Szkoły specjalne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(96)
Forma i typ
Publikacje dydaktyczne
(96)
Książki
(85)
Publikacje fachowe
(19)
Druki ulotne
(10)
Gry i zabawki
(1)
Muzyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(20)
Tarnów multimedia
(7)
Tarnów czytelnia
(3)
Bochnia wypożyczalnia
(16)
Brzesko wypożyczalnia
(3)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(65)
Autor
Krukowska Małgorzata
(15)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(14)
Pliwka Aneta
(12)
Naprawa Renata
(11)
Radzka Katarzyna
(11)
Tanajewska Alicja
(11)
Zduniewicz-Dąbrowska Dorota
(9)
Młynarczyk-Karabin Ewelina
(8)
Aksamit-Staszkiewicz Diana
(7)
Kłodnicka Olga
(7)
Szostak Barbara
(6)
Demianiuk Krzysztof
(5)
Fornalik Izabela (1973- )
(4)
Staszkiewicz Ewa
(4)
Święcicka Ewa
(4)
Żabiński Dawid
(4)
Dawidowicz Maria
(3)
Hinz Magdalena
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Mach Cecylia
(3)
Maciejewska Dorina
(3)
Pouch Monika
(3)
Szczęsna Dorota
(3)
Śliwińska Katarzyna
(3)
Bednarz Marzena
(2)
Bladowska Joanna
(2)
Choina Miłosz
(2)
Klaro-Celej Lidia
(2)
Kluczkowska Karolina
(2)
Kosowska Renata (ilustrator)
(2)
Kuprowska-Stępień Kamila
(2)
Lubocka Weronika
(2)
Ludkiewicz Eliza
(2)
Maślaczyk-Trzasko Agnieszka
(2)
Miłosz Angelika
(2)
Okoniewska Małgorzata
(2)
Pucicka Edyta
(2)
Sowińska Magdalena
(2)
Szakiewicz Aleksandra
(2)
Szczepańska Krystyna
(2)
Wanat Dariusz
(2)
Żmuda-Trzebiatowska Marzena
(2)
Blok Beata
(1)
Borowska-Kociemba Agniszka
(1)
Brzeska Zofia
(1)
Burkacka-Mielcarz Julia
(1)
Chojnacka Anna (1979- )
(1)
Drapiewska Marta
(1)
Grabowski Rafał
(1)
Grabowski Rafał (ilustrator)
(1)
Hollender Magdalena
(1)
Jaźwińska Izabela
(1)
Kacprzak Elżbieta
(1)
Kmieć Michał
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Kosecka Magdalena
(1)
Kosowska Renata
(1)
Kossowska Renata
(1)
Kowalska Agnieszka (nauczycielka)
(1)
Kuźniarska Joanna
(1)
Lemańska Żanetta
(1)
Lubowiedzka Agnieszka
(1)
Maciejka Dorina
(1)
Maciejka Dorina. Ilustracje
(1)
Malecha Dorota
(1)
Malek Renata
(1)
Marszałek Małgorzata (pedagog)
(1)
Michno Barbara
(1)
Nowak Jadwiga
(1)
Pachniewska Katarzyna
(1)
Pawlus Marta
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Piotrowicz Radosław
(1)
Pisarek Ewa
(1)
Pouch Monika Czytam sam
(1)
Płuska Joanna
(1)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(1)
Radzka Katarzyna. Autor
(1)
Rokicka Małgorzata
(1)
Sadowska Katarzyna (pedagog)
(1)
Serafin Teresa
(1)
Siwek Helena (1940- )
(1)
Skrzetuska Ewa
(1)
Smolińska Katarzyna (pedagog)
(1)
Sokołowska Wiesława
(1)
Spychał Krzysztof
(1)
Stojanowski Jacek
(1)
Strehlau-Kamińska Monika
(1)
Surowiecka Marcelina
(1)
Szalewska Katarzyna
(1)
Szczepańska Krystyna (nauczycielka)
(1)
Sztreker Aleksandra
(1)
Szyszkowska Małgorzata
(1)
Słupek Kazimierz
(1)
Walczak Grażyna
(1)
Walczak Grażyna (pedagog)
(1)
Węglińska Maria (1936- )
(1)
Łojewska Aleksandra
(1)
Śmietanka-Combik Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(66)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(92)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(87)
nieokreślony (s.l.)
(9)
Język
polski
(87)
Odbiorca
Dzieci
(2778)
6-8 lat
(2030)
9-13 lat
(1685)
0-5 lat
(982)
Młodzież
(881)
Szkoły specjalne
(96)
Rodzice
(779)
Nauczyciele
(678)
14-17 lat
(662)
Szkoły podstawowe
(376)
Szkoły wyższe
(370)
Dorośli
(365)
Pedagodzy
(222)
Logopedzi
(213)
Psycholodzy
(178)
Studenci
(175)
Terapeuci zajęciowi
(162)
Przedszkola
(145)
Terapeuci
(141)
Nauczyciele przedszkoli
(124)
Klasa 8.
(100)
Nauczyciele nauczania początkowego
(91)
Klasa 1.
(84)
Psychoterapeuci
(80)
Klasa 7.
(79)
Klasa 2.
(77)
Pedagodzy specjalni
(77)
Klasa 3.
(75)
Klasa 5.
(71)
Klasa 4.
(70)
Klasa 6.
(70)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(57)
Nauczanie początkowe
(52)
Szkoły średnie
(52)
Lekarze
(50)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(48)
Wychowawcy klas
(44)
Dyrektorzy szkół
(38)
Szkoły ponadpodstawowe
(38)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(35)
Dziecko autystyczne
(33)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(33)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(32)
Nauczyciele języka polskiego
(27)
Nauczyciele szkół podstawowych
(25)
Pracownicy socjalni
(24)
Psychiatrzy
(23)
Nauczyciele matematyki
(21)
Cudzoziemcy
(20)
Pedagodzy szkolni
(20)
Fizjoterapeuci
(19)
Menedżerowie
(19)
A1 (poziom biegłości językowej)
(17)
A2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Bibliotekarze
(15)
Nauczyciele akademiccy
(15)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Poziom podstawowy
(15)
Prawnicy
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Terapeuci pedagogiczni
(13)
Chorzy z afazją
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Licea
(11)
Nauczyciele szkół średnich
(11)
Osoby z autyzmem
(11)
Uczniowie
(11)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(10)
Osoby w wieku starszym
(10)
Pediatrzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Szkoła podstawowa
(10)
Ukraińcy
(10)
Dyrektorzy przedszkoli
(9)
Nastolatki
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Psycholodzy szkolni
(9)
Szkoły ponadgimnazjalne
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
18+
(8)
Gimnazja
(8)
Kobieta
(8)
Nauczyciele historii
(8)
Szkoła specjalna
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
Kosmetolodzy
(7)
Policjanci
(7)
Politycy
(7)
Technikum
(7)
Arteterapeuci
(6)
Lekarze rodzinni
(6)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(6)
Osoby z zespołem Aspergera
(6)
Pracownicy samorządowi
(6)
Prokuratorzy
(6)
Psycholodzy kliniczni
(6)
Sędziowie
(6)
Adwokaci
(5)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(27)
Kompetencje społeczne
(25)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(25)
Nauczanie
(17)
Samodzielność
(17)
Zachowanie
(14)
Nauczanie początkowe
(13)
Nauczanie zintegrowane
(10)
Czytanie
(9)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(9)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(8)
Niepełnosprawność intelektualna
(8)
Uczucia
(8)
Nauka pisania
(7)
Osoby z niepełnosprawnością
(7)
Pisanie
(7)
Metody nauczania
(6)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Arytmetyka
(5)
Dziecko autystyczne
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Edukacja włączająca
(4)
Kompetencje komunikacyjne
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Nauka czytania
(4)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Pory roku
(4)
Praca domowa ucznia
(4)
Psychologia wychowawcza
(4)
Rysowanie
(4)
Szkoły specjalne
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(4)
Święta
(4)
Grafomotoryka
(3)
Jesień
(3)
Kształcenie
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Motoryka mała
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Spostrzeganie
(3)
Wychowanie seksualne
(3)
Autyzm
(2)
Dorosłość
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Dziewczęta
(2)
Ekspresja emocji
(2)
Funkcje poznawcze
(2)
Higiena
(2)
Informacja wizualna
(2)
Język polski
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Liczby
(2)
Obyczaje i zwyczaje
(2)
Organizacja pracy
(2)
Pogoda
(2)
Pokwitanie
(2)
Przedszkola
(2)
Przyimek
(2)
Przymiotnik
(2)
Rodzina
(2)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(2)
Słownictwo
(2)
Słuch
(2)
Ubiór
(2)
Uczniowie szkół specjalnych
(2)
Wiosna
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Zima
(2)
Zwierzęta
(2)
Afazja
(1)
Akty mowy
(1)
Asertywność
(1)
Barwy
(1)
Chłopcy
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytanie globalne
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Diagnoza
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dom (antropologia)
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja techniczna
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Empatia
(1)
Ewaluacja
(1)
Gniew
(1)
Grywalizacja
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Karty pracy ucznia
(62)
Ćwiczenia i zadania
(30)
Materiały pomocnicze
(14)
Podręcznik
(11)
Poradnik
(6)
Scenariusz zajęć
(4)
Program nauczania
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Elementarz
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Instrukcja
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy nauczania dla szkół zawodowych specjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(95)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Językoznawstwo
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Matematyka
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
96 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera próbę charakterystyki możliwości intelektualnych oraz specyficznych trudności, jakie napotykają dzieci upośledzone umysłowo w stopniu lekkim w porównaniu z dziećmi prawidłowo rozwiniętymi. Każdorazowo szczegółowy opis trudności dzieci poprzedzony jest krótką charakterystyką ujęcia dydaktycznego danego zagadnienia, zgodnie z aktualną wiedzą i współczesnymi poglądami na nauczanie. Każdy rozdział omawia jeden temat ilustrowany przykładami związanymi z daną problematyką, przedstawia rozwiązania metodyczne, konspekty oraz sprawozdania z lekcji i badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 800 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22 307 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 401, 30 256 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Trzecia część Matematycznych kart pracy, podobnie jak pierwsza i druga, przeznaczona jest dla uczniów mających problemy z osiągnięciem elementarnych celów edukacyjnych w zakresie umiejętności matematycznych, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i dla niektórych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie pracy w systemie lekcyjnym, jak i podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych czy rewalidacyjnych. Część trzecia zawiera zadania dotyczące: - dodawania i odejmowania liczb dwucyfrowych; - mnożenia i dzielenia w zakresie tabliczki mnożenia; - zapisywania i odczytywania liczb trzycyfrowych. Niektóre zadania, podobnie jak w części pierwszej i drugiej, dotyczą obliczeń pieniężnych i jednostek miar: - mierzenie długości; - mierzenie masy; - mierzenie temperatury; - mierzenie czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108 471 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczę się mówić, czytać i pisać. 1 / Wiesława Sokołowska ; ilustrowała Magdalena Hollender. - Wydanie drugie poprawione - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2000. - [2], IV, [96] kart : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
Zeszyt ćwiczeń "Uczę się mówić, czytać i pisać" przeznaczony jest dla sześcio- i siedmioletnich dzieci niesłyszących, z którymi dotychczas nie prowadzono zajęć rewalidacyjnych. Zawiera zestaw ćwiczeń, które powinny ułatwić logopedzie, nauczycielowi, jak również rodzicom uczenie podstaw języka i przygotowanie dziecka do czytania i pisania. Celem ćwiczeń jest nauczenie dziecka niesłyszącego porozumiewania się za pomocą języka w prostych sytuacjach życiowych. Podstawą ćwiczeń powinna być zabawa lub sytuacja, która zachęci dziecko do mówienia albo do innych sposobów komunikowania się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 121 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki kartom pracy "Tacy jesteśmy" uczniowie poznają swoje cechy charakteru i emocje, które najczęściej się u nich pojawiają. Uczą się nad nimi panować, dowiadują się, z czego one mogą wynikać i do czego prowadzić. Poznają również sposoby rozwijania dobrych cech charakteru oraz skutecznego zapanowania nad tymi złymi. Publikacja przeznaczona jest dla dzieci z problemami emocjonalnymi, a także problemami z zachowaniem i wyrażaniem oraz nazywaniem emocji. Karty pracy zawierają zarówno zadania, dzięki którym uczeń może na podstawie tekstu lub ilustracji opowiedzieć o cechach charakteru, stanach emocjonalnych, przeanalizować różne sytuacje społeczne, jak i takie, podczas wykonywania których aktywność dziecka polega na rysowaniu, kolorowaniu, wycinaniu oraz wklejaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 990 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajmy się : gra wspierająca kompetencje społeczno-emocjonalne / Monika Strehlau-Kamińska. - Wydanie I. - Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia. Wydawnictwo Harmonia, 2023. - 1 pudełko (48 kart w czterech kategoriach: Jaki jestem?; Co lubię? Co mnie interesuje; Co czuję?; Rozwiązuję problemy ; 12 kart specjalnych ) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x14x3 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 12 cm).
Gra jest dedykowana zarówno uczniom, którzy mają trudności w dostosowaniu zachowania czy interpretacji emocji, jak i grupom socjoterapeutycznym oraz zespołom klasowym podczas godzin wychowawczych (od klasy IV). Celem gry jest rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych, będących bardzo istotnym obszarem w tworzeniu relacji, współdziałaniu i funkcjonowaniu w grupie. Jest on szczególnie trudny dla uczniów ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową z deficytem uwagi czy zaburzeniami integracji sensorycznej. W skład zestawu wchodzą: instrukcja 48 kart w czterech kategoriach: Jaki jestem?; Co lubię? Co mnie interesuje; Co czuję?; Rozwiązuję problemy 12 kart specjalnych Pielęgnowanie relacji, kształtowanie samoświadomości, identyfikacji emocji oraz rozwiązywanie problemów to elementy profilaktyki zdrowia psychicznego, które należy obdarzyć szczególną troską..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 611 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.06.2024)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Program nauczania "Jestem dorosły – będę tak żyć" przeznaczony jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz dla uczniów z niepełnosprawnościami sprzężonymi, uczęszczających do szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy. Dotyczy bloku przedmiotów objętych podstawą programową: funkcjonowanie osobiste i społeczne, przysposobienie do pracy, zajęcia rozwijające komunikowanie się i zajęcia kształtujące kreatywność. Szczególne miejsce w programie zajmują treści kształcenia przedmiotu przysposobienie do pracy. Zostały podzielone na pięć uniwersalnych obszarów, które można realizować z uczniami bez względu na rodzaj niepełnosprawności, dlatego też program jest otwarty na modyfikacje i poszerzanie swojego zakresu. Wyróżnione w opracowaniu obszary przysposobienia do pracy to gospodarstwo domowe, zajęcia kulinarne, rękodzieło, technologia informacyjna i prace biurowe oraz aktywność na rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Budowanie własnej tożsamości”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 288 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ja – uczeń”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 271 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Edukacyjne dla Uczniów z Niepełnosprawnością Intelektualną)
„Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ja – w rozmowie”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
("Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną")
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
"Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną" to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów "Ja w świecie techniki" i "Ja w świecie technologii informacyjnej". Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych - pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 112 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 036 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej. Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie podstawy programowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 038 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych? / Maria Węglińska. - Wydanie II - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005. - 125, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Celem niniejszej pracy jest ukazanie różnorodności w planowaniu konspektu, począwszy od koncepcji planowania łącznego. Jest to materiał porównawczy, ukazujący zmienność ogólnej struktury konspektu jak i jej poszczególnych elementów. Autorka przedstawiła schematy planowania według niektórych koncepcji edukacji zintegrowanej, a także schematy planowania związane z pracą w przedszkolu oraz w szkole podstawowej i specjalnej. Odpowiada ona na pytania co należy uczynić, aby zintegrowany program kształcenia stymulował i wspierał rozwój wzwyż oraz co wchodzi w skład takiego programu. Publikacja adresowana jest głównie do kandydatów na nauczycieli, ale będzie również pomocna nauczycielom-praktykom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 097, 36 771 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Co dzień naprzód!)
Karty pracy "Co dzień naprzód!" wzbogacą warsztat pracy nauczycieli oraz terapeutów pracujących z najmłodszymi dziećmi oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opracowanie powstało z myślą o: przedszkolakach, których rozwój przebiega typowo; przedszkolakach, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem; uczniach początkowych klas szkoły integracyjnej lub specjalnej; uczniów ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Co dzień naprzód!)
Karty pracy "Co dzień naprzód!" wzbogacą warsztat pracy nauczycieli oraz terapeutów pracujących z najmłodszymi dziećmi oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opracowanie powstało z myślą o: przedszkolakach, których rozwój przebiega typowo; przedszkolakach, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem; uczniach początkowych klas szkoły integracyjnej lub specjalnej; uczniów ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Co dzień naprzód!)
Karty pracy "Co dzień naprzód!" wzbogacą warsztat pracy nauczycieli oraz terapeutów pracujących z najmłodszymi dziećmi oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opracowanie powstało z myślą o: przedszkolakach, których rozwój przebiega typowo; przedszkolakach, których rozwój przebiega nieharmonijnie lub z opóźnieniem; uczniach początkowych klas szkoły integracyjnej lub specjalnej; uczniów ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 340 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 036 (1 egz.)
(dostępność ok. 26.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej