Terapeuci pedagogiczni
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(5)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(5)
Tarnów multimedia
(1)
Tarnów czytelnia
(5)
Bochnia wypożyczalnia
(3)
Bochnia multimedia
(1)
Brzesko wypożyczalnia
(4)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(7)
Autor
Ambroziak Agnieszka
(1)
Bala Agnieszka
(1)
Barber Karra M
(1)
Bochenek Emilia
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Jankowiak Barbara
(1)
Mierzejewska Beata
(1)
Mikołajczak Małgorzata (pedagogika)
(1)
Odowska -Szlachcic Bożena
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Palak Zofia (1951- )
(1)
Radwańska Anna (1987- )
(1)
Schampera Maryna
(1)
Sher Barbara (1943- )
(1)
Skorek Ewa Małgorzata
(1)
Sobolewska-Kędzior Aleksandra
(1)
Soroko Emilia
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Teczke Dagmara
(1)
Tomasik Iwona
(1)
Wrzesiński Sławomir
(1)
Wójcik Magdalena (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(12)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(2726)
6-8 lat
(1988)
9-13 lat
(1666)
0-5 lat
(951)
Młodzież
(862)
Terapeuci pedagogiczni
(13)
Rodzice
(772)
Nauczyciele
(671)
14-17 lat
(645)
Szkoły podstawowe
(373)
Szkoły wyższe
(369)
Dorośli
(363)
Pedagodzy
(216)
Logopedzi
(213)
Studenci
(175)
Psycholodzy
(173)
Terapeuci zajęciowi
(160)
Przedszkola
(144)
Terapeuci
(141)
Nauczyciele przedszkoli
(124)
Klasa 8.
(100)
Szkoły specjalne
(96)
Nauczyciele nauczania początkowego
(91)
Klasa 1.
(84)
Psychoterapeuci
(80)
Klasa 7.
(79)
Klasa 2.
(77)
Pedagodzy specjalni
(77)
Klasa 3.
(75)
Klasa 5.
(70)
Klasa 4.
(69)
Klasa 6.
(69)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(57)
Szkoły średnie
(52)
Nauczanie początkowe
(51)
Lekarze
(50)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(48)
Wychowawcy klas
(44)
Dyrektorzy szkół
(38)
Szkoły ponadpodstawowe
(38)
Dziecko autystyczne
(33)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(33)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(33)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(32)
Nauczyciele języka polskiego
(26)
Nauczyciele szkół podstawowych
(24)
Pracownicy socjalni
(24)
Psychiatrzy
(23)
Nauczyciele matematyki
(21)
Cudzoziemcy
(20)
Pedagodzy szkolni
(20)
Fizjoterapeuci
(19)
Menedżerowie
(19)
A1 (poziom biegłości językowej)
(16)
A2 (poziom biegłości językowej)
(15)
Bibliotekarze
(15)
Nauczyciele akademiccy
(15)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Poziom podstawowy
(15)
Prawnicy
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Chorzy z afazją
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Licea
(11)
Nauczyciele szkół średnich
(11)
Osoby z autyzmem
(11)
Uczniowie
(11)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(10)
Osoby w wieku starszym
(10)
Pediatrzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Szkoła podstawowa
(10)
Ukraińcy
(10)
Dyrektorzy przedszkoli
(9)
Nastolatki
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Psycholodzy szkolni
(9)
Szkoły ponadgimnazjalne
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
18+
(8)
Gimnazja
(8)
Kobieta
(8)
Nauczyciele historii
(8)
Szkoła specjalna
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
Kosmetolodzy
(7)
Policjanci
(7)
Politycy
(7)
Technikum
(7)
Arteterapeuci
(6)
Lekarze rodzinni
(6)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(6)
Osoby z zespołem Aspergera
(6)
Pracownicy samorządowi
(6)
Prokuratorzy
(6)
Psycholodzy kliniczni
(6)
Sędziowie
(6)
Adwokaci
(5)
Temat
Dziecko autystyczne
(4)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Dziecko niedowidzące
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Psychoterapia
(2)
Psychoterapia grupowa
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Wzrok
(2)
Arteterapia
(1)
Czytanie sylabowe
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Diagnoza
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gry planszowe
(1)
Hortiterapia
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kephart, Newell Carlyle (1911-1973)
(1)
Kinezyterapia
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Kształcenie
(1)
Lateralizacja
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Motoryka mała
(1)
Motywacja
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Pamięć
(1)
Percepcja słuchowa
(1)
Pisownia
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Psychoedukacja
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rozwój psychofizyczny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Socjoterapia
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Sylaby
(1)
Słuch
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Terapia dydaktyczna
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Terapia zabawą
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Zaburzenia psychomotoryczne
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Psychologia
(6)
Językoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ortograficzne gry karciane Ó i U : dla uczniów klas IV-VIII / Agnieszka Ambroziak. - Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia, copyright 2019. - Pudełko (112 kart) ; 10 cm + Instrukcja : 16 stron : 21 cm + Punktacja : 21 cm.
Karty służą opanowaniu reguł ortografii języka polskiego i poprawnej pisowni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 309 (1 egz.)
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terapia funkcji wzrokowych. Cz. 1 / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo WIR, 2017. - Teczka (zestaw 32 plansz i kartonowych obrazków) ; 31 cm.
(Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka : etap początkowy)
erapia funkcji wzrokowych to zestaw 32 plansz i kartonowych obrazków, które są wartościową pomocą w usprawnianiu rozwoju poznawczego niemowląt i starszych dzieci. Zawartość teczki podzielona jest na trzy grupy: - materiał tematyczny (królik, ryba, kot, pies, kaczka); - materiał atematyczny (figury: kwadrat, trójkąt, prostokąt, koło); - materiał literowy (samogłoski: A, E, I, O , U, Y). Zestaw zawiera karty z mocno skontrastowanymi wzorami (czarno-białe), których ilość na prezentowanych planszach stopniowo wzrasta (1–5 elementów). Dodatkowo do kart dołączono grube, kartonowe elementy do wypychania, którymi można posłużyć się podczas ćwiczeń identyfikowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 306 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W okresie dorastania rozwój społeczny i status dziecka w grupie rówieśniczej mają kluczowe znaczenie. Nastolatkom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) interakcje społeczne nie przychodzą naturalnie, więc młodzi ludzie często potrzebują wsparcia, by nauczyć się, jak postępować. Książka Menu umiejętności społecznych i życiowych prezentuje przystępne strategie, które pomogą nastolatkom z ASD nawiązać kontakt i zbudować więź z innymi osobami w domu, w szkole, w pracy, a także podczas spotkań ze znajomymi oraz w trakcie codziennych interakcji z sąsiadami. Wykorzystanie schematu menu pozwala łatwiej rozpoznać trzy etapy każdej interakcji: jej rozpoczęcie („przystawkę”), rozwinięcie („danie główne”) i zakończenie („deser”). Liczne kwestionariusze, szablony i przykładowe scenariusze społeczne zachęcą uczniów do przemyślenia odpowiedzi oraz do rozważenia, jak druga osoba mogłaby zareagować na ich słowa. Przećwiczenie prostych strategii i rozwiązanie zestawu codziennych zadań społecznych korzystnie wpłynie na ocenę własnych możliwości, zwiększy pewność siebie i rozwinie umiejętności życiowe osób z ASD. Książka będzie przydatnym narzędziem dla wszystkich nastolatków i młodych dorosłych z trudnościami w inicjowaniu i podtrzymywaniu interakcji społecznych, a także dla ich rodziców, nauczycieli oraz terapeutów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 390 (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Ćwiczenia zaprezentowane w tej książce przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Służą przede wszystkim do doskonalenia koncentracji uwagi. Dodatkowo usprawniają wiele innych funkcji, między innymi percepcję wzrokową, motorykę małą, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację wzrokowo-przestrzenną i pamięć. Polecenia dobrane są tak, aby cały czas podtrzymywać zainteresowanie dziecka. Znajdują się tutaj różnorodne ćwiczenia, np. wyszukiwanie elementów, dobieranie par, przepisywanie, dorysowywanie, wyszukiwanie różnic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 9 142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
1. Autyzm dziecięcy i zespół Aspergera - charakterystyka zaburzeń; 1.1. Kryteria diagnostyczne autyzmu i zespołu Aspergera w obowiązujących w świecie klasyfikacjach zaburzeń psychicznych; 1.2. Charakterystyka objawów zaburzeń autystycznych oparta na kryteriach diagnostycznych ICD-10. Triada autystyczna; 1.3. Objawy mogące świadczyć o istnieniu autyzmu w pierwszych latach życia dziecka; 1.4. Charakterystyka zaburzeń w zespole Aspergera oparta na kryteriach diagnostycznych zawartych w ICD-10; 1.5. Objawy mogące świadczyć o istnieniu zespołu Aspergera u dziecka w kolejnych okresach rozwojowych; 2. Wczesne wspomaganie dziecka z autyzmem. Zasady pracy oraz metody terapeutyczne dostosowane do zaburzonych funkcji; 2.1. Specyfika wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i rodziny; 2.2. Znaczenie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla skuteczności oddziaływań terapeutycznych w autyzmie; 2.3. Zasady postępowania terapeutycznego z dzieckiem autystycznym lub z zespołem Aspergera w zależności od zaburzonych funkcji; 2.4. Przegląd metod terapeutycznych stosowanych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu; 3. Analiza indywidualnych przypadków [JS]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 140 (1 egz.)
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107 111 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42154 (1 egz.)
(dostępność ok. 14.06.2024)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Integracji Sensorycznej)
Niniejsza książka ma charakter podręcznikowy i jest adresowana do pedagogów specjalnych i specjalistów terapii pedagogicznej, terapeutów SI, psychologów, logopedów, studentów kierunków pedagogicznych oraz rodziców dzieci z trudnościami w uczeniu się. Autorki dokonały przeglądu najnowszych metod diagnostyczno-terapeutycznych, które można z powodzeniem stosować w terapii dzieci z warunkowanymi przez zaburzenia funkcji wzrokowych i słuchowych problemami w czytaniu i pisaniu. Zastosowane podstawy metodologii oparte są m.in. na założeniach teorii integracji sensorycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108 905 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 906 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
Część 1. Szanse, możliwości i zagrożenia w terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi; 1. Magdalena Łuszkiewicz - Terapeutyczne implikacje profilu gotowości szkolnej określonego u dzieci pięcio- i sześcioletnich na podstawie Baterii 5/6; 2. Yveta Odstrčilíková - Possibilities for early diagnosis of auditory discrimination in preschool children with impaired communication ability; 3. Julita Sobańska, Katarzyna Studzińska-Grzegorczyk - Stwarzanie szans edukacyjnych uczniom z niższym niż przeciętny poziomem rozwoju intelektualnego; 4. Bożena Czerwińska - Aspekty terapii pedagogicznej uczniów z zespołem Aspergera na etapie edukacji gimnazjalnej; 5. Dominika Grad - Rodzice jako nieocenieni terapeuci własnych dzieci z niepełnosprawnością w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju; 6. Izabella Kucharczyk - Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w pracy z uczniem słabowidzącym w szkole ogólnodostępnej i integracyjnej; 7. Anna Prokopiak - Rozwój emocjonalny osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w ujęciu Stanleya Greenspana; 8. Anna Bernacka - Opinie Holendrów wobec terapii seksualnej osób z niepełnosprawnością intelektualną; Część 2. Współczesne tendencje w terapii pedagogicznej w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami; Magdalena Wójcik - Metody i programy percepcyjno-motoryczne w terapii dziecka z niepełnosprawnością; 1. Piotr Ozaist - 3I – interaktywnie, indywidualnie, intensywnie – w terapii dziecka z autyzmem; 2. Małgorzata Brodacka - Elementy terapii ręki w przedszkolu; 3. Dorota Błażejczyk-Głowacka - Program percepcyjno-motoryczny „Ruch dla uczenia się” (Move to Learn) w pracy z uczniem z autyzmem; 4. Ewa Domagała-Zyśk, Teresa Babij - Model wparcia uczniów zagrożonych niepowodzeniem szkolnym w programie „Od trudności do umiejętności”; 5. Grażyna Zawiślak - Hortiterapia w pracy z osobami niepełnosprawnymi; Część 3. Nowe oblicza sprawdzonych metod, technik i środków terapeutycznych; 1. Beata Papuda-Dolińska, Emilia Pogoda - Stare zabawki w nowej roli – wykorzystanie gier planszowych w terapii pedagogicznej; 2. Jolanta Łysakowska - Rękodzieło w arteterapii – powrót do korzeni; 3. Joanna Grzesiak - Integracja sensoryczna – metoda wspomagająca rozwój dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym; 4. Barbara Zadora - Terapia integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju funkcji motorycznych dziecka ze spektrum autyzmu; 5. Monika Zarzycka - Metoda Dobrego Startu i jej skuteczność w oddziaływaniach nakierowanych na wielopłaszczyznowe wspomaganie funkcjonowania osób niepełnosprawnych. [JK]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104 651 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 317 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43 947 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 726 (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka jest przeznaczona dla osób, które podchodzą do zawodu terapeuty w sposób plastyczny i kreatywny. Zawiera ćwiczenia do wykorzystania podczas zajęć, będące inspiracją do wzajemnej współpracy podczas prowadzenia terapii, do wymieniania spostrzeżeń i doświadczeń, a w efekcie do tworzenia zindywidualizowanych i skorelowanych ze sobą programów terapii pełnych ćwiczeń, które zapewnią podopiecznym aktywne i ciekawe zajęcia oraz optymalny rozwój. Porady i ćwiczenia są dla uczniów z: - trudnościami w nauce, - dysleksją, - zespołem Aspergera i autyzmem, - afazją, - alalią, - opóźnionym rozwojem mowy, - niezakończonym rozwojem mowy, - różnymi wadami wymowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109 456 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 923 (1 egz.)
(dostępność ok. 05.06.2024)
Brzesko wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43 898 (1 egz.)
(dostępność ok. 15.05.2024)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 461 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka IS)
Książka ta przeznaczona jest dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Gry i zabawy podzielono na rozwijające dużą i małą motorykę. Pewne novum stanowi rozdział poświęcony aktywnościom ruchowym w wodzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 207 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Książka pt. Terapia pedagogiczna stanowi przegląd wybranych metod stosowanych w terapii pedagogicznej oraz zawiera obszerny materiał metodyczny mogący wzbogacić warsztat pracy terapeutycznej z dziećmi. Znalazły się tutaj rozprawy na temat muzykoterapii i treningu relaksacyjnego, metody Ruchu Rozwijającego, kinezjologii edukacyjnej oraz terapii dzieci z zaburzoną neurodynamiką przez kontakt ze zwierzętami i wiele innych. Scenariusze zajęć zaś zostały opracowane z myślą o pracy z dziećmi przejawiającymi zaburzenia percepcji wzrokowej, słuchowej, z zaburzeniami lateralizacji oraz koordynacji ruchowej. Przedstawiono ponadto propozycje zajęć z dziećmi mającymi trudności z ortografią. Do każdego scenariusza zajęć opracowano pomoce, a w propozycjach zajęć podano przykład ich wykorzystania. Wszystkie pomoce do pracy korekcyjno-kompensacyjnej umieszczone są na dołączonej do książki płytce CD. Książka adresowana jest do pedagogów-terapeutów, rodziców, nauczycieli w przedszkolach i szkołach wszystkich szczebli, a także studentów kierunków nauczycielskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109 457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjoterapia młodzieży / Barbara Jankowiak, Emilia Soroko. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 227, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka Socjoterapia młodzieży. Studium psychologiczno-pedagogiczne to kompendium wiedzy na temat tej formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej skierowanej do młodzieży z grup ryzyka. Autorki rozumieją socjoterapię jako grupową pomoc polegającą na intencjonalnym uruchamianiu czynników pomocowych, które występują między członkami grupy, w relacji z socjoterapeutą i w procesie grupowym. Celem tego oddziaływania jest uaktywnienie potencjału rozwojowego, zapobieganie kształtowaniu się zaburzeń i problemów zdrowotnych oraz zmiana trajektorii rozwoju i wzmocnienie mechanizmów zdrowia i/lub osłabienie patomechanizmu utrzymującego problemy psychospołeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108 860 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 509 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44 875 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Słowa na orbicie : gra edukacyjna usprawniająca syntezę sylabową i naukę czytania / Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński. - Wydanie 1. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - Teka ([4] strony, [6] kart tablic luzem, w tym 2 złożone) : ilustracje ; 31 cm.
Gra edukacyjna „Słowa na orbicie” to propozycja zabawy doskonalącej syntezę i analizę sylabową, percepcję wzrokową oraz słuchową. Usprawnia czytanie, umiejętność kojarzenia, rozwija słownik czynny i bierny dziecka, jak również służy ćwiczeniu pamięci, orientacji przestrzennej, wymowy głosek i utrwalaniu pisowni wyrazów. Publikacja skierowana jest nie tylko do logopedów i terapeutów pedagogicznych, ale także do nauczycieli edukacji przedszkolnej i nauczania zintegrowanego oraz rodziców, którzy chcą spędzić czas ze swoim dzieckiem na zabawie edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 326 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karty pracy przeznaczone są dla nastolatków i osób dorosłych, mogą być używane indywidualnie i w grupie. Ćwiczenia bazują na różnych podejściach terapeutycznych, są stworzone przez psychoterapeutę. Mogą być wykorzystane jako: - ciekawe narzędzie do poszerzania wiedzy o sobie: swoich emocjach, potrzebach i motywacjach - uzupełnienie oddziaływań psychoedukacyjnych i psychoterapeutycznych - narzędzie pracy trenera, psychologa, pedagoga i psychoterapeuty W środku znajdziesz: 25 ciekawych i twórczych kart pracy, przeznaczonych na 20-90 minut pracy. Ćwiczenia podzielone są na 3 obszary: JA, PRZESZŁOŚĆ, PRZYSZŁOŚĆ Dodatkowe miejsce na uczucia i refleksje po każdym ćwiczeniu Zadania dla grup Informacje o dostępnych formach pomocy psychologicznej, psychoterapeutycznej i psychiatrycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108 691 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej