Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(109)
Forma i typ
Gry i zabawki
(107)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Książki
(2)
Audiobooki
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(95)
wypożyczone
(41)
nieokreślona
(3)
Placówka
Tarnów multimedia
(98)
Bochnia multimedia
(12)
Brzesko multimedia
(15)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(1)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
(13)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Minor Marcin
(5)
Jacobson Kasia
(3)
Skowron Martyna
(3)
Wójcicka Małgorzata
(3)
Bukowiec Paweł
(2)
Chvátil Vlaada (1971- )
(2)
Faigle Iris
(2)
Hwang Hope S
(2)
Konrad Robert
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kłos Joanna
(2)
Leszczyńska Ewa
(2)
Nakonieczny Adam
(2)
Norman Ewa
(2)
Pałosz Anna
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Rzadek Wojciech (1980- )
(2)
Sobel Beth
(2)
Szulc Cezary
(2)
Szyller Aleksandra
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Wood Josh
(2)
Ziółkowska Joanna
(2)
Alcouffe Christine
(1)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Antoniak Marek
(1)
Anuszewszka Marta
(1)
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Baraf Eduardo
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bellet Pierre
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Biełajczuk Gosia
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bolek Joanna
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Bąbol Ewa
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cabrero Domingo
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castano Eugeni
(1)
Cattiaux Gérard
(1)
Cervenak Alanna
(1)
Chudyk Carl
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Cieslik Chris
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Czesak Artur
(1)
Denoual Thierry
(1)
Dudek Marcin
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dybowska Bożena
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max
(1)
Evarts Miranda
(1)
Faccini Renato
(1)
Faigle Eris
(1)
Finn Steve (1967- )
(1)
Frania-Seniuk Patrycja
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Frédéric Henry
(1)
GJ David
(1)
Galińska Barbara
(1)
Gamrot Magda
(1)
Gestido Lorena
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Gołąb Dominika
(1)
Grabowski Andrzej
(1)
Gralak Łukasz
(1)
Griffon Julien
(1)
Gruhl Ken
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Guzik-Czachor Katarzyna
(1)
Guznar Małgorzata
(1)
Gwis Joanna
(1)
Helie Błażej
(1)
Hiron Maureen
(1)
Innes Andrews
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Jeanney Aurélien
(1)
Joassin Vincent
(1)
Johnson Molly
(1)
Kanar Dominika
(1)
Kang Chulku
(1)
Kania Piotr
(1)
Kasprzyk Andrzej
(1)
Kim Kevin Kichan
(1)
Komorowska-Wnuk Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
2010 - 2019
(56)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
1989-2000
(1)
2001 -
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Odbiorca
Młodzież
(90)
14-17 lat
(88)
9-13 lat
(87)
Dorośli
(85)
Dzieci
(78)
6-8 lat
(71)
0-5 lat
(23)
Rodzice
(9)
Nauczyciele
(6)
Terapeuci
(5)
A1 (poziom biegłości językowej)
(4)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
18+
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pedagodzy
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
A0 poziom biegłości językowej
(1)
Logopedzi
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
młodzież
(1)
Temat
Pamięć
(8)
Uwaga (psychologia)
(7)
Zwierzęta
(7)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(5)
Kompetencje społeczne
(5)
Koty
(5)
Matematyka
(5)
Słowa kluczowe
(5)
Współzawodnictwo
(5)
Wyobraźnia
(5)
Kreatywność
(4)
Kruk
(4)
Mnemotechnika
(4)
Percepcja wzrokowa
(4)
Uczucia
(4)
Zdanie pytające
(4)
Czytanie
(3)
Historia
(3)
Kultura
(3)
Motoryka mała
(3)
Mowa
(3)
Nauka liczenia
(3)
Ryby
(3)
Skojarzenia (psychologia)
(3)
Trening umysłu
(3)
Zabawa
(3)
Barwy
(2)
Czas
(2)
Dinozaury
(2)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Gra kooperacyjna
(2)
Gra słów
(2)
Grywalizacja
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Komunikacja
(2)
Labirynt
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Logika
(2)
Magia
(2)
Mnożenie (matematyka)
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Przyroda
(2)
Psychoedukacja
(2)
Ptaki
(2)
Rośliny
(2)
Rycerze
(2)
Sen
(2)
Skarby
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Ssaki
(2)
Tajni współpracownicy policji
(2)
Trening umiejętności społecznych
(2)
Zadania rozwojowe
(2)
Afazja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Arystokracja
(1)
Arytmetyka
(1)
Asertywność
(1)
Balony
(1)
Bogactwo
(1)
Chmury
(1)
Chorzy
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cywilizacja
(1)
Doktor Dolittle (postać fikcyjna)
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Drużyna (pododdział)
(1)
Drzewa
(1)
Duchy
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dzielenie (matematyka)
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Empatia
(1)
Figury geometryczne
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Gady
(1)
Geografia
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry planszowe
(1)
Gwiazdy
(1)
Handel
(1)
Historia powszechna
(1)
Imperium
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Integracja społeczna
(1)
Irene Adler (postać fikcyjna)
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język niderlandzki (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Kalambury
(1)
Kapelusz
(1)
Karty dydaktyczne
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Temat: dzieło
Disney Klasyka
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Turcja
(1)
Wisła (rzeka)
(1)
Gatunek
Powieść
(1575)
Poradnik
(1308)
Opracowanie
(1253)
Opowiadania i nowele
(1038)
Literatura polska
(1020)
Gry w karty
(109)
Poezja polska
(922)
Praca zbiorowa
(892)
Pamiętniki polskie
(654)
Język polski
(628)
Ćwiczenia i zadania
(601)
Podręcznik
(578)
Literatura młodzieżowa polska
(490)
Publicystyka polska
(436)
Publikacja bogato ilustrowana
(415)
Gry i zabawy umysłowe
(386)
Wiersze
(338)
Monografia
(337)
Opowiadanie polskie
(336)
Broszura
(314)
Materiały pomocnicze
(313)
Książka obrazkowa
(308)
Biografia
(300)
Powieść obyczajowa
(287)
Antologia
(281)
Powieść polska
(264)
Gry planszowe
(247)
Scenariusz zajęć
(246)
Literatura dziecięca polska
(243)
Dramat polski
(235)
Fotografia teatralna
(213)
Esej
(205)
Fantastyka
(201)
Publikacje dla dzieci
(193)
Reportaż
(192)
Karty pracy ucznia
(189)
Pamiętniki i wspomnienia
(188)
Język angielski
(180)
Wojna 1939-1945 r.
(179)
Język rosyjski
(158)
Artykuł z pracy zbiorowej
(155)
Gry edukacyjne
(153)
Raport z badań
(150)
Język niemiecki
(142)
Plansze do gry
(135)
Film fabularny
(133)
Powieść angielska
(131)
Powieść przygodowa
(129)
Powieść francuska
(123)
Artykuł problemowy
(119)
Poradniki i przewodniki
(110)
Kryminał
(108)
Fantasy
(102)
Gry i zabawy dziecięce
(102)
Komiks
(101)
Powieść rosyjska
(96)
Powieść historyczna
(94)
Wydawnictwa popularne
(94)
Język francuski
(89)
Powieść amerykańska
(86)
Listy polskie
(79)
Publicystyka
(79)
Reportaż polski
(79)
Dramat angielski
(78)
Szkice literackie polskie
(77)
Science fiction
(73)
Wywiad dziennikarski
(72)
Bajki i baśnie
(69)
Dramat filmowy
(65)
Powieść psychologiczna
(64)
Książka do wypełniania
(63)
Powieść biograficzna
(63)
Opowiadanie rosyjskie
(62)
Thriller
(62)
Opowiadania i nowele biograficzne
(61)
Gry strategiczne
(60)
Kamishibai
(59)
Literatura rosyjska
(58)
Przewodnik turystyczny
(56)
Satyra polska
(56)
Literatura dla dzieci
(54)
Poezja rosyjska
(54)
Krytyka literacka polska
(53)
Żydzi
(52)
Powieść niemiecka
(51)
Felieton polski
(50)
Adaptacja filmowa
(45)
Poezja angielska
(45)
Słownik polski
(45)
Dramat (gatunek literacki)
(43)
Film dokumentalny
(43)
Materiały konferencyjne
(41)
Poradniki
(41)
Literatura młodzieżowa angielska
(40)
Język łaciński
(39)
Układanki
(39)
Przepisy kulinarne
(38)
Kompendia i repetytoria
(37)
Powstanie 1944 r. warszawskie
(37)
Felieton
(36)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(94)
Edukacja i pedagogika
(26)
Matematyka
(4)
Historia
(2)
Psychologia
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
109 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 124 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00444 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
GRA PLANSZOWA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 685 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 168 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 090 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotobirynt / gra autorstwa Antoine'a Bauzy ; zilustrowana przez Stéphana Escapę. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., [2018]. - 1 gra (26 kart kanałów, 15 kart kotów, 2 karty opiekunów) : metal, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 10x10x3 cm + instrukcja składana (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
GRA PLANSZOWA. Marzeniem każdego dachowca jest znaleźć ciepły, przyjazny dom. Droga do takiego domu nie jest prosta, bo każdy kanał wygląda tak samo. Przesuwając i obracając kanały gracze tworzą ścieżki przez miejski labirynt tak, aby każdy kot znalazł przytulny kąt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 438 (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Gra w kolory / autor Pierre Bellet ; ilustracje Aurélien Jaenney. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2021. - 1 pudełko (60 kart kolorów, 15 kart punktów, 4 kostki) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 10x10x8 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 9 cm).
Kolejna część bestsellerowej serii gier! Doskonała zabawa dla 2-7 osób. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 461 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje: Sèbastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (90 kart, 6 układanek mózgów) :ikarton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14 cm + instrukcja (składana [6] stron : ilustracje ; 12,5 cm).
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 312 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble XXL : Gigagra! / twórcy Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz Play Factory, z pomocą zespołu Play Factory, w skład którego wchodzą m.in. Jean-Francois Andreani, Toussaint Benedetti, Guilaume Gille-Naves i Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (20 gigakart) : plastik, kolor, materiał PCV, tektura ; w pudełku 15x50x10 cm + instrukcja (1karta złożona : ilustracje ; 20 cm po złożeniu).
W domu, w szkole czy w plenerze - gigantyczna wersja Dobble rozrusza Wasze umysły i ciała niezależnie od warunków! Pokaźne opakowanie skrywa 20 "kart" wykonanych z wytrzymałego materiału PVC, z których każda ma 45 centymetrów średnicy. Dzięki temu Dobble XXL doskonale nadaje się do aktywnych zabaw na świeżym powietrzu. Podstawowa zasada rozgrywki pozostaje niezmienna - naszym celem jest odnalezienie i wskazanie identycznych symboli, zanim zrobią to przeciwnicy. Dowolne dwie karty z zestawu zawsze łączy dokładnie jeden wspólny obrazek. Jednak w tej wersji zajdziemy zupełnie nowe warianty rozgrywek indywidualnych i drużynowych oparte o ruch.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 521 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2. (dostępność ok. 20.07.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Karta rowerowa : Quiz Granny o zasadach ruchu drogowego / ilustracje: Magda Korotyńska, Marcin Bruchnalski. - Warszawa : Granna, 2003. - 1 gra (dwustronna plansza, 4 rowerzystów, 4 podstawki, 53 karty, 12 żetonów, 4 karty rowerowe, karta bezpieczeństwa, kostka do gry, plansza ze znakami drogowymi) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x19x28 cm + instrukcja (3 strony : ilustracje ; 21 cm.).
Czy wiesz, z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze? Czy wiesz, co to są odblaski? Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy możesz jeździć rowerem po autostradzie? W tej grze znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Ich znajomość przyda Ci się podczas egzaminu na kartę rowerową. Powodzenia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 503 (1 egz.)
(dostępność ok. 28.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, ©2023. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 43 cm).
Stań do walki z epidemią! Złośliwe wirusy atakują, a Ty, jako naukowiec, możesz je powstrzymać, a do tego nieźle zarobić. Dla zwycięzcy przewidziany jest grant na badania. Dlatego na drodze do zwycięstwa wszelkie metody, nawet nieetyczne, są dozwolone. Użyj swego sprytu i inteligencji, aby pokonać rywali i wygrać. Czy Wirus! zarazi również Ciebie? (opis od wydawcy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 707 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chmury / Eugeni Castaño. - Gdynia : Trefl, 2018. - 1 gra (80 kart przedmiotów, 20 kart punktów, 1 klepsydra, 16 chmur) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 20 cm).
Z fragmentów chmur postaraj się ułożyć przedmiot z obrazka. Kto pierwszy odgadnie, otrzyma kartę. Punkty może zdobyć również gracz, który układa chmurę. Trzeba wykazać się refleksem i kreatywnością. Bujanie w obłokach nigdy nie było tak przyjemne! Całkiem nowe podejście do zasad gry w kalambury. Świetna zarówno dla całej rodziny, jak i dla grona przyjaciół. Ćwiczy wyobraźnię, kreatywność i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 453 (1 egz.)
(dostępność ok. 24.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Stella : Dixit universe / Gérard Cattiaux, Jean-Louis Roubira ; ilustracje Jérôme Péllisier ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (plansza, 84 kart Dixit, 96 kart haseł, 4 karty haseł "Odkrywanie Świata", 10 kart haseł do samodzielnego uzupełniania, 6 żetonów latarni, 4 znaczniki rundy, pionek zwiadowcy, 6 tablic suchościeralnych, tablica suchościeralna z tabelą wyników, 6 pisaków i 6 ścierek) : karton, plastik, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 26 cm).
Poszukiwacze gwiazd! Wyruszcie w podróż po nieboskłonie i sprowadźcie do swojego świata nieco światła. Stella to gra rywalizacyjna osadzona w Uniwersum Dixita, w której gracze interpretują ilustracje pod kątem wspólnie wylosowanego hasła. Wybieraj te same grafiki, co inni, aby zwyciężyć! Podejmuj skalkulowane ryzyko, ale uważaj, bo zachłanność może się skończyć Twoim upadkiem w odmęty ciemności!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 460 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Red7 : wygrywasz albo odpadasz! / autorzy Carl Chudyk & Chris Cieslik ; projekt graficzny Alanna Cervenak. - [Arlington] : Asmadi Games ; © 2015. - 1 gra (56 kart) : karton, tekturam kolor ; w pudełku 11x16x3 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 27 cm).
Wygrywasz albo odpadasz! Fantastyczna! Genialna! Tak gracze mówią o Red7. Ta mała i niepozorna gra zdobyła nominacje do Golden Geek Award 2014 w aż 4 kategoriach (najlepsza gra innowacyjna, karciana, rodzinna i imprezowa). W Polsce otrzymała tytuł ZŁOTA GRA 2015. Jak to możliwe, że 7 liczb, 7 kolorów i 7 zasad na 49 kartach wdarło się przebojem do światowej czołówki gier? Tego się nie da opisać. Po prostu wybierz jeden z trzech wariantów i zagraj! Na koniec gry musisz wygrywać albo odpadasz z gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 220, G 219 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : ściśle tajna gra słowna / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovsky ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Kladno, Gdańsk : Czech Games Edition, Rebel, © 2015. - 1 gra (16 kafelków agentów w dwóch kolorach, kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, instrukcja, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami) : karton, plastik : w pudełku 5x16x23 cm + instrukcja (7, [1] strona ; 15x21cm).
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. [https://www.planszomania.pl/imprezowe/9051/Tajniacy.html]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 166 (1 egz.)
(dostępność ok. 28.05.2024)
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00363 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 094 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Disney / Vlaada Chvátil ; tłumaczenie: Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (200 kart skarbów, 60 kart kluczy, 1 podstawka, 25 kat przykrywek) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 23x16x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 21 cm).
Bestsellerowa gra imprezowa teraz również w wersji dla najmłodszych! Tajniacy Disney to zupełnie nowa odsłona popularnej karcianki bazującej na skojarzeniach, w której dwie drużyny rywalizują o to, która jako pierwsza odgadnie przypisany do niej zestaw haseł. Wyzwanie polega na tym, że wspomniane słowa ukryte są na planszy pod postacią obrazków lub wieloznacznych wyrazów. Tylko kapitanowie wiedzą, które z nich przypisane są do poszczególnych drużyn. Ich zadaniem jest przygotowywanie zwięzłych podpowiedzi, które mają naprowadzić grupę na odpowiednie karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 681 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy XXL / Vlaada Chvátil ; ilustracje: Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Praga : Czech Games Edition ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 pudełko (16 kafelków agentów (8 niebieskich i 8 czerwonych), kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, 200 kart z 400 kryptonimami, klepsydra, podstawka) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 32x23x7cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach. W wersji XXL Tajniacy podbiją każdą imprezę! Powiększone komponenty pozwolą grać w jeszcze większym gronie, przy słabszym świetle albo na dużych imprezach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 523 (1 egz.)
(dostępność ok. 14.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Mafia / opracowanie gry Vittorio Corleone ; projekt graficzne i ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2010. - 1 gra (21 żetonów postaci - 1 agent, 15 policjantów, 5 mafiosów) : karton,tektura, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (22, [2] s. : ilustracje ; 15 cm).
"Mafia" to imprezowa gra stworzona na podstawie popularnej towarzyskiej zabawy. Wszyscy uczestnicy to mieszkańcy jednego miasta. Życie toczy się spokojnie. do zachodu słońca, kiedy to szumowiny i bandyci otwierają oczy i rozpoczynają swoje polowania. Cichutko, bezszelestnie. Mieszkańcy miasta pokładają nadzieje w gotowej na poświęcenia policji, ale czy stróże prawa, dadzą radę obronić niewinnych? Czy zwycięży Mafia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 454 (1 egz.)
(dostępność ok. 14.06.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Hokus Pokus! / Thierry Denoual ; ilustracje Stéphane Escapa. - Warszawa : Foxgames, ©2016. - 1 gra (4 czarne kapelusze, 4 czerwone kielichy, 4 pomarańczowe rurki, 4 zielone monety, 4 białe króliki, 55 kart) : plastik, guma, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 8 cm).
„Hokus pokus” to gra w której szybkość, zręczność, precyzja zadecydują o sukcesie przestawienia. Gra daje mnóstwo zabawy, gdyż wszyscy grają jednocześnie, ćwiczy zdolności manualne i cieszy oko pięknymi plastikowymi elementami. Zasady nie mogą być już prostsze – należy ułożyć jak najszybciej stos 5 magicznych przedmiotów w odpowiedniej kolejności wynikającej z wylosowanej karty. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 297 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Plus minus : nauka liczenia / Marcin Dudek ; ilustracje: Joanna Kłos. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2021. - 1 gra (110 kart: 45 kart dodawanie, 45 kart odejmowanie, 20 kart celów) : tektura, kolor ; w pudełku 14x19x4 cm + instrukcja (6, [2] strony : ilustracje ; 18 cm).
Gra "Plus minus. Nauka liczenia" pomaga dzieciom utrwalić umiejętność dodawania i odejmowania do 10. Z kolejnymi wariantami przyspiesza ten proces i wprowadza dodatkowe pojęcia (parzyste, nieparzyste, mniejsze niż itd.). Gra ma 3 poziomy trudności. Wariant 1. jest wprowadzeniem do działania kart. Dzieci zaczynają dodawać i odejmować do 10, starając się coraz szybciej wykonywać działania. Wariant 2. to zręcznościowa wersja wariantu 1. Z kart ułożonych w formie kwadratu 4 × 4 uczestnicy zbierają te z wynikiem spełniającym konkretny warunek (np. parzyste). Wariant 3. jest przeznaczony dla zaawansowanych graczy. Mając do wyboru określoną liczbę akcji, gracze muszą tworzyć ciągi działań szybciej od innych. Tutaj znaczenie ma nie tylko umiejętność wykonywania działań, lecz także strategiczne myślenie. 90 kart działań i 20 kart celów zapewnią godziny świetnej zabawy, przy okazji poprawiając u młodszych uczestników szybkość liczenia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 412 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 gra (79 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
Śpiące Królewny zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże Ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 415 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super Bis jest grą językową rozwijającą umiejętność zadawania pytań oraz udzielania odpowiedzi w języku niemieckim związanych z prostymi sytuacjami życia codziennego.Gra Super Bis - Deutsch doskonali sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentracja i spostrzegawczość, sprzyja skutecznemu zapamiętywaniu oraz uczy aktywności i zdrowej rywalizacji, a jej ludyczny charakter pomaga w nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami gry oraz wpływa pozytywnie na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem i uczącym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00480, GR 00479, GR 00476, GR 00478, GR 00481, GR 00477 (6 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra umożliwia opanowanie 130 popularnych przymiotników niemieckich (65 par przymiotników o przeciwstawnych znaczeniach) oraz ich stosowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00466, GR 00464, GR 00469, GR 00467, GR 00465, GR 00468 (6 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej