Naprawa Renata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(104)
Forma i typ
Książki
(94)
Publikacje dydaktyczne
(42)
Publikacje fachowe
(10)
Druki ulotne
(9)
Dostępność
dostępne
(118)
wypożyczone
(13)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(27)
Tarnowska Szkoła Wyższa
(1)
Tarnów czytelnia
(17)
Bochnia wypożyczalnia
(39)
Brzesko wypożyczalnia
(11)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(36)
Autor
Słowacki Juliusz
(296)
Mickiewicz Adam
(257)
Krzyżanowski Julian
(236)
Suchodolski Bogdan
(224)
Konopnicka Maria
(217)
Naprawa Renata
(104)
Prus Bolesław
(216)
Markiewicz Henryk
(165)
Żeromski Stefan
(159)
Praca zbiorowa
(157)
Sienkiewicz Henryk
(155)
Nowicki Feliks (1905-1977)
(153)
Orzeszkowa Eliza
(153)
Okoń Wincenty
(145)
Kupisiewicz Czesław
(131)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Wyka Kazimierz
(124)
Śliwerski Bogusław
(122)
Kraszewski Józef Ignacy
(118)
Tanajewska Alicja
(114)
Kochanowski Jan
(111)
Lenartowicz Teofil
(111)
Kurdybacha Łukasz
(109)
Pieter Józef
(109)
Wyspiański Stanisław
(108)
Estreicher Karol
(101)
Włodarski Ziemowit
(96)
Tatarkiewicz Władysław
(95)
Wroczyński Ryszard
(95)
Gomulicki Wiktor
(91)
Iwaszkiewicz Jarosław
(91)
Dąbrowska Maria
(90)
Tazbir Janusz
(90)
Kieniewicz Stefan
(89)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(89)
Korczak Janusz
(88)
Głowiński Michał
(87)
Bogdanowicz Marta
(86)
Hinz Magdalena
(86)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(83)
Krasicki Ignacy
(82)
Kolberg Oskar
(81)
Rudniański Jarosław
(80)
Szewczuk Włodzimierz
(80)
Ujejski Kornel
(79)
Jasienica Paweł
(76)
Wołoszynowa Lidia
(76)
Fredro Aleksander
(75)
Kozielecki Józef
(75)
Lewin Aleksander
(73)
Miłosz Czesław
(72)
Muszyński Heliodor
(72)
Kulczycka-Saloni Janina
(71)
Matuszewski Ryszard
(71)
Shakespeare William (1564-1616)
(71)
Kotarbiński Tadeusz
(70)
Szczepański Jan
(70)
Czechowicz Józef
(69)
Janion Maria
(69)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(69)
Jastrun Mieczysław
(67)
Pilch Tadeusz
(67)
Doroszewski Witold
(66)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(66)
Błoński Jan
(65)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(65)
Nowacki Tadeusz
(65)
Polańczyk Danuta
(65)
Przetacznikowa Maria
(65)
Sandauer Artur
(65)
Tomaszewski Tadeusz
(64)
Baudelaire Charles
(63)
Dzierzgowska Irena
(63)
Hertz Paweł
(63)
Jakubowski Jan Zygmunt
(63)
Krasiński Zygmunt
(63)
Popławska Anna
(63)
Strelau Jan
(63)
Helsztyński Stanisław
(62)
Rzehak Wojciech
(62)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(62)
Lange Antoni
(61)
Parandowski Jan
(61)
Szkutnik Leon Leszek
(61)
Lipska Ewa
(60)
Nagajowa Maria
(60)
Zaborowski Zbigniew
(60)
Barańska Małgorzata
(59)
Inglot Mieczysław
(59)
Radzicki Józef
(59)
Semadeni Zbigniew
(59)
Łobocki Mieczysław
(59)
Sławiński Janusz
(58)
Witwicki Władysław
(58)
Wojnar Irena
(58)
Gombrowicz Witold
(57)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(57)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(57)
Podbielkowski Zbigniew
(57)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(67)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
Kraj wydania
nieokreślony (s.l.)
(64)
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Odbiorca
Nauczyciele
(24)
Szkoły podstawowe
(16)
Nauczanie początkowe
(11)
Szkoły specjalne
(11)
Klasa 1.
(10)
Klasa 2.
(10)
Klasa 3.
(10)
Pedagodzy specjalni
(10)
Dzieci
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
Szkoła podstawowa
(8)
Szkoła specjalna
(8)
6-8 lat
(7)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(7)
Przedszkola
(7)
Rodzice
(7)
Logopedzi
(5)
Pedagodzy
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Terapeuci
(4)
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Młodzież
(3)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Psycholodzy
(3)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Klasa 0.
(1)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(33)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(26)
Nauczanie początkowe
(16)
Nauczanie
(15)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(15)
Diagnoza pedagogiczna
(13)
Programy nauczania
(10)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(10)
Czytanie
(9)
Pisanie
(8)
Poradniki dla nauczycieli
(8)
Dojrzałość szkolna
(7)
Samodzielność
(7)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Kompetencje społeczne
(6)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(6)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(6)
Niedorozwój umysłowy
(6)
Arytmetyka
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Bogdanowicz Marta
(4)
Dennison Paul E.
(4)
Dziecko
(4)
Friedel-Rudzińska Dorota
(4)
Grafomotoryka
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(4)
Knill Christopher
(4)
Kształcenie integracyjne
(4)
Laban Rudolf
(4)
Nauka czytania
(4)
Nauka pisania
(4)
Programy nauczania dla szkół specjalnych
(4)
Rozwój poznawczy
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Sherborne Weronika
(4)
Sprawność motoryczna
(4)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(4)
Wasilak Anna
(4)
Zainteresowania
(4)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Język polski
(3)
Kształcenie
(3)
Mowa
(3)
Poradniki
(3)
Dodawanie (matematyka)
(2)
Dziecko chore
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko upośledzone
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Higiena
(2)
Indywidualizacja (pedagogika)
(2)
Liczby
(2)
Motywacja
(2)
Młodzież
(2)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Oceny szkolne
(2)
Odejmowanie (matematyka)
(2)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(2)
Program nauczania
(2)
Przedmioty szkolne
(2)
Rodzina
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Terapia pedagogiczna
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
(2)
Bezpieczeństwo
(1)
Dzieci mające trudności w uczeniu się
(1)
Dzieci niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dzieci z zaburzeniami rozwoju
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja we wczesnym dzieciństwie
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Figury geometryczne
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gimnazjum
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Integracja sensoryczno-motoryczna
(1)
Klasyfikacja
(1)
Liczby naturalne
(1)
Logopedia
(1)
Metody badawcze
(1)
Młodzie niepełnosprawna umysłowo
(1)
Nadpobudliwość psychoruchowa
(1)
Nauka liczenia
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
(1)
Odżywianie
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Podstawa programowa
(1)
Pory roku
(1)
Pradniki dla nauczycieli
(1)
Programy nauczania dla gimnazjów
(1)
Programy nauczania dla szkól podstawowych specjalnych
(1)
Programy nauczania dla szkół podstawowych
(1)
Gatunek
Karty pracy ucznia
(25)
Materiały pomocnicze
(13)
Program nauczania
(10)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Arkusz obserwacji
(4)
Poradnik
(3)
Scenariusz zajęć
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(40)
Matematyka
(3)
Językoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach: posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego, posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia, ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia), ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD, słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem, przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe), w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104 662 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 243 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41860 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci)
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Pierwsza część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja": 1. Budowanie własnej tożsamości 2. Jedzenie 3. Ubieranie się 4. Higiena osobista 5. Potrzeby fizjologiczne 6. Sygnalizowanie samopoczucia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 199 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38 697 (1 egz.)
(dostępność ok. 01.06.2024)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci)
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Druga część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie": 1. Ja - członek rodziny: - moja rodzina - moje miejsce zamieszkania 2. Ja - uczeń: - moja klasa - moja szkoła 3. Ja - w rozmowie 4. Ja - członek społeczności lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 200 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38 696 (1 egz.)
(dostępność ok. 01.06.2024)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci)
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Druga część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie": 1. Ja - członek rodziny: - moja rodzina - moje miejsce zamieszkania 2. Ja - uczeń: - moja klasa - moja szkoła 3. Ja - w rozmowie 4. Ja - członek społeczności lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 201 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 442 (1 egz.)
(dostępność ok. 12.06.2024)
Książka
W koszyku
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Czwarta część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie": 9. Ja jako konsument 10. Ja w świecie techniki 11. Ja w świecie technologii informacyjnej 12. Ja w bezpiecznym świecie 13. Ja w świecie kultury i rozrywki 14. Mój czas wolny 15. Będę dorosły.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 443 (1 egz.)
(dostępność ok. 12.06.2024)
Książka
W koszyku
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach: • posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego; • posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej; • z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia; • ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia); • ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD; • słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem; • przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe); • w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 109 011 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach: posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego; posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej; z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia; ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia); ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD; słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem; przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe); w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach: posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia) ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe) w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach: posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego, posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia, ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia), ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD, słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem, przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe), w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 239 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99 782 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28 296 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28 462 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28 697 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98 469 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98 470 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej