Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(100)
Forma i typ
Książki
(98)
Publikacje naukowe
(51)
Publikacje fachowe
(42)
Publikacje dydaktyczne
(24)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Artykuły
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(102)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(2)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(9)
Tarnów czytelnia
(20)
Bochnia wypożyczalnia
(5)
Brzesko wypożyczalnia
(17)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(68)
Autor
Appelo Jurgen
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gawroński Krzysztof
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Malcherek Monika
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Axelrod Alan (1952- )
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bielecki Jan Krzysztof (1951- )
(1)
Bieś Krystian
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bondos Ilona
(1)
Borowska-Pietrzak Agata
(1)
Brzeziński Łukasz (pedagog)
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burnewicz Jan
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Decewicz Anna
(1)
Docker Peter
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dorval K. Brian
(1)
Drejerska Nina
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Dziurdzik Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Freeman R. Edward
(1)
Garwol Katarzyna
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gawrecki Lechosław (1942- )
(1)
Gawrecki Paweł
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Goczek Łukasz
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grela Joanna
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Hannaway Conor
(1)
Hunt Gabriel
(1)
Hunziker Daniel (1967- )
(1)
Isaksen Scott G
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jakubas Małgorzata
(1)
Jaworska Monika
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Just Monika
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kacmajor Agdalena
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacperska Elżbieta (ekonomia)
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kałucki Krzysztof (1979- )
(1)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(1)
Klepacki Bogdan (1953- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Konior Agnieszka
(1)
Kopertyńska Maria Wanda
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(55)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(88)
1901-2000
(10)
1989-2000
(10)
Kraj wydania
Polska
(95)
nieokreślony (s.l.)
(5)
Język
polski
(93)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(26)
Menedżerowie
(16)
Studenci
(8)
Nauczyciele
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Dyrektorzy szkół
(5)
Pracodawcy
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Doradcy personalni
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kuratorzy oświaty
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(27)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(21)
Kultura organizacyjna
(11)
Motywacja pracy
(11)
Przywództwo
(11)
Organizacja
(9)
Marketing
(8)
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Szkolnictwo
(8)
Innowacje
(7)
Zarządzanie oświatą
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Kompetencje zawodowe
(6)
Kreatywność
(6)
Motywacja
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Coaching
(5)
Kapitał ludzki
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Kontrola
(5)
Nauczyciele
(5)
Negocjacje
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Płaca
(5)
Reklama
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Rynek pracy
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Dyrektorzy szkół
(4)
Kadry
(4)
Organizacja pracy
(4)
Organizacje
(4)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(4)
Planowanie
(4)
Pokolenie Y
(4)
Praca
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Współdziałanie
(4)
Zarządzanie innowacjami
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Benchmarking
(3)
COVID-19
(3)
Cyberbezpieczeństwo
(3)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Dokumentacja
(3)
Finansowanie
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Kompetencje medialne
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Mentoring
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Outsourcing
(3)
Praca zdalna
(3)
Praca zespołowa
(3)
Prawo oświatowe
(3)
Produktywność pracy
(3)
Projektowanie
(3)
Promocja kultury
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Public relations
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Analiza SWOT
(2)
Awans zawodowy
(2)
BHP
(2)
Badania naukowe
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Big data
(2)
Biurokracja
(2)
Budżet
(2)
Decyzje
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Ewaluacja
(2)
Globalizacja
(2)
Informatyzacja
(2)
Instytucje kultury
(2)
Internet
(2)
Internet rzeczy
(2)
Jakość
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(33)
Podręcznik
(27)
Poradnik
(19)
Monografia
(12)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(6)
Raport z badań
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Scenariusz
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2661)
Psychologia
(1338)
Historia
(976)
Socjologia i społeczeństwo
(749)
Medycyna i zdrowie
(605)
Zarządzanie i marketing
(100)
Kultura i sztuka
(563)
Hobby i czas wolny
(443)
Literaturoznawstwo
(406)
Językoznawstwo
(301)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(249)
Rozwój osobisty
(236)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(200)
Filozofia i etyka
(195)
Biologia
(193)
Religia i duchowość
(171)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(157)
Matematyka
(107)
Etnologia i antropologia kulturowa
(105)
Media i komunikacja społeczna
(94)
Podróże i turystyka
(91)
Informatyka i technologie informacyjne
(88)
Geografia i nauki o Ziemi
(84)
Nauka i badania
(83)
Kultura fizyczna i sport
(78)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(74)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(58)
Fizyka i astronomia
(58)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(51)
Ochrona środowiska
(51)
Kulinaria
(48)
Inżynieria i technika
(28)
Architektura i budownictwo
(27)
Chemia
(27)
Styl życia, moda i uroda
(22)
Praca, kariera, pieniądze
(20)
Rolnictwo i leśnictwo
(15)
Dom i ogród
(11)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Transport i logistyka
(7)
Archeologia
(4)
Filozofia i sztuka
(1)
Fizyka
(1)
Historia i społeczeństwo
(1)
Literatura
(1)
Rodzina, relacje miedzyludzkie
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia społeczeństwa
(1)
Wychowanie i społeczeństwo
(1)
100 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu. Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie – stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja. Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 111 181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć efektywność, skuteczniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, efektywniej motywować zespoły, tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności. Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38 437 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć efektywność, skuteczniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, efektywniej motywować zespoły, tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111 606 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja, zarządzanie kapitałem ludzkim, wynagradzanie, zaangażowanie pracowników, polityka kadrowa, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz wpływ zarządzania zasobami ludzkimi na wyniki organizacji. Nowe wydanie tego dzieła uzupełniono o następujące zagadnienia: międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi, wynagradzanie specjalnych grup pracowników, wyniki nowych projektów badawczych ukazujących funkcjonowanie ZZL w praktyce. W każdym rozdziale wyszczególniono kluczowe pojęcia i terminy z zakresu ZZL oraz sformułowano pytania pozwalające zarówno studentom, jak i praktykom zweryfikować zdobytą wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Юлій Цезарь : 6 законів сучасного лідера / Алан Аксельрод ; [переклад з англійської Ірини Луцької].
(Bìografìï ta memuari)
Юлий Цезарь — опытный стратег, не боявшийся непростых решений, мудрый коммуникатор, мастер переговоров. Эти качества до сих пор ценят в настоящих лидерах. Во времена античности люди тоже сталкивались с дезинформацией и ненадежностью партнеров, учились точно формулировать месседжи, определять цель и сплачивать команду. С тех пор изменились только обстоятельства, но суть процессов осталась прежней. Исследуя личные приоритеты и достижения Цезаря, Алан Аксельрод предлагает новый взгляд на жизнь выдающегося политика. Автор сосредотачивает внимание на 6 законах, характеризующих его руководство, и выделяет 92 неоценимых правила, которые помогут каждому, кто стремится к успеху в любом деле, реализовывать собственные амбиции и быть лидером. [rozetka.com.uk]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 663 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Wynagrodzenia pracowników w organizacji : teoria i praktyka / Ewa Beck-Krala. - Kraków : Wydawnictwa AGH, 2013. - 263, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Książka składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy stanowi wprowadzenie do projektowania polityki płacowej w przedsiębiorstwie. Pokazuje najważniejsze determinanty oraz zasady budowy systemu wynagrodzeń, akcentując przy tym uregulowania prawne związane z regulaminem wynagradzania. Zaznajamia z teoretycznymi podstawami motywowania i pokazuje praktyczne implikacje wybranych teorii motywowania w wynagradzaniu pracowników. Rozdział drugi dotyczy budowy efektywnego systemu wynagrodzeń, wskazuje istotę strategicznego podejścia przy projektowaniu systemu wynagrodzeń, a także kluczowe etapy tego procesu, począwszy od ustalania celów systemu czy badania potrzeb i oczekiwań pracowników, poprzez ustalanie poszczególnych składników wynagrodzenia, aż do zastosowania pozamaterialnych instrumentów motywowania pracowników. Rozdział trzeci jest poświęcony cyklowi zarządzania systemem wynagrodzeń, a także badaniom efektywności wynagrodzeń. Czwarty rozdział ukazuje nowsze trendy stosowane w wynagradzaniu pracowników w firmach w Polsce. Książka zawiera opisy przypadków, a także przykłady narzędzi stosowanych w praktyce firm w Polsce. Może być ona przeznaczona zarówno dla studentów studiów zarządzania, zwłaszcza zarządzania zasobami ludzkimi, jak również praktyków zajmujących się wynagrodzeniami pracowniczymi w przedsiębiorstwie czy menedżerów poszukujących skutecznych sposobów oddziaływania na pracowników. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością spółki kapitałowej / redakcja: Jan Krzysztof Bielecki i Leszek Pawłowicz. - Wydanie II zmienione i uzupełnione (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2015. - 723 strony : ilustracje ; 24 cm.
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów dzialalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44 746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Lestera R. Bittela jest bardzo użytecznym podręcznikiem do programowego studiowania podstaw organizacji i zarządzania. Jest syntetycznym i systematycznym wykładem "teorii praktycznej". Każdej podstawowej idei towarzyszy krótki opis sytuacji, a temu z kolei zestaw pytań, na które czytelnik znajdzie właściwe odpowiedzi. Każdy rozdział jest zakończony mini testem z odpowiedziami na końcu podręcznika. Warto dodać, iż podstawowe problemy menedżmentu przedstawione są w publikacji w sposób prosty, umożliwiający samodzielne opanowanie skomplikowanych w rzeczywistości zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106 182 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36 442 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
Realia rynku pracy cechującego się różnorodnością, zmiennością, niestabilnością, nieprzewidywalnością, nielinearnością i w końcu wielkim ryzykiem mają silny wpływ na sposoby i możliwości kształtowania ścieżki zawodowej człowieka. W konsekwencji oznacza to konieczność dokonywania wyborów, nauczenia się świadomego planowania własnej kariery i innych obszarów życia, rozwijania umiejętności podejmowania decyzji edukacyjnych, zawodowych i całożyciowych. Nieprzewidywalność i niepewność środowiska pracy stała się signum temporis i wyzwaniem dla poradnictwa zawodowego. Sytuacja taka zmusza do postawienia pytania: jaka metoda pomagania jest „skrojona na miarę” współczesnych czasów, czyli nowej, ciągle i szybko przekształcającej się rzeczywistości? Odpowiedź i uzasadnienie, że taką metodą jest coaching, mający zastosowanie w poradnictwie zawodowym dla osób dorosłych, zawarta jest w niniejszej monografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111 031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 495 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Książka ma charakter podręcznika, który może być stosowany w dydaktyce szkoły wyższej na zajęciach warsztatowych z retoryki, komunikacji i negocjacji, na tych kierunkach studiów, gdzie wymienione typy zajęć się odbywają. Może być też wykorzystywana przez trenerów do zajęć szkoleniowych z negocjacji i pokrewnych typów warsztatów. Dodatkowo książka może być stosowana na zajęciach z przedsiębiorczości w szkołach średnich. Publikacja składa się z szerokiego omówienia teoretyczno-praktycznego nt. negocjacji oraz 28 scenariuszy negocjacyjnych opracowanych w trakcie warsztatów z negocjacji. Każdy scenariusz ma swojego autora. Wstęp zawiera wprowadzenie do negocjacji, a także wprowadzenie do warsztatów, gdzie podane są informacje, jak korzystać z książki, w jaki sposób organizować gry symulacyjne, a także jak tworzyć nowe scenariusze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 634 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Zawiera oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów zachodzących we współczesnych organizacjach. Podjęły one wysiłek analitycznego i konstruktywnego wglądu w te zjawiska, a także wykazały się intuicją i umiejętnością dostrzegania bieżących wyzwań stojących przed organizacjami z różnych sektorów i branż." Z recenzji dra hab. Adriana Lubowieckiego-Vikuk, prof. SGH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekonaniu, że zostali wystarczająco przygotowani do pełnienia funkcji menedżerów. Ma to destrukcyjny wpływ na praktykę zarządzania, organizacje i społeczeństwo. Studia MBA powinny nie tylko szkolić w metodach i technikach, lecz także kształtować wartości etyczne i instrumentalne. Obecnie wiele szkół zarządzania zmienia już swoje programy, dostrzegając znaczenie wartości organizacyjnych. To właśnie wartości, takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność czy uczciwość, łączą omawiane w tej książce zagadnienia. Autor w niekonwencjonalny sposób zestawia dalekowschodnie bajki – od wieków wykorzystywane do kształtowania ludzkich postaw – z praktyką zarządzania i badaniami naukowymi. Zwraca w ten sposób uwagę, że w kierowaniu organizacjami oraz zespołami ludzkimi główną rolę odgrywają nie tylko kwalifikacje zawodowe, lecz także postępowanie osadzone w sferze aksjonormatywnej. Dzięki przystępnie omówionym analogiom między ludowymi opowieściami a kwestiami związanymi z funkcjonowaniem organizacji (m.in. procesem awansowania, innowacyjnością, wyznaczaniem celów, CSR czy wsparciem kierowniczym i kontrolą pracowników) dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystać bajki do rozwijania kompetencji i cech menedżerskich. Pozwala to przygotować liderów do skutecznego i odpowiedzialnego zarządzania opartego na wartościach, mającego pozytywny wpływ na ludzi, gospodarkę oraz środowisko [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 444 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Książka jest jego klasyczną pracą na temat tworzenia skutecznych reklam, poprawioną i uaktualnioną przez znanego konsultanta w dziedzinie reklamy, Freda E. Hahna. Metody i techniki zilustrowane są dziesiątkami autentycznych przykładów reklam. Obecne, piąte już wydanie zostało uzupełnione o najnowsze problemy mediów i reklamy. Książka, uznana za "biblię" autorów tekstów reklamowych, adresowana jest do copywriterów, pracowników agencji reklamowych, specjalistów ds. reklamy, pracowników działów marketingu oraz studentów zarządzania i marketingu. [lubimyczytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 591 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia najważniejsze problemy współczesnej psychologii pracy i organizacji z punktu widzenia prawa pracy obowiązującego w Unii Europejskiej. Poszczególne rozdziały omawiają kwestie analizy pracy i tworzenia jej struktury, selekcję i szkolenie pracowników, oceny pracownicze, stres i wprwadzanie zmian w organizacji. Szczególną uwagę poświęcono kwestii kierowania i zarządzania, motywowania oraz zespołom organizacyjnym. Ciekawie omówiono także "zarządzanie różnorodnością" oraz praktyki dyskryminacyjne w środowisku pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93 238 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36 681 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39 410 (1 egz.)
(dostępność ok. 29.05.2024)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Podręcznik akademicki do nowego – wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego – obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową), neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania, uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania, koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma), ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering), koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM), koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa i wirtualna), koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing), koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36 181 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.05.2024)
Książka
W koszyku
Świat opanowany przez technologie potrzebuje liderów, menedżerów, ekspertów, którzy potrafią słuchać, obserwować, myśleć i uczyć się odpowiedzi na nowe wyzwania. Potrzebuje liderów z intuicją oraz z empatią, podstawowym składnikiem inteligencji emocjonalnej. I tym zajmuje się psychologia, czyli „nauka o duszy”. Jej rosnącą rolę wyraża teza: „Czas na psychologię lidera w biznesie!”. Rozmowy ukazują niekiedy biznes, a zwłaszcza korporacje i ambicje liderów, w krzywym zwierciadle. Jest to obraz krytyczny, ale poszukujący optymistycznych rozwiązań. Biznes staje się ważną częścią kultury, a psychologia ma pomóc przedsiębiorcom stworzyć lepszą wersję kultury biznesowej, na miarę ambicji i na miarę możliwości, jakie się przed nami otwierają. Autor książki, dr Zenon Waldemar Dudek, jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 976 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje Edukacyjne)
W poradniku szczególną uwagę zwrócono m.in. na takie zagadnienia, jak: - umiejętność skutecznego porozumiewania się dyrektora z nauczycielami i innymi pracownikami szkoły; - kanony przekazu informacji powszechnej i urzędowej; znaczenie wystąpień publicznych; - nowoczesny model komunikacji poziomej i pionowej w oświacie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108 851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy – być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu – głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik – piszą autorzy – chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”. FacebookTwitter Zarządzanie milenialsami - Dodaj do schowka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 308 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej