Strategie uczenia się
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(5)
Tarnowska Szkoła Wyższa
(1)
Tarnów multimedia
(1)
Tarnów czytelnia
(1)
Bochnia wypożyczalnia
(5)
Brzesko wypożyczalnia
(2)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(7)
Autor
Blair Kristen P
(1)
Brown Peter C
(1)
Chabrajska Dorota
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Filipiak Ewa (pedagog)
(1)
Fry Ronald W
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hollins Peter
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kolczyńska Joanna
(1)
Komorowska-Wnuk Agata
(1)
Kępiński Jerzy
(1)
Ledzińska Maria
(1)
McDaniel Mark A. (1952- )
(1)
Minge Krzysztof
(1)
Minge Natalia
(1)
Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
(1)
Peć Beata Anna
(1)
Radwańska Anna
(1)
Roediger Henry L. (1947- )
(1)
Schwartz Daniel L
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Taraszkiewicz Małgorzata
(1)
Tsang Jessica M
(1)
Vorderman Carol
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Zając-Malinowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
nieokreślony (s.l.)
(4)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Studenci
(2)
Uczniowie
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Dziecko
(2443)
Język polski
(1735)
Matematyka
(1655)
Nauczanie początkowe
(1566)
Literatura polska
(1562)
Strategie uczenia się
(-)
Rodzina
(1321)
Wychowanie
(1312)
Wychowanie w rodzinie
(1207)
Nauczanie
(1166)
Pedagogika
(1145)
Poezja polska
(1053)
Szkolnictwo
(1039)
Historia
(1015)
Nauczyciele
(1013)
Wychowanie przedszkolne
(982)
Literatura
(968)
Młodzież
(915)
Filozofia
(903)
Sztuka
(700)
Powieść polska
(692)
Psychologia
(659)
Fizyka
(652)
Kultura
(641)
Język niemiecki
(635)
Polska
(633)
Osobowość
(627)
Kobieta
(602)
Młodzież szkolna
(579)
Biografie
(572)
Uczucia
(564)
Mowa
(561)
Uczenie się
(557)
Psychoterapia
(525)
Język angielski
(517)
Muzyka
(515)
Stosunki interpersonalne
(508)
Chemia
(485)
Gry i zabawy
(480)
Gry edukacyjne
(475)
Dzieci
(472)
Przyjaźń
(471)
Przyroda
(454)
Nauczanie zintegrowane
(442)
Wojsko
(435)
Psychologia społeczna
(426)
Czytanie
(425)
Relacje międzyludzkie
(415)
Geografia
(414)
Komunikacja społeczna
(411)
Biologia
(400)
Pamiętniki polskie
(392)
Uczniowie
(388)
Teatr polski
(376)
Środowisko człowieka
(373)
Etyka
(367)
Zwierzęta
(366)
Inscenizacja
(365)
Socjologia
(363)
Miłość
(360)
Pisarze polscy
(351)
Środki masowego przekazu
(346)
Dramat polski
(344)
Żydzi
(341)
Oświata
(334)
Pisanie
(322)
Polityka
(320)
Praca
(317)
Opowiadanie dziecięce polskie
(315)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(315)
Pedagogika specjalna
(308)
Logopedia
(307)
Postawy
(306)
Niepowodzenia szkolne
(305)
Internet
(303)
Nauka
(302)
Psychologia rozwojowa
(301)
Stres
(301)
Publicystyka polska
(297)
Wojna 1939-1945 r.
(292)
Niepełnosprawni
(290)
Religia
(288)
Agresywność
(284)
Wartość
(284)
Unia Europejska
(282)
Myślenie
(279)
Pedagogika resocjalizacyjna
(279)
Teatr im. Ludwika Solskiego (Tarnów)
(276)
Psychologia wychowawcza
(275)
Teatr
(271)
Opieka społeczna
(268)
Gry i zabawy umysłowe
(266)
Powieść amerykańska
(266)
Lęk
(265)
Zachowanie
(264)
Zarządzanie
(264)
Życie codzienne
(264)
Gry i zabawy ruchowe
(260)
Kształcenie
(257)
Astronomia
(255)
Pamięć
(254)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Psychologia
(5)
Rozwój osobisty
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wiele znanych reguł dotyczących uczenia się, a także rutynowo stosowanych ćwiczeń okazuje się przynosić efekt przeciwny do zamierzonego. Podkreślanie i zakreślanie w tekście, wielokrotna lektura, wkuwanie i jednokierunkowe powtarzanie nowo wyuczonych umiejętności stwarzają złudzenie, że osiągnęliśmy mistrzostwo, ale korzyści z nich płynące szybko giną w naszej pamięci. Bardziej złożone i trwalsze opanowanie materiału jest natomiast rezultatem robienia sobie testów sprawdzających, wprowadzania pewnych utrudnień do ćwiczeń, odczekiwania z kolejną powtórką nowego materiału, dopóki nie zaczniemy go trochę zapominać, oraz przemieszania ćwiczeń dotyczących jednego tematu czy jednej umiejętności z innymi. Ten skierowany przede wszystkim do uczniów, studentów, nauczycieli i sportowców poradnik okaże się niezwykle pomocny także dla wszystkich tych, którzy pragną podjąć wyzwanie uczenia się przez całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44 817 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli miewasz problemy z zapamiętywaniem... Jeżeli czasem nie możesz sobie przypomnieć... Jeżeli chciałbyś pamiętać więcej... Jeżeli chcesz poznać skuteczne, choć nierzadko pracochłonne sposoby uczenia się... to potrzebujesz właśnie tej książki.
Dowiwesz się z niej: co przechowujesz we własnej pamięci, dlaczego pamięć czasami zawodzi, o złych i dobrych stronach zapominania, jak uczyć się z wykładu, a jak z książki, czy istnieją optymalne sposoby uczenia się, jak ćwiczyć strategie pamięciowe, co oznacza w psychologii "magiczna liczba siedem", jak przygotować się do sprawdzianu lub egzaminu, czy ludzki umysł przetwarza informacje tak samo jak komputer i o wielu innych sprawach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22 682 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęte przez autorów publikacji wątki łączy jeden kluczowy problem: rozwijanie zdolności uczenia się w kulturze klasy szkolnej. Tom wyraźnie dzieli się na dwie części. Pierwszą z nich stanowią konteksty, a w nich dwa wątki - nauczyciel i uczeń w kulturze uczenia się oraz myślenie o „uczeniu uczenia”. W drugiej części autorzy poruszają różne wątki. Wszystkie kwestie koncentrują się wokół osi o możliwościach i problemach samoregulowanego uczenia. Książka zatem rozwija wątek zdolności uczenia się, pokazując różne odsłony myślenia o uczeniu się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak się uczyć / Ron Fry ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - Wydanie 1. (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2021. - 301, [2] strony ; 22 cm.
"Jak się uczyć" przedstawia system nauki bogato ilustrowany przykładami - dzięki niemu wszyscy, którzy chcą zdobywać wiedzę, poradzą sobie na każdym etapie kształce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Osobowość Odnowa)
Dzięki tej książce: zdemaskujesz mity i błędne opinie dotyczące uczenia się, poznasz model siedmiu stylów uczenia się , dowiesz się, jak trenować umiejętność szybkiego czytania i skutecznego zapamiętywania, nauczysz się robić świetne notatki, ugruntujesz naukowe podstawy uczenia się, a na deser rozwiążesz zagadkę Einsteina! Wyćwicz swój mózg i chłoń wiedzę jak gąbka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problemy autoedukacji nabierają szczególnego znaczenia w społeczeństwie wiedzy, realizującego ideę uczenia się przez całe życie. Obecnie warto podejmować refleksję nad praktyką studiów wyższych z perspektywy nauk pedagogicznych, z uwagi na to, że procesy przemian nie ominęły szkoły wyższej, wręcz daje o sobie znać potrzeba rozważań nad warsztatem pracy i nauki studentów pedagogiki. Niniejsze opracowanie wpasowuje się w te potrzeby. Książka może okazać się przydatna dla nauczycieli akademickich, przede wszystkim młodszych stażem, głównie jednak adresowana jest ona do studentów pedagogiki i poszukujących wskazówek sprzyjających optymalizacji procesu studiowania i jego efektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak uczyć się szybciej i skuteczniej / Natalia Minge, Krzysztof Minge. - Wydanie 2. - Warszawa : Edgard, 2017. - 231 stron ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Czy wiesz, że wyniki nauki i pracy tylko w pewnym stopniu zależą od inteligencji? Osoba, która posiada ogromne zdolności, ale nie wie, jak z nich korzystać, będzie uzyskiwała znacznie gorsze rezultaty niż ktoś przeciętny. Dzięki książce opracowanej przez doświadczonych psychologów dowiesz się, w jaki sposób lepiej koncentrować się na zadaniu i dzięki temu oszczędzić czas. Poznasz metody szybkiego czytania ze zrozumieniem, m. in. Skanowanie slalomowe lub po przekątnej. Odkryjesz 16 skutecznych technik uczenia się, przydatnych w życiu codziennym, np. metodę haków, rymowanki liczbowe, rzymski pokój czy skojarzenia przydatne w nauce języków obcych. Dowiesz się, jak tworzyć efektywne mapy myśli, oraz poznasz techniki wspierające kreatywność, szczególnie użyteczne, gdy poszukujesz twórczych rozwiązań problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 196 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jak się uczyć : strategie uczenia się / Teksty i grafiki: Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk ; konsultacja merytoryczna: Katarzyna Zając-Malinowska ; korekta: Agata Komorowska-Wnuk. - Wydanie pierwsze. - [Łódź] : Sensos, ©2023. - 1 gra (21 kart dla dzieci i młodzieży z inspiracjami jak się uczyć) : karton, tektura, kolor ; w teczce 15x11x2 cm.
KARTY STRATEGIE UCZENIA SIĘ 20 kart z bazą wiedzy nad procesem uczenia się i z inspiracjami - jak skutecznie i pozytywnie się uczyć? Dla dzieci i młodzieży, do samodzielnego korzystania i kierowania własnym procesem uczenia się. Stanowią doskonałą pomoc dydaktyczną dla wychowawców, nauczycieli, pedagogów, psychologów i innych specjalistów do pracy z dziećmi i młodzieżą. Zaprezentowane inspiracje, jak się uczyć oparte są na badaniach naukowych nad procesem uczenia się i stanowią zaproszenie do świadomego rozwijania umiejętności uczenia się samoregulowanego. Praca z kartami jest propozycją rozwoju osobistej drogi - doświadczania aktywności, które zapewniają dzieciom i młodzieży: poprawę zdolności pamięciowych i koncentracji uwagi poprawę samopoczucia i nastroju do nauki zwiększenie motywacji do nauki możliwość kierowania własnym procesem uczenia się redukcję stresu optymalny wzrost samooceny i pewności siebie techniki głębokiego przetwarzania wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 642 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Otwarte formy uczenia się i nauczania języków obcych / Beata Anna Peć. - Wydanie I. - Kraków : Impuls , 2021. - 339 stron ; 24 cm.
Celem monografii są analiza i interpretacja problemu otwartych form uczenia się i nauczania języków obcych ze szczególnym uwzględnieniem autonomii ucznia. Jest to zagadnienie wyjątkowo ważne, gdyż stanowi jeden z głównych postulatów kolejnych reform edukacji w Polsce. W niniejszej książce poszukuje się odpowiedzi na pytania o to, jak otwarte formy pracy wpływają na uczniów, jeśli są stosowane systematycznie i celowo, a także w jaki sposób przyczyniają się do rozwoju autonomicznej postawy uczniów, charakteryzującej się samodzielnością planowania, organizowania i oceny własnej pracy oraz odpowiedzialnością za jej wyniki i proces uczenia się. Osiągnięciu tego celu służą analiza zagadnień teoretycznych i własne badania. Dotychczas nie prowadzono pogłębionych badań empirycznych dotyczących otwartych form uczenia się i nauczania w odniesieniu do lekcji języka obcego. Koncentrowano się na sprawozdaniach pedagogów stosujących te formy uczenia się i nauczania na lekcjach innych przedmiotów, przy czym w większości były to zajęcia z udziałem dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka została napisana z myślą o rodzicach, nauczycielach i terapeutach pracujących na co dzień z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania, czyli z dysleksją rozwojową, objawiającą się w postaci dysleksji, dysortografii i dysgrafii. Treść publikacji jest skierowana do uczniów najstarszych klas szkoły podstawowej. Poradnik zawiera: • ćwiczenia praktyczne do wykorzystania podczas pracy terapeutycznej z uczniem z dysleksją rozwojową, do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz do samodzielnej pracy w domu dla uczniów z 7-8 klasy szkoły podstawowej; • informacje dotyczące samooceny, pozycji społecznej i myślenia uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania wraz z kwestionariuszami testów do ich określenia; • opis procesu myślenia dyslektyka i trudności, które napotyka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107 441 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 892 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 798 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ludzie mają podstawową potrzebę, by się nawzajem nauczać. Robią to nauczyciele, rodzice, przyjaciele, rodzeństwo, plotkarze i pracodawcy. Uczymy innych najróżniejszych rzeczy: pokazujemy gościowi z innego miasta drogę do muzeum, zapoznajemy go z rozkładem podmiejskiej kolejki, uczymy dziecko jeść widelcem, kolejny raz pokazujemy szczeniakowi, jak zrobić siad. Ludzie uczą nawet samych siebie. Biorąc pod uwagę, że nauczałeś, przypomnisz sobie zapewne sytuacje, w których nauczanie nie działało tak, jak powinno. Spróbowałeś innego podejścia i rezultaty były lepsze. Oto częsty przykład: ktoś prosi cię o wskazówki dotarcia do budynku czy sklepu, ty odpowiadasz „Jasne!”, bo dokładnie wiesz, gdzie to jest. Za chwilę jednak sam łapiesz się na tym, że całkowicie nieskutecznie wymachujesz rękami, a na obliczu pytającego maluje się coraz większy znak zapytania. Ostatecznie rysujesz mapę. Istnieje wiele sposobów, po które sięgamy, ucząc się nawzajem. Co więcej, różne sposoby nauczania pasują do różnych rodzajów uczenia się. W książce „Jak się uczymy?” przedstawiono 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów, za pomocą których uczymy się nowych rzeczy, wśród nich m.in: stosowanie analogii, uczenie się w grupie, stawianie pytań, wizualizacja, uczenie się przez obserwację. Każdy z nich scharakteryzowano według następującego schematu: Co to jest? Podstawowy opis mechanizmu uczenia i wskazanie, dlaczego jest ważny. Jak działa? Nauka i teoria, w tym przystępny opis nowatorskich badań. Jak z tego korzystać? Przykłady aktywności wykorzystujących dany mechanizm. Do czego się nadaje? Rezultaty, w osiągnięciu których ten mechanizm jest szczególnie dobry. Ryzyka. Częste błędy prowadzące do niepożądanych skutków. Przykłady dobrych i złych zastosowań. Literatura. Klasyczne i współczesne opracowania. Ściągawka. Opracowanie podsumowujące główne idee przedstawiane w rozdziale wraz z krótkimi przykładami. Książka będzie zrozumiała dla każdego, kto jest zainteresowany uczeniem się i możliwością jego usprawniania. Rzetelne podstawy naukowe i bogaty materiał źródłowy czynią z niej także znakomity podręcznik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacyjne środowisko nauczania i uczenia się / Aleksander Sztejnberg. - Wydanie I przetworzone na podstawie wydania I. - Wrocław : Wydawnictwo ASTRUM, [Między 2006-2020]. - 359 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Kreatywność - Astrum)
Choć zagadnienia komunikacji w edukacji od lat stanowią temat wielu badań i nie brak prac traktujących o procesie nauczaniauczenia się, Komunikacyjne środowisko nauczania i uczenia się to wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym. Jej treść obejmuje szeroki wachlarz problemów poświęconych nauczaniu, uczeniu się i środowisku komunikacji edukacyjnej, prezentuje w tym zakresie najnowsze tendencje i bogaty dorobek badawczy. Składa się z trzech części. Pierwsza omawia funkcjonowanie nauczyciela w szkole, profesjonalną bazę wiedzy nauczyciela, jego podstawowe kompetencje, charakterystykę zmiennych komunikacyjnych decydujących o sukcesie w pracy zawodowej, taksonomię celów kształcenia, zasady nauczania jako normy postępowania nauczyciela, model nauczania zorientowany na ucznia, a także sposoby kreowania w środowisku uczenia się pozytywnego klimatu emocjonalnego. Druga część poświęcona jest uczniowi w środowisku uczenia się. Poznać dzięki niej można modele skutecznego uczenia się szkolnego i bogaty zbiór narzędzi badawczych komunikacji edukacyjnej niezbędny każdemu nauczycielowi. Część trzecia traktuje o problemach środowiska fizycznego komunikacji edukacyjnej. Obok kwestii związanych z mikroklimatem w klasie szkolnej i ergonomią stanowisk pracy uczniów Aleksander Sztejnberg ukazał w niej wpływ wybranych sposobów przestrzennego usadowienia uczniów na komunikowanie się w klasie. Niezwykłym atutem tej książki jest nader bogaty zbiór różnorodnych ćwiczeń przydatnych w samokształceniu, a także materiały dydaktyczne służące ewaluacji zdobytej wiedzy. Słowem, Komunikacyjne środowisko nauczania i uczenia się jest wręcz niezbędne w bibliotekach i biblioteczkach domowych szerokiego grona odbiorców: od wykładowców wyższych uczelni, wszystkich studentów, nauczycieli poszczególnych przedmiotów, aż do czytelników pragnących po prostu pogłębić swoją wiedzę w zakresie komunikacji edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczne i praktyczne wskazówki dotyczące realizacji pracy nowej szkoły (w odróżnieniu od szkoły tradycyjnej). Miejsce i rola ucznia oraz nauczyciela. Wymagane umiejętności, szczególnie w odniesieniu do uczniów, dla których w specjalnych załącznikach przygotowano praktyczne ćwiczenia i okoliczności wspomagające rozpoznawanie własnego stylu uczenia, rodzaju inteligencji, preferencji sensorycznych. Opisano etapy uczenia się, rozwijanie kreatywności, inteligencji, komunikowania się. Omówiono projektowanie pracy szkoły, programy, ocenianie, integrację przedmiotową, procedurę wdrożeń. Osobny rozdział poświęcono zagadnieniu osobistego rozwoju nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35672 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 630 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy twoje dziecko ma kłopoty z uczeniem się? Nie wiesz, jak mu pomóc, żeby wyniki w szkole były dużo lepsze? Książka "Jak uczyć się skutecznie" powinna trafić do rąk każdego zdesperowanego rodzica, ucznia i studenta. Jej nowatorskie pod względem graficznym barwne schematy i ilustracje z precyzyjnymi wskazówkami postępowania sprawią, że zrozumienie technik przyswajania wiedzy będzie o wiele łatwiejsze. Ten nieoceniony przewodnik – omawiający najistotniejsze problemy związane z organizacją pracy, układaniem harmonogramów, motywacją, stylami uczenia się, metodami powtarzania materiału, egzaminami i radzeniem sobie z lękami – pomoże rodzicom i dzieciom we wspólnej pracy nad polepszeniem efektów nauki. "Jak uczyć się skutecznie" na pewno podbuduje zaufanie uczniów do siebie, zmniejszy poziom stresu i sprawi, że najtrudniejsze elementy uczenia się staną się proste, zrozumiałe i łatwe do opanowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107 115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 449)
Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki edukacji dzieci najmłodszych, tj. w wieku przedszkolnym. Obejmuje przemiany statusu pedagogiki przedszkolnej, jej podstawy metodologiczne, język, cele, podstawowe strategie edukacyjne. Jest to całościowe ujęcie tej subdyscypliny w jej aspekcie teoretycznym, przedstawiające jej nowy paradygmat ? pedagogikę emancypacyjną ? który powinien, zdaniem Autorki, znajdować się u podstaw edukacji dzieci w wieku przedszkolnym. Praca ma charakter interdyscyplinarny; zawiera rozważania z zakresu pedagogiki, ale także filozofii, socjologii, psychologii, literatury czy malarstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97 849 (1 egz.)
Tarnowska Szkoła Wyższa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. TSW 2 453, TSW 2 450, TSW 2 452, TSW 2 449, TSW 2 451 (5 egz.)
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97 542 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 847, 33 567 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej