Arkusz obserwacji
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(5)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(5)
Bochnia wypożyczalnia
(1)
Brzesko wypożyczalnia
(1)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(6)
Autor
Naprawa Renata
(4)
Tanajewska Alicja
(4)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Kielin Jacek (1965- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(5)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Pedagodzy specjalni
(5)
Nauczyciele
(3)
Terapeuci
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Psycholodzy
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(5)
Dziecko z niepełnosprawnością
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Echolalia
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komunikacja
(1)
Lateralizacja
(1)
Motoryka mała
(1)
Obserwacja pedagogiczna
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Powieść
(1583)
Poradnik
(1310)
Opracowanie
(1253)
Opowiadania i nowele
(1049)
Literatura polska
(1021)
Arkusz obserwacji
(-)
Poezja polska
(921)
Praca zbiorowa
(892)
Pamiętniki polskie
(654)
Język polski
(628)
Ćwiczenia i zadania
(608)
Podręcznik
(578)
Literatura młodzieżowa polska
(489)
Publicystyka polska
(436)
Publikacja bogato ilustrowana
(415)
Gry i zabawy umysłowe
(386)
Wiersze
(343)
Monografia
(337)
Opowiadanie polskie
(335)
Materiały pomocnicze
(319)
Broszura
(314)
Książka obrazkowa
(309)
Biografia
(303)
Powieść obyczajowa
(287)
Antologia
(284)
Powieść polska
(264)
Gry planszowe
(247)
Scenariusz zajęć
(247)
Literatura dziecięca polska
(241)
Dramat polski
(235)
Fotografia teatralna
(213)
Esej
(206)
Fantastyka
(201)
Publikacje dla dzieci
(194)
Reportaż
(192)
Karty pracy ucznia
(190)
Pamiętniki i wspomnienia
(190)
Język angielski
(180)
Wojna 1939-1945 r.
(179)
Język rosyjski
(158)
Artykuł z pracy zbiorowej
(155)
Gry edukacyjne
(153)
Raport z badań
(150)
Język niemiecki
(142)
Plansze do gry
(135)
Film fabularny
(133)
Powieść angielska
(131)
Powieść przygodowa
(130)
Powieść francuska
(123)
Artykuł problemowy
(119)
Kryminał
(110)
Poradniki i przewodniki
(110)
Gry w karty
(109)
Fantasy
(102)
Gry i zabawy dziecięce
(102)
Komiks
(101)
Powieść historyczna
(95)
Powieść rosyjska
(95)
Wydawnictwa popularne
(94)
Język francuski
(89)
Powieść amerykańska
(86)
Listy polskie
(79)
Publicystyka
(79)
Reportaż polski
(79)
Dramat angielski
(78)
Szkice literackie polskie
(77)
Science fiction
(73)
Wywiad dziennikarski
(72)
Bajki i baśnie
(69)
Dramat filmowy
(65)
Powieść psychologiczna
(64)
Książka do wypełniania
(63)
Powieść biograficzna
(63)
Literatura dla dzieci
(62)
Opowiadanie rosyjskie
(62)
Thriller
(62)
Opowiadania i nowele biograficzne
(61)
Gry strategiczne
(60)
Kamishibai
(59)
Literatura rosyjska
(59)
Przewodnik turystyczny
(56)
Satyra polska
(56)
Poezja rosyjska
(54)
Krytyka literacka polska
(53)
Żydzi
(52)
Powieść niemiecka
(51)
Felieton polski
(50)
Adaptacja filmowa
(45)
Poezja angielska
(45)
Słownik polski
(45)
Dramat (gatunek literacki)
(44)
Film dokumentalny
(43)
Materiały konferencyjne
(41)
Poradniki
(41)
Literatura młodzieżowa angielska
(40)
Język łaciński
(39)
Układanki
(39)
Przepisy kulinarne
(38)
Kompendia i repetytoria
(37)
Powstanie 1944 r. warszawskie
(37)
Felieton
(36)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest poradnikiem wiedzy dla terapeutów rozpoczynających pracę z dziećmi z deficytami rozwojowymi, niepełnosprawnościami i innymi zaburzeniami rozwoju dzieci w wieku od 5 do 10 roku życia. Opisuje jak od samego początku zająć się dzieckiem w ujęciu wielodyscyplinarnym, jak poprowadzić właściwie obserwację, na podstawie której sporządzany jest optymalny program terapii dziecka. Wskazuje jak poprowadzić pierwsze wizyty dziecka w sposób wyczerpujący wiedzę na temat jego rozwoju. Opisuje sfery rozwojowe i umiejętność terapeutycznego postrzegania ich w kontekście normy biologicznej, a ewentualnych odstępstw od niej. Porównuje wiek biologiczny z wiekiem rozwojowym dziecka. Poradnik prowadzi terapeutę przez wszystkie sfery rozwojowe dziecka. Tłumaczy, na co zwracać uwagę w przygotowaniu zajęć, jak oceniać dziecko i jak prowadzić obserwację różnicową. Jest punktem wyjścia do podjęcia pierwszych kroków terapeutycznych w pracy z dzieckiem z deficytami. Książka napisana jest z myślą o terapeutach pracujących czynnie i w procesie z dziećmi z niepełnosprawnościami i deficytami rozwojowymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B 11 256 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 928 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 140 (1 egz.)
(dostępność ok. 12.06.2024)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pomioc dla nauczycieli i wychowawców pracujących z dziećmi upośledzonymi, ze złożoną niepełnosprawnością. Przedstawione skale powstawały przez kilka lat. Są bardzo przydatne przy konstruowaniu programów pracy i śledzeniu postępów rozwojowych, jakie czynią dzieci wymagające szczególnej opieki. Arkusze obserwacyjne dotyczą: percepcji wzrokowej i słuchowej, dużej i małej motoryki, koordynacji wzrokowo-ruchowej, rozwoju społecznego, mowy biernej i czynnej, naśladownictwa, funkcji poznawczych, samodzielności dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105 188 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37714 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 819, 32 705 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci)
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Pierwsza część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja": 1. Budowanie własnej tożsamości 2. Jedzenie 3. Ubieranie się 4. Higiena osobista 5. Potrzeby fizjologiczne 6. Sygnalizowanie samopoczucia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 199 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38 697 (1 egz.)
(dostępność ok. 01.06.2024)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci)
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Druga część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie": 1. Ja - członek rodziny: - moja rodzina - moje miejsce zamieszkania 2. Ja - uczeń: - moja klasa - moja szkoła 3. Ja - w rozmowie 4. Ja - członek społeczności lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 200 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38 696 (1 egz.)
(dostępność ok. 01.06.2024)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci)
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Druga część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie": 1. Ja - członek rodziny: - moja rodzina - moje miejsce zamieszkania 2. Ja - uczeń: - moja klasa - moja szkoła 3. Ja - w rozmowie 4. Ja - członek społeczności lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 201 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 442 (1 egz.)
(dostępność ok. 12.06.2024)
Książka
W koszyku
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Czwarta część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie": 9. Ja jako konsument 10. Ja w świecie techniki 11. Ja w świecie technologii informacyjnej 12. Ja w bezpiecznym świecie 13. Ja w świecie kultury i rozrywki 14. Mój czas wolny 15. Będę dorosły.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 443 (1 egz.)
(dostępność ok. 12.06.2024)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej