Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Tarnów multimedia
(3)
Autor
Słowacki Juliusz
(296)
Mickiewicz Adam
(257)
Krzyżanowski Julian
(236)
Suchodolski Bogdan
(224)
Konopnicka Maria
(217)
Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
(-)
Prus Bolesław
(215)
Markiewicz Henryk
(165)
Żeromski Stefan
(159)
Praca zbiorowa
(157)
Sienkiewicz Henryk
(155)
Nowicki Feliks (1905-1977)
(153)
Orzeszkowa Eliza
(153)
Okoń Wincenty
(145)
Kupisiewicz Czesław
(131)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Wyka Kazimierz
(124)
Śliwerski Bogusław
(122)
Kraszewski Józef Ignacy
(118)
Tanajewska Alicja
(114)
Kochanowski Jan
(111)
Lenartowicz Teofil
(111)
Kurdybacha Łukasz
(109)
Pieter Józef
(109)
Wyspiański Stanisław
(108)
Naprawa Renata
(104)
Estreicher Karol
(101)
Włodarski Ziemowit
(96)
Tatarkiewicz Władysław
(95)
Wroczyński Ryszard
(95)
Gomulicki Wiktor
(91)
Iwaszkiewicz Jarosław
(91)
Dąbrowska Maria
(90)
Tazbir Janusz
(90)
Kieniewicz Stefan
(89)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(89)
Głowiński Michał
(87)
Korczak Janusz
(87)
Bogdanowicz Marta
(86)
Hinz Magdalena
(86)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(83)
Krasicki Ignacy
(82)
Kolberg Oskar
(81)
Rudniański Jarosław
(80)
Szewczuk Włodzimierz
(80)
Ujejski Kornel
(79)
Jasienica Paweł
(76)
Wołoszynowa Lidia
(76)
Fredro Aleksander
(75)
Kozielecki Józef
(75)
Lewin Aleksander
(73)
Miłosz Czesław
(72)
Muszyński Heliodor
(72)
Kulczycka-Saloni Janina
(71)
Matuszewski Ryszard
(71)
Shakespeare William (1564-1616)
(71)
Kotarbiński Tadeusz
(70)
Szczepański Jan
(70)
Czechowicz Józef
(69)
Janion Maria
(69)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(69)
Jastrun Mieczysław
(67)
Pilch Tadeusz
(67)
Doroszewski Witold
(66)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(66)
Błoński Jan
(65)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(65)
Nowacki Tadeusz
(65)
Polańczyk Danuta
(65)
Przetacznikowa Maria
(65)
Sandauer Artur
(65)
Tomaszewski Tadeusz
(64)
Baudelaire Charles
(63)
Dzierzgowska Irena
(63)
Hertz Paweł
(63)
Jakubowski Jan Zygmunt
(63)
Krasiński Zygmunt
(63)
Popławska Anna
(63)
Strelau Jan
(63)
Helsztyński Stanisław
(62)
Rzehak Wojciech
(62)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(62)
Lange Antoni
(61)
Parandowski Jan
(61)
Szkutnik Leon Leszek
(61)
Lipska Ewa
(60)
Nagajowa Maria
(60)
Zaborowski Zbigniew
(60)
Barańska Małgorzata
(59)
Inglot Mieczysław
(59)
Radzicki Józef
(59)
Semadeni Zbigniew
(59)
Łobocki Mieczysław
(59)
Sławiński Janusz
(58)
Witwicki Władysław
(58)
Wojnar Irena
(58)
Gombrowicz Witold
(57)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(57)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(57)
Podbielkowski Zbigniew
(57)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dorośli
(3)
Młodzież
(3)
Nauczyciele
(3)
Psycholodzy szkolni
(2)
Rodzice
(2)
Terapeuci
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Pedagodzy
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Cele życiowe
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Metapoznanie
(1)
Mnemotechnika
(1)
Motywacja
(1)
Nastolatki
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Pamięć
(1)
Potrzeba autonomii
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samoakceptacja
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Szczęście
(1)
Wychowanie
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Karty do gry
(2)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Jak się uczyć : strategie uczenia się / Teksty i grafiki: Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk ; konsultacja merytoryczna: Katarzyna Zając-Malinowska ; korekta: Agata Komorowska-Wnuk. - Wydanie pierwsze. - [Łódź] : Sensos, ©2023. - 1 gra (21 kart dla dzieci i młodzieży z inspiracjami jak się uczyć) : karton, tektura, kolor ; w teczce 15x11x2 cm.
KARTY STRATEGIE UCZENIA SIĘ 20 kart z bazą wiedzy nad procesem uczenia się i z inspiracjami - jak skutecznie i pozytywnie się uczyć? Dla dzieci i młodzieży, do samodzielnego korzystania i kierowania własnym procesem uczenia się. Stanowią doskonałą pomoc dydaktyczną dla wychowawców, nauczycieli, pedagogów, psychologów i innych specjalistów do pracy z dziećmi i młodzieżą. Zaprezentowane inspiracje, jak się uczyć oparte są na badaniach naukowych nad procesem uczenia się i stanowią zaproszenie do świadomego rozwijania umiejętności uczenia się samoregulowanego. Praca z kartami jest propozycją rozwoju osobistej drogi - doświadczania aktywności, które zapewniają dzieciom i młodzieży: poprawę zdolności pamięciowych i koncentracji uwagi poprawę samopoczucia i nastroju do nauki zwiększenie motywacji do nauki możliwość kierowania własnym procesem uczenia się redukcję stresu optymalny wzrost samooceny i pewności siebie techniki głębokiego przetwarzania wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 642 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karty odporności psychicznej / Teksty i grafiki: Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk, Katarzyna Zając-Malinowska ; konsultacja merytorycznaL: Marta Rakowska ; korekta: Agata Komorowska-Wnuk, Katarzyna Patalan. - Wydanie pierwsze. - [Łódź] : Sensos, ©2023. - 1 gra (21 dwustronnych kart: 3 karty prezentujące 3 źródła odporności psychicznej dziecka, 18 dwustronnych kart, których awers zawiera cechę charakterystyczną dla kompetencji dziecka) : karton, kolor ; w teczce 15x11x2 cm.
(Happy Me)
Karty Odporności Psychicznej - HAPPY ME ™️ Czym są Karty Odporności Psychicznej? To autorskie narzędzie rozwojowe stworzone z myślą o wsparciu rodziców i opiekunów w budowaniu odporności psychicznej u dzieci i młodzieży. To zbiór cech dziecka odpornego psychicznie i postaw rodzicielskich, rozwijających tę kompetencję u dzieci. Ideą kart jest wsparcie i wzmocnienie rodziców i opiekunów oraz inspirowanie do działań budujących odporność psychiczną dziecka. Dla kogo są karty? To doskonała pomoc dla psychologów i innych specjalistów do pracy z rodzinami. Dla rodziców i opiekunów, którzy w trosce o zdrowie psychiczne dzieci pracują nad swoimi umiejętnościami wychowawczymi. ZASTOSOWANIE KART: W pracy z grupą - grupy warsztatowe z rodzicami, grupy wsparcia dla wychowawców i opiekunów. W pracy indywidualnej lub z parą (rodzic-dziecko) w obszarze wyznaczania celów rozwojowych. Autorefleksja - pomoc w ramach samodzielnego rozwoju umiejętności wychowawczych. Zestaw zawiera 21 dwustronnych kart: - 3 karty prezentujące 3 źródła odporności psychicznej dziecka. - 18 dwustronnych kart, których awers zawiera cechę charakterystyczną dla kompetencji dziecka. Rewers kart to treści uzupełniające, czyli wskaźniki rozwijania odporności psychicznej. ZALETY KART odporności: Praca z kartami daje rodzicom/opiekunom szereg korzyści: pomagają usystematyzować wiedzę i własne doświadczenia w budowaniu odporności u swoich dzieci, promują umiejętności wychowawcze - są inspiracją i jednocześnie wskazówkami co do praktycznego kształtowania odporności psychicznej dzieci i młodzieży, stanowią jako samodzielną lekturę edukacyjną/pomoc wychowawczą. wywołują autorefleksję. Praca z kartami daje specjalistom szereg korzyści: służą do pracy nad wdrożeniem działań rozwojowych, wzmacniających umiejętności wychowawcze, inspirują do omawiania celów opiekuna i potrzeb dziecka w zakresie rozwijania odporności i sił wewnętrznych, inspirują do omawiania zachowań dorosłych wspomagających/nie wspierających odporność dziecka, w kontekście omawianej sytuacji, są pomocne w planowaniu treści warsztatu/szkolenia z grupami rodziców. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 641 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Gra planszowa
W koszyku
(Happy Me)
KARTY DOBROSTANU HAPPY ME ™️ Oto narzędzie oparte na strategiach profilaktycznych i stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla wychowawców, trenerów, terapeutów, nauczycieli, pedagogów, psychologów i innych specjalistów do pracy z dziećmi i młodzieżą. Nasze karty Happy Me™️ proponujemy także wszystkim, którzy pracują nad budowaniem odporności psychicznej dzieci i nastolatków oraz innych osób, u których występuje ryzyko zachorowania na depresję. Karty doskonale sprawdzają się w szkołach, ośrodkach terapeutycznych, poradniach, w świetlicach. Karty są efektem pracy specjalistek – brainolożek, które wykorzystały wiedzę z obszaru psychologii pozytywnej, pracy z obrazem i metaforą, coachingu oraz najnowszych badań z zakresu neurobiologii i kognitywistyki. Jako wszechstronne narzędzie rozwojowe zawierają metaforyczne drogowskazy do dostrzegania szczęścia w życiu nastolatka. Służą do wywoływania skojarzeń i dialogu w zakresie budowania psychicznego dobrostanu. Oparte na koncepcji dr Carol Ryff, stanowią zaproszenie do świadomego inwestowania w prywatny dobrostan. Zaprezentowane 24 opisy mogą być stosowane do wzmacniania młodego człowieka w sześciu obszarach (autonomia, rozwój osobisty, cele w życiu, pozytywne relacje, panowanie nad otoczeniem, samoakceptacja) w których mieszka szczęście i zadowolenie z życia. Praca z kartami jest propozycją rozwoju osobistej drogi – doświadczania aktywności, które zapewniają nam dobre samopoczucie. Zapraszamy w podróż do głębi dobrostanu. Magda i Kasia – autorki kart Happy Me™️
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 640 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej