(59)
Literatura rosyjska
(58)
Przewodnik turystyczny
(56)
Satyra polska
(56)
Poezja rosyjska
(54)
Krytyka literacka polska
(53)
Literatura dla dzieci
(52)
Żydzi
(52)
Powieść niemiecka
(51)
Felieton polski
(50)
Adaptacja filmowa
(45)
Poezja angielska
(45)
Słownik polski
(45)
Dramat (gatunek literacki)
(43)
Film dokumentalny
(43)
Poradniki
(41)
Literatura młodzieżowa angielska
(40)
Materiały konferencyjne
(40)
Język łaciński
(39)
Układanki
(39)
Przepisy kulinarne
(38)
Kompendia i repetytoria
(37)
Powstanie 1944 r. warszawskie
(37)
Felieton
(36)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(208)
Edukacja i pedagogika
(36)
Matematyka
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Psychologia
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Historia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
247 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Paryż : miasto świateł / José Antonio Abascal ; ilustracje Oriol Hernández ; (tłumaczenie Przemysław Korzeniewski). - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2019. - 1 gra (1 plansza do gry (zintegrowana z pudełkiem), 16 żetonów bruku, 12 dwuwarstowych żetonów, 14 kominów, 8 żetonów akcji, 12 pocztówek akcji, 9 elementów specjalnych) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (5 [3] strony : ilustracje ; 19 cm).
PARYŻ, 1889. Wystawa światowa jest świetną okazją do oczarowania świata potęgą energii elektrycznej. Już od początku wieku Paryż znany był jako „miasto świateł”, dzięki dobrze działającej sieci lamp gazowych. Pojawienie się w mieście elektrycznego oświetlenia ulicznego wprowadzi jednak świat w osłupienie. W grze wcielisz się w rolę jednej z najbardziej prominentnych osób w mieście. Aby zagwarantować sobie sukces, musisz upewnić się, że wzniesione przez ciebie budynki będą skąpane w jak największej ilości ulicznego światła. Inspiruj artystów i zaskocz zarówno paryżan, jak i zwiedzających, pięknem i magią nowych miejskich świateł!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 393 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jedzie pociąg z daleka / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2018. - 1 gra (16 drewnianych lokomotyw, 60 kafelków, 4 ramki ze stacjami, 2 plansze punktacji, 4 małe żetony, 16 dużych żetonów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 26 cm).
Gracze budują sieć torów, po których jeździć będą ich lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Wygrywa gracz, który szybciej dojedzie do wyznaczonych miejsc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 411 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki/ Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 1 pudełkoZawartość pudełka: 4 plansze graczy, 4 szpulki, 50 żetonów zabawek, 4 sznurki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, instrukcja (4 strony). ; 29 x29 x 4 cm.
Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00396 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki łobuziaki / autor Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (4 plansze gry, 50 żetonów zabawek, 4 szpulki, 4 sznutki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego) : karton, materiał, kolor ; w pudełku 5x30x30 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Podczas gry wykładasz karty przedstawiające meble, w kierunku których biegają koty w pokojach. W przemyślany sposób wyznaczaj kierunek biegu kota i zdobywaj punkty. Doskonała gra dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 541 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Pizzeria : jedz i graj / autor: Jeffrey D. Allers ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, ©2020. - 1 gra (69 kawałków pizzy, 12 ofert specjalnych, nóż do pizzy) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Wybieracie się z przyjaciółmi do pizzerii. Co rundę inna osoba dzieli pizzę na kilka porcji. Pizza składa się z kawałków rożnego rodzaju. Gracz dzieli pizzę w przemyślany sposób - porcje nie muszą być równe. Następnie każdy wybiera swoją porcję. Starajcie wybrać takie kawałki, na jakich wam zależy. Jeśli będziecie mieć ich więcej niż rywale, zdobędziecie punkty!. Dodatkowe punkty są za listki bazylii. Wygra osoba z największą ilością punktów. W wariancie zaawansowanym wykorzystywane są oferty specjalne. Można też wybrać wariant jednoosobowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 382 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Założysz się? /autor Kåre U. Andersen. - Kraków : Tactic Games, © 2013. - 1 gra (1 plansza, 300 kart (144 kart z zadaniami zręcznościowymi, 144 kart z zadaniami umysłowymi, 12 kart do obstawienia), banknotów, 3 klepsydry, 6 pionków, 1 kostka, notatnik) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 24x24x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 23 cm).
W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to ekstra punkty dla ciebie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 395 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dekoder : gra planszowa / autor gry: Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 pudełko (dwustronne kafelki - 32 szt., płócienny woreczek - 1 szt., klepsydra - 1 szt., pionki - 5 szt., plansza - 1 szt., instrukcja) ; 26x25x6 cm.
(IQ Games)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00388 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
"Przewrotne Motylki" to emocjonująca, niezwykle kolorowa, a przy tym niezmiernie łatwa do wytłumaczenia gra adresowana zarówno do najmłodszych, jak i do dorosłych graczy. Każdy z graczy otrzymuje planszetkę wyposażoną w specjalne "skrzydełka", których przekładanie w prawo i lewo pozwala na uzyskanie ogromnej liczby przeróżnie ubarwionych motylków. Celem każdego gracza jest znaleźć na swojej planszetce motylka wskazanego przez kartę celu zanim uczynią to rywale. Rozgrywka w Motylki, oprócz dostarczania dzieciom zabawy i uśmiechu, rozwija też ich spostrzegawczość oraz sprawność manualną. Natomiast dzięki wariantowi zaawansowanemu gra może stanowić nie lada wyzwanie także dla młodzieży oraz dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GR 00350 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 124 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00444 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sagrada / autorzy: Daryl Andrews i Adrian Adamescu ; rozwój gry Ben Harkins ; grafika i ilustracje Peter Wocken Design LLC ; tłumaczenie Jakub Meller, Michał Herman. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (4 ramki witraży, 12 kart wzorów witraży, 12 kart narzędzi, 90 kostek, 10 kart celów grupowych, 5 kart celów indywidualnych, 4 znaczniki punktów gracza, 24 znaczniki uznania, tor rundy, tor punktacji, 1 worek na kostki) : karton, papier, plastik, len ; 7x22x30 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 28 cm).
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze, lub o konkretnej wartości. Te będziemy dociągać w każdej rundzie ze wspólnej puli. Do tego kostki w tych samych kolorach i o identycznych wartościach nie mogą ze sobą sąsiadować! Robi się ciekawie? Poczekajcie, aż do gry wejdą Karty celów, które na koniec gry zapewnią dodatkowe punkty za realizację konkretnych zadań. Witraże występują w różnych stopniach trudności - im trudniej go ułożyć, tym więcej punktów będziemy mogli zużyć na skorzystanie z Kart narzędzi, które ułatwią nam tworzenie naszego dzieła. Zasady tej gry można wytłumaczyć w dosłownie kilka minut, ale niespodziewana głębia i ogromna regrywalność sprawią, że „Sagrada” będzie częstym gościem na stole każdego gracza, który ceni lekką, ale jednocześnie wymagającą rozrywkę [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00494 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
GRA PLANSZOWA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 685 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 168 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 090 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
„Odkrycia. Poznać i zrozumieć” siebie to ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe. Pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania, jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą. Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia. Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym, co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia. Oprócz głównych pytań występujących na kolorowej planszy, gra Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie zawiera 30 kart przedstawiających różne scenki z życia wzięte, 4 karty pytań, służące uczestnikom gry do zadawania dodatkowych pytań. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne, jeśli chodzi o pomoc dzieciom w radzeniu sobie z najrozmaitszymi problemami. Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie, a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz uczą rozwijania swoich wypowiedzi. „Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie” to gra pomocna zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci i dla wszystkich bez wyjątku, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie. W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja, jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania. Grający, zgodnie z instrukcją, wykonuje zadania z każdego pola, na które trafi jego pionek. Niektóre pola zawierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach bierze się kartę z ilustracją i opowiada własną interpretację obrazka. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart – pytania, dzięki którym mogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na pole życzeń, wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 155 (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Raz, dwa, trzy... Wilk patrzy! / Danna Banki ; ilustracje: Gediminas Akelaitis. - Warszawa: Granna, ©2022. - 1 gra (plansza, 12 zwierzątek (4 zestawy po 3), 12 tekturowych podstawek (oraz elementy zapasowe), 4 elementy ścieżki (krzaki/pnie), wilk z kapeluszem, kostka) : karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm.
Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 509 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Galasliva ferma : sìmejna nastìl'na gra / ìlûstracìï Majâ Barska, Anna Civìns'kaâ ; pravila gri: Ûlìâ Pogorêl's'ka. - Częstochowa : Kukuryku, copyright 2022. - 1 gra (1 karta stodoła, 4 karty płotki, 112 kart ze zwierzętami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x24x4 cm + instrukcja 4 strony.
Галаслива ферма - це динамічна карткова гра, яка забезпечить чудову розвагу для всієї родини. Виявивши на фермі хоча б трьох однакових тварин, потрібно якнайшвидше покласти руку на хлів і видати відповідний звук. Завдяки цьому ви отримаєте тварин для своєї ферми. Під час гри гравці повинні проявити рефлекси та вміння імітувати звуки багатьох тварин!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 080 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata [Gra planszowa] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2010. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
(Gry Planszowe)
(Gry Karciane)
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [aleplanszowki.pl].
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.[aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00431 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hej, to moja ryba! / Günter Cornett, Alvydas Jakeliunas ; grafika: Chris Beck, Dallas Mehlhoff i Brian Schomburg ; tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, ©2011. - 1 gra (30 płytek kry lodowej z 1 rybą, 20 płytek kry lodowej z 2 rybami, 10 płytek kry lodowej z 3 rybami, 16 plastikowych pingwinów (po 4 z każdego koloru)) : plastik, karton, kolor ; 13x13x4 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 21x35 cm).
W grze Hej, to moja ryba! będziesz zarządzać własną drużyną czterech głodnych pingwinów. Twoim zadaniem będzie uzyskanie jak najwyższego wyniku, a w tym celu musisz mądrze wybierać pola, na które będziesz przeskakiwać. Jednocześnie warto zwracać uwagę na to, co się dzieje na planszy - nieuważny gracz może zostać zablokowany przez pozostałych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 385 (1 egz.)
(dostępność ok. 20.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Wcielacie się w czarne charaktery walczące o dominację nad światem. Wygra osoba, która zdobędzie kontrolę nad największą liczbą obiektów przedstawionych na kartach. Będziecie to robić, podając słowa z odpowiednimi literami. Nie będzie to jednak takie łatwe! Stoczycie zacięte boje o poszczególne obiekty, będą one przechodzić z rąk do rąk. Poznacie prawdziwą potęgę słowa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 70 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w kolory / autor Pierre Bellet ; ilustracje Aurélien Jaenney. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2021. - 1 pudełko (60 kart kolorów, 15 kart punktów, 4 kostki) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 10x10x8 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 9 cm).
Kolejna część bestsellerowej serii gier! Doskonała zabawa dla 2-7 osób. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 461 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje: Sèbastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (90 kart, 6 układanek mózgów) :ikarton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14 cm + instrukcja (składana [6] stron : ilustracje ; 12,5 cm).
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 312 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Paczka w drodze / autor: Felix Beukemann ; ilustracje: Gediminas Akelaitis. - Warszawa : Granna, ©2022. - 1 gra (plansza miasteczka, 4 samochody, 16 żetonów paczek, sygnalizacja świetlna, znak robót drogowych, kostka czarna, kostka biała, 3 modele samochodów 3D) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x26x26 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 25 cm).
"Paczka w drodze" to zabawna i pełna wrażeń gra, w której dzieci wcielają się w wesołych kurierów, a przy okazji trenują naukę cyferek, podstawowych znaków drogowych, uczą się podejmowania pierwszych taktycznych decyzji, a wszystko to podczas wyścigu z innymi graczami w doręczaniu paczek co daje mnóstwo radości i satysfakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 552 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej