Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(2)
Tarnów czytelnia
(1)
Brzesko wypożyczalnia
(4)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(15)
Autor
Appelo Jurgen
(2)
Malcherek Monika
(2)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bielecki Jan Krzysztof (1951- )
(1)
Brzuska Eugeniusz (socjolog)
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kukulak-Dolata Iwona
(1)
Leonardi Paul M. (1979- )
(1)
Maurer Robert
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Neeley Tsedal
(1)
Nyk Mariusz
(1)
Paszkowska Małgorzata (prawo)
(1)
Pawłowicz Leszek (1951- )
(1)
Piątkowski Marcin (1983- )
(1)
Ronka-Chmielowiec Wanda (1948- )
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Stopczyński Andrzej
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urbaniec Maria (ekonomia)
(1)
Wojtasiak-Terech Agnieszka
(1)
Wolan-Nowakowska Mariola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(18)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Dzieci
(2737)
6-8 lat
(1996)
9-13 lat
(1676)
0-5 lat
(953)
Młodzież
(867)
Menedżerowie
(19)
Rodzice
(776)
Nauczyciele
(676)
14-17 lat
(649)
Szkoły podstawowe
(375)
Szkoły wyższe
(369)
Dorośli
(363)
Pedagodzy
(219)
Logopedzi
(213)
Psycholodzy
(175)
Studenci
(175)
Terapeuci zajęciowi
(161)
Przedszkola
(145)
Terapeuci
(141)
Nauczyciele przedszkoli
(124)
Klasa 8.
(100)
Szkoły specjalne
(96)
Nauczyciele nauczania początkowego
(91)
Klasa 1.
(84)
Psychoterapeuci
(80)
Klasa 7.
(79)
Klasa 2.
(77)
Pedagodzy specjalni
(77)
Klasa 3.
(75)
Klasa 5.
(71)
Klasa 4.
(70)
Klasa 6.
(70)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(57)
Szkoły średnie
(52)
Nauczanie początkowe
(51)
Lekarze
(50)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(48)
Wychowawcy klas
(44)
Dyrektorzy szkół
(38)
Szkoły ponadpodstawowe
(38)
Dziecko autystyczne
(33)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(33)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(33)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(32)
Nauczyciele języka polskiego
(27)
Nauczyciele szkół podstawowych
(25)
Pracownicy socjalni
(24)
Psychiatrzy
(23)
Nauczyciele matematyki
(21)
Cudzoziemcy
(20)
Pedagodzy szkolni
(20)
Fizjoterapeuci
(19)
A1 (poziom biegłości językowej)
(17)
A2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Bibliotekarze
(15)
Nauczyciele akademiccy
(15)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Poziom podstawowy
(15)
Prawnicy
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Terapeuci pedagogiczni
(13)
Chorzy z afazją
(12)
Pracownicy naukowi
(12)
Licea
(11)
Nauczyciele szkół średnich
(11)
Osoby z autyzmem
(11)
Uczniowie
(11)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(10)
Osoby w wieku starszym
(10)
Pediatrzy
(10)
Socjolodzy
(10)
Szkoła podstawowa
(10)
Ukraińcy
(10)
Dyrektorzy przedszkoli
(9)
Nastolatki
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Psycholodzy szkolni
(9)
Szkoły ponadgimnazjalne
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
18+
(8)
Gimnazja
(8)
Kobieta
(8)
Nauczyciele historii
(8)
Szkoła specjalna
(8)
A1 poziom biegłości językowej
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(7)
Kosmetolodzy
(7)
Policjanci
(7)
Politycy
(7)
Technikum
(7)
Arteterapeuci
(6)
Lekarze rodzinni
(6)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(6)
Osoby z zespołem Aspergera
(6)
Pracownicy samorządowi
(6)
Prokuratorzy
(6)
Psycholodzy kliniczni
(6)
Sędziowie
(6)
Adwokaci
(5)
Temat
Motywacja pracy
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Zarządzanie
(4)
Innowacje
(3)
Kreatywność
(3)
Ekonomia społeczna
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Organizacje
(2)
Polityka płacowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Algorytmy
(1)
Anomia pracownicza
(1)
Baby boomers
(1)
Benchmarking
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Budżety terenowe
(1)
COVID-19
(1)
Controlling
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dyskryminacja ze względu na wiek
(1)
Efektywność
(1)
Filozofia
(1)
Filozofia Dalekiego Wschodu
(1)
Filozofia japońska
(1)
Finansowanie
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fizjoterapia
(1)
Fizykoterapia (specjalność)
(1)
Fundusze europejskie 2014-2020
(1)
Gospodarka
(1)
Insourcing
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Interesariusze
(1)
Internalizacja
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kryzys wartości
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Narcyzm
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Nepotyzm
(1)
Ocena pracowników
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje studenckie
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Outsourcing
(1)
Paternalizm
(1)
Pokolenie (socjologia)
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Praca
(1)
Praca osób z niepełnosprawnością
(1)
Pracoholizm
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pracy
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Rachunkowość
(1)
Reengineering
(1)
Rehabilitacja
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rehabilitacja zawodowa
(1)
Rehabilitanci
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(6)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć efektywność, skuteczniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, efektywniej motywować zespoły, tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności. Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38 437 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć efektywność, skuteczniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, efektywniej motywować zespoły, tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111 606 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Wynagrodzenia pracowników w organizacji : teoria i praktyka / Ewa Beck-Krala. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 2013. - 263, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Książka składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy stanowi wprowadzenie do projektowania polityki płacowej w przedsiębiorstwie. Pokazuje najważniejsze determinanty oraz zasady budowy systemu wynagrodzeń, akcentując przy tym uregulowania prawne związane z regulaminem wynagradzania. Zaznajamia z teoretycznymi podstawami motywowania i pokazuje praktyczne implikacje wybranych teorii motywowania w wynagradzaniu pracowników. Rozdział drugi dotyczy budowy efektywnego systemu wynagrodzeń, wskazuje istotę strategicznego podejścia przy projektowaniu systemu wynagrodzeń, a także kluczowe etapy tego procesu, począwszy od ustalania celów systemu czy badania potrzeb i oczekiwań pracowników, poprzez ustalanie poszczególnych składników wynagrodzenia, aż do zastosowania pozamaterialnych instrumentów motywowania pracowników. Rozdział trzeci jest poświęcony cyklowi zarządzania systemem wynagrodzeń, a także badaniom efektywności wynagrodzeń. Czwarty rozdział ukazuje nowsze trendy stosowane w wynagradzaniu pracowników w firmach w Polsce. Książka zawiera opisy przypadków, a także przykłady narzędzi stosowanych w praktyce firm w Polsce. Może być ona przeznaczona zarówno dla studentów studiów zarządzania, zwłaszcza zarządzania zasobami ludzkimi, jak również praktyków zajmujących się wynagrodzeniami pracowniczymi w przedsiębiorstwie czy menedżerów poszukujących skutecznych sposobów oddziaływania na pracowników. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością spółki kapitałowej / redakcja: Jan Krzysztof Bielecki i Leszek Pawłowicz. - Wydanie II zmienione i uzupełnione (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2015. - 723 strony : ilustracje ; 24 cm.
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów dzialalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44 746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ukazuje zarówno ekonomiczno-prawne podstawy funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej (m.in. spółdzielni, stowarzyszeń, fundacji), jak i praktyczne aspekty ich działalności, np. rachunkowości zarządczej wraz z szerokim spektrum przykładów. Będzie pomocna dla wszystkich, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić taką działalność. Książka skierowana jest także do studentów wydziałów zarządzania i ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41981 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekonaniu, że zostali wystarczająco przygotowani do pełnienia funkcji menedżerów. Ma to destrukcyjny wpływ na praktykę zarządzania, organizacje i społeczeństwo. Studia MBA powinny nie tylko szkolić w metodach i technikach, lecz także kształtować wartości etyczne i instrumentalne. Obecnie wiele szkół zarządzania zmienia już swoje programy, dostrzegając znaczenie wartości organizacyjnych. To właśnie wartości, takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność czy uczciwość, łączą omawiane w tej książce zagadnienia. Autor w niekonwencjonalny sposób zestawia dalekowschodnie bajki – od wieków wykorzystywane do kształtowania ludzkich postaw – z praktyką zarządzania i badaniami naukowymi. Zwraca w ten sposób uwagę, że w kierowaniu organizacjami oraz zespołami ludzkimi główną rolę odgrywają nie tylko kwalifikacje zawodowe, lecz także postępowanie osadzone w sferze aksjonormatywnej. Dzięki przystępnie omówionym analogiom między ludowymi opowieściami a kwestiami związanymi z funkcjonowaniem organizacji (m.in. procesem awansowania, innowacyjnością, wyznaczaniem celów, CSR czy wsparciem kierowniczym i kontrolą pracowników) dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystać bajki do rozwijania kompetencji i cech menedżerskich. Pozwala to przygotować liderów do skutecznego i odpowiedzialnego zarządzania opartego na wartościach, mającego pozytywny wpływ na ludzi, gospodarkę oraz środowisko [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 444 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu do różnic kształtujących: - tożsamość pierwotną człowieka (płeć, wiek, niepełnosprawność, czynniki temperamentalno-osobowościowe); - tożsamość wtórną (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kompetencje, kwalifikacje); - czynniki kreowane przez przestrzeń organizacyjną (staż pracy, zajmowane stanowisko, treść i zakres wykonywanej pracy). Monografia adresowana jest do naukowców, których zainteresowania koncentrują się wokół problematyki zarządzania zasobami ludzkimi, przedsiębiorców, menedżerów i osób wspierających w organizacjach procesy zarządzania kapitałem ludzkim, do pracowników służb zatrudnienia, w tym szczególnie doradców zawodowych i personalnych oraz studentów kierunków związanych z psychologią, pedagogiką i zarządzaniem.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dr Józefowicz bez wątpienia może przyczynić się do lepszego rozpoznania zjawiska zaufania w zespole i jego naświetlenia z perspektywy koncepcji pozytywnego zarządzania. Moim zdaniem ta monografia może zaciekawić zarówno przedstawicieli świata nauki, jak i praktyków. Dla tych pierwszych może stanowić interesujące i dobrze przygotowane kompendium wiedzy, dla tych drugich - źródło inspiracji w doskonaleniu metod pracy i/lub zarządzania. [prof. dr hab. Beata Glinka, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski]
Uzyskane przez Autorkę wyniki badań przyczyniają się do wypełnienia luki teoretycznej i empirycznej, występujących w sferze eksplorowanej tematyki poprzez między innymi potwierdzenie i ustalenie siły związku pomiędzy zaufaniem a pozytywnymi relacjami w badanych zespołach oraz identyfikację wpływu komponentów zaufania na pozytywne relacje w zespole. Także druga część badania dotycząca relacji pomiędzy zaufaniem a skłonnością do dzielenia się wiedzą stanowi podstawę do wysunięcia wniosków i rekomendacji praktycznych. [prof. dr hab. Dagmara Lewicka, Wydział Zarządzania, AGH]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zagadnienia, które w literaturze z obszaru nauk o zarządzaniu pojawią się stosunkowo rzadko (na przykład nepotyzm, zaburzenia osobowości liderów, ageizm). Treść została podzielona na trzy części. W części pierwszej skupiono uwagę na problematyce nepotyzmu, kronizmu i paternalizmu. Przeanalizowano uwarunkowania, przyczyny i skutki mobbingu organizacyjnego. Ważnym elementem tej części pracy jest podrozdziałów dotyczących wpływu stereotypów na proces dyskryminacji w środowisku pracy. Część druga ma charakter psychologiczny. Obejmuje zagadnienia patologicznych zachowań i postaw uwarunkowane osobowościowo i kulturowo. Obok problematyki wypalenia zawodowego i nadmiernego zaangażowania w pracę ujęto tu zagadnienia „ciemnej strony osobowości” oraz patologicznych kultur organizacyjnych, na przykład kultury sekty i kultury narcyzmu. Część trzecia dotyczy zachowań kontrproduktywnych i anomijnych, takich jak kradzieże, sabotaż, zachowania anomijne. W książce wykorzystano bardzo bogaty zbiór materiałów źródłowych, w ogromnej części obcojęzycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43 977 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.06.2024)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 821 (1 egz.)
(dostępność ok. 12.06.2024)
Książka
W koszyku
Zjawiska kryzysowe w organizacji : diagnoza i zarządzanie / Joanna Maria Moczydłowska, Karol Kowalewski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2024. - 166 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organizacji z uwzględnieniem zróżnicowanych perspektyw badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem psychologii, nauk socjologicznych oraz ekonomii i polityki. Przedstawia zarówno historię badań z tego zakresu, prezentuje przegląd definicji, typologii kryzysów i sytuacji kryzysowych, jak również identyfikuje ich przyczyny oraz czynniki, które mogą zwiększać odporność organizacji na sytuacje kryzysowe. Mocno wyeksponowano zagadnienie kompetencji, które muszą posiadać menedżerowie, by efektywnie zarządzać organizacją znajdującą się w kryzysie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 480 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wydanie II (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 134 strony : ilustracje, tabele ; 24 cm.
Najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Zaprezentowane w książce narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na dwa podstawowe pytania: Co motywuje ludzi do działania? Dlaczego ludzie wybierają takie, a nie inne zachowania, np. wydajniej pracują, wykazują większe zaangażowanie, tworzą przyjazną atmosferę, poprawia się praca w zespołach itp.? Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42808 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie? Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane modele na język i metody cyfrowe. Nie jest to najlepszy pomysł. Aby prosperować w świecie opierającym się na danych i napędzanym przez algorytmy, musimy nauczyć się nowych sposobów rozumowania i działania. Musimy wykształcić w sobie cyfrowy sposób myślenia. I ta książka pokazuje, jak to zrobić. Niezbędnik dla liderów, którzy chcą osiągać sukcesy w erze cyfrowej Cyfrowy umysł skupia się na trzech obszarach: współpracy, przetwarzaniu danych i zmianie oraz przedstawia metody i narzędzia, które pozwolą nam na nabycie niezbędnych umiejętności cyfrowych w każdym z nich. Dzięki cyfrowej mentalności będziemy mogli zadawać właściwe pytania, podejmować trafne decyzje i odpowiednio oceniać możliwości, jakie niesie cyfrowa przyszłości. Liderzy, którzy przestawią się na cyfrowy sposób myślenia, będą mogli skutecznie rozwijać talenty w swoich organizacjach i przygotować firmę na udaną i ciągłą transformację w zmiennym otoczeniu. Jak rozwinąć cyfrowy sposób myślenia? Nagradzani badacze i wykładowcy – profesorowie Paul Leonardi i Tsedal Neeley pokazują, jak to osiągnąć, i zdradzają pewien sekret: rozwinięcie cyfrowej mentalności nie jest wcale takie trudne, jak nam się zdaje. Większość ludzi może osiągnąć wystarczającą biegłość w cyfrowej tematyce, jeśli będzie przestrzegać zasady „30 procent” – minimalnego progu wiedzy. To on pomaga nam zrozumieć i wykorzystać cyfrowe wątki, z których utkany jest nasz świat. Pozwala lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i współdziałać w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Osobowość Odnowa)
Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciągłym doskonaleniu: doskonałość może być osiągnięta dzięki konsekwentnie wprowadzanym niewielkim zmianom. W organizacji każdy powinien być zaangażowany w ten proces. Metodyka ta charakteryzuje się dużą skutecznością, jest przy tym doskonałym wyjściem dla osób, które nie lubią rewolucyjnych zmian wokół siebie. Umożliwia rozwijanie się i osiąganie celów bez dużego wysiłku i bez lęku, że coś może pójść nie tak. Książka, którą trzymasz w dłoni, w przystępny sposób wyjaśnia, jak wykorzystać filozofię kaizen w codziennym życiu i osiągać imponujące cele metodą małych kroków. Dzięki jej lekturze dowiesz się, jak stymulować kreatywność swoją i swojego zespołu, jak zacząć nieszablonowo myśleć, a także jak radzić sobie z trudnymi sprawami. Nauczysz się prostych, ale bardzo skutecznych metod, które z powodzeniem będziesz stosował na co dzień. Przekonasz się, dlaczego filozofia kaizen jest wysoko ceniona przez kierownictwo takich organizacji, jak Boeing, Toyota, Honda czy US Navy! Dowiedz się, jak: poprawiać morale pracowników, ograniczać koszty funkcjonowania organizacji i równocześnie poprawiać jakość pracy w firmie, skutecznie rozwijać nowe produkty i usługi, zwiększać sprzedaż firmy, ograniczać koszty opieki zdrowotnej. Kaizen - podążaj małymi krokami ku doskonałości! [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód fizjoterapeuty i rehabilitacja lecznicza w Polsce / Małgorzata Paszkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2023. - 319, [3] strony ; 23 cm.
Książka kompleksowo przedstawia aktualny status i zasady wykonywania zawodu fizjoterapeuty, a także organizację rehabilitacji leczniczej w Polsce. Omówiono w niej kompetencje, prawa i obowiązki fizjoterapeutów, a także możliwe formy organizacyjne rehabilitacji leczniczej i ich zakresy. Publikacja w zamierzeniu autorki ma stanowić kompendium podstawowej wiedzy o zawodzie i rodzajach działalności leczniczej w zakresie rehabilitacji, dla każdej osoby wykonującej zawód fizjoterapeuty. Posługując się przystępnym językiem autorka wskazuje m.in.: – jakie są cechy zawodu fizjoterapeuty kształtujące jego pozycje zawodową, – jakie są generalne rodzaje rehabilitacji i podstawowe definicje z nią związane, – jaki jest system kształcenia dyplomowego i podyplomowego fizjoterapeutów, – jakie są warunki formalne dostępu do zawodu fizjoterapeuty oraz ograniczenia w wykonywaniu tego zawodu, – jakie są prawne i etyczne standardy wykonywania zawodu fizjoterapeuty, – jak funkcjonuje samorząd zawodowy fizjoterapeutów, – jakie są zasady zakładania i funkcjonowania zakładów rehabilitacji leczniczej i prywatnych praktyk fizjoterapeutycznych, – jakie są rodzaje świadczeń gwarantowanych w zakresie rehabilitacji leczniczej, – jakie są formy rehabilitacji leczniczej poza systemem ubezpieczenia zdrowotnego (m.in. rehabilitacja w ramach prewencji rentowej ZUS, KRUS).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111 851 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 302 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia zawiera wyniki badań naukowych o charakterze teoretyczno-koncepcyjnym oraz empirycznym dotyczące uwarunkowań i form ekosystemu przedsiębiorczości oraz roli przedsiębiorczości i innowacyjności w stymulowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego. Wyniki prac badawczych są efektem pogłębionych studiów literaturowych oraz badań ilościowych i jakościowych, które zostały zaprezentowane w dziesięciu rozdziałach, obejmujących rolę i formy ekosystemu przedsiębiorczości, uwarunkowania rozwoju ekosystemu przedsiębiorczości oraz możliwości finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw. Monografia jest adresowana do środowiska naukowego oraz praktyków biznesu zainteresowanych tematyką ekosystemu przedsiębiorczości i innowacji, a także do studentów kierunków ekonomii i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 39 125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF Finanse)
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, wydziałów ekonomicznych i zarzadzania, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowych zajmujących się badaniami w zakresie metod analizy i zarządzania ryzykiem, przedstawicieli instytucji finansowych, przede wszystkim banków i ubezpieczeń oraz menedżerów.
Nowe wydanie podręcznika, w którym w sposób kompleksowy przedstawione są główne zagadnienia teoretyczne i praktyczne w zakresie analizy i zarządzania ryzykiem. Autorzy omówili główne rodzaje ryzyka finansowego oraz proces zarządzania ryzykiem. Usystematyzowano wiele podejść wykorzystywanych w teorii i praktyce. Opisano instrumenty pochodne, które są najbardziej skutecznymi narzędziami sterowania ryzykiem finansowym, oraz pomiar i sterowanie dwoma najważniejszymi rodzajami ryzyka finansowego: rynkowym i kredytowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 364 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Wydanie pierwsze - Warszawa : Difin, 2017. - 238 stron : ilustracje ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 945 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej