Karty do gry
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(34)
Forma i typ
Gry i zabawki
(34)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Grafiki
(2)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(5)
Placówka
Tarnów multimedia
(22)
Bochnia multimedia
(3)
Brzesko multimedia
(2)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
(11)
Autor
Komorowska-Wnuk Agata
(3)
Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
(3)
Rakowska Marta
(3)
Zając-Malinowska Katarzyna
(3)
Cieslik Chris
(2)
Malarczyk Agnieszka
(2)
Siata Hanna
(2)
Steinke-Kalembka Joanna
(2)
Azagary Eric
(1)
Bala Agnieszka
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Cervenak Alanna
(1)
Chudyk Carl
(1)
Corene Cari
(1)
Coronado Amanda
(1)
Dagenais-Lespérance Thomas
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Fulchiron Fabien
(1)
Gorn Ekaterina
(1)
Grochowska Marzena Anna
(1)
Grochwska Marzena Anna
(1)
Kalicińska Anna
(1)
Kanar Dominika
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kondrat Dorota
(1)
Kondrat Dorota Bitter Sweet : gra karciana do nauki angielskich przymiotników
(1)
Kondrat Dorota Let'stalk! : edukacyjna gra karciana angielskie rozmówki
(1)
Kondrat Dorota Remember & Forget : gra karciana do nauki angielskich czasowników
(1)
Liberska Weronika
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
NILS
(1)
Norman Ewa
(1)
Palau Manu
(1)
Patalan Katarzyna
(1)
Peeters Raf
(1)
Rivollet Alain
(1)
Roman Elżbieta
(1)
Romanova Anastasia
(1)
Ruszkowska Marta (1986- )
(1)
Rychel Piotr
(1)
Rzadek Wojciech
(1)
Sanchez Manuel
(1)
Simpson Matt (gry planszowe)
(1)
Skiba Weronika
(1)
Sklyuev Igor
(1)
Skłodowska Ola
(1)
Sobisz
(1)
Sokołowski Piotr (ilustrator)
(1)
Stosik Anna
(1)
Szczepańska Paula
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Szpil Martyna
(1)
Szwajkowska Elżbieta
(1)
Szwajkowski Witold
(1)
Tokarska Miriam
(1)
Wołoszczyn-Cępa Magdalena
(1)
Wołoszyn-Cępa Magdalena
(1)
Zielińska Iga
(1)
Łazowski Maciej (1985- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
arabski
(1)
czeski
(1)
duński
(1)
niderlandzki
(1)
angielski
(1)
fiński
(1)
francuski
(1)
niemiecki
(1)
grecki
(1)
węgierski
(1)
włoski
(1)
norweski bokmål
(1)
portugalski
(1)
rosyjski
(1)
słowacki
(1)
hiszpański
(1)
szwedzki
(1)
turecki
(1)
Odbiorca
Młodzież
(22)
Dorośli
(20)
14-17 lat
(19)
9-13 lat
(19)
Dzieci
(17)
6-8 lat
(11)
0-5 lat
(8)
Rodzice
(5)
Terapeuci
(4)
Nauczyciele
(3)
Psycholodzy szkolni
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Grywalizacja
(4)
Cele życiowe
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Samoakceptacja
(3)
Samopoznanie
(3)
Coaching
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Język angielski
(2)
Logika
(2)
Nastolatki
(2)
Obraz siebie
(2)
Państwo
(2)
Potrzeba autonomii
(2)
Szczęście
(2)
Uczucia
(2)
Układ nerwowy
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wzrok
(2)
Wzrost i rozwój (biologia)
(2)
Zwierzęta
(2)
Czytanie
(1)
Decyzje
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzień
(1)
Ekosystem
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Flagi
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kuchnia (pomieszczenie)
(1)
Lew
(1)
Marzenia
(1)
Motyle
(1)
Motywacja
(1)
Mowa
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Noc
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Osobliwości
(1)
Osobowość
(1)
Owady
(1)
Owoce
(1)
Pamięć
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podróżnicy
(1)
Pojazdy
(1)
Polacy
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Poznanie
(1)
Psy
(1)
Relacja (filozofia)
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Salon
(1)
Sens życia
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Szyfry
(1)
Słoń
(1)
Trening koncentracji
(1)
Trening umysłu
(1)
Tęsknota
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wartość
(1)
Wdzięczność
(1)
Wojna
(1)
Wychowanie
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Zabawa
(1)
Łazienka
(1)
Temat: dzieło
W pustyni i w puszczy (widowisko)
(1)
Gatunek
Powieść
(1669)
Poradnik
(1431)
Opracowanie
(1425)
Opowiadania i nowele
(1170)
Literatura polska
(1033)
Karty do gry
(-)
Poezja polska
(914)
Praca zbiorowa
(880)
Ćwiczenia i zadania
(662)
Pamiętniki polskie
(654)
Podręcznik
(639)
Język polski
(623)
Literatura młodzieżowa polska
(485)
Publikacja bogato ilustrowana
(454)
Publicystyka polska
(431)
Gry i zabawy umysłowe
(417)
Monografia
(397)
Wiersze
(361)
Broszura
(357)
Biografia
(340)
Materiały pomocnicze
(336)
Opowiadanie polskie
(335)
Książka obrazkowa
(332)
Antologia
(315)
Powieść obyczajowa
(308)
Gry planszowe
(272)
Powieść polska
(265)
Scenariusz zajęć
(260)
Literatura dziecięca polska
(242)
Dramat polski
(235)
Esej
(225)
Fotografia teatralna
(213)
Pamiętniki i wspomnienia
(213)
Fantastyka
(212)
Reportaż
(206)
Publikacje dla dzieci
(202)
Karty pracy ucznia
(199)
Język angielski
(180)
Wojna 1939-1945 r.
(179)
Raport z badań
(161)
Gry edukacyjne
(160)
Język rosyjski
(158)
Artykuł z pracy zbiorowej
(155)
Język niemiecki
(142)
Plansze do gry
(141)
Powieść przygodowa
(141)
Film fabularny
(133)
Powieść angielska
(131)
Gry w karty
(123)
Powieść francuska
(123)
Kryminał
(120)
Artykuł problemowy
(119)
Wydawnictwa popularne
(118)
Fantasy
(114)
Poradniki i przewodniki
(111)
Komiks
(107)
Gry i zabawy dziecięce
(105)
Powieść historyczna
(100)
Powieść rosyjska
(94)
Język francuski
(89)
Publicystyka
(89)
Powieść amerykańska
(86)
Czasopismo polskie
(82)
Listy polskie
(79)
Reportaż polski
(79)
Dramat angielski
(78)
Szkice literackie polskie
(78)
Wywiad dziennikarski
(78)
Science fiction
(76)
Bajki i baśnie
(75)
Literatura dla dzieci
(68)
Literatura rosyjska
(68)
Powieść psychologiczna
(67)
Książka do wypełniania
(66)
Dramat filmowy
(65)
Powieść biograficzna
(65)
Gry strategiczne
(64)
Thriller
(64)
Opowiadania i nowele biograficzne
(62)
Opowiadanie rosyjskie
(62)
Kamishibai
(61)
Przewodnik turystyczny
(61)
Satyra polska
(56)
Krytyka literacka polska
(53)
Poezja rosyjska
(53)
Żydzi
(52)
Powieść niemiecka
(51)
Felieton polski
(50)
Dramat (gatunek literacki)
(48)
Poradnik metodyczny
(48)
Adaptacja filmowa
(45)
Poezja angielska
(45)
Poradniki
(45)
Film dokumentalny
(43)
Materiały konferencyjne
(43)
Słownik polski
(43)
Felieton
(40)
Legendy i podania
(40)
Literatura młodzieżowa angielska
(40)
Przepisy kulinarne
(40)
Język łaciński
(39)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(25)
Edukacja i pedagogika
(14)
Psychologia
(4)
Rozwój osobisty
(3)
34 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się : Su-do-ku, me-mo, tu-pu-tu sylabowe /Agnieszka Bala. - Kraków : Arson, [2011] - 1 gra (26 plansz tekturowych formatu A5, 212 elementów dwustronnie zadrukowanych) : karton, tektura ; w pudełku 4x24x35 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego. Zadania usprawniają procesy myślowe, rozwijają podstawowe funkcje umysłowe, rozwijają lewopółkulowe poznawcze umiejętności oparte na strategiach symultanicznych (prawopółkulowych) i sekwencyjnych (lewopółkulowych). Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania. Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GR 009 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.11.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Red7 : wygrywasz albo odpadasz! / autorzy Carl Chudyk & Chris Cieslik ; projekt graficzny Alanna Cervenak. - [Arlington] : Asmadi Games ; © 2015. - 1 gra (56 kart) : karton, tekturam kolor ; w pudełku 11x16x3 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 27 cm).
Wygrywasz albo odpadasz! Fantastyczna! Genialna! Tak gracze mówią o Red7. Ta mała i niepozorna gra zdobyła nominacje do Golden Geek Award 2014 w aż 4 kategoriach (najlepsza gra innowacyjna, karciana, rodzinna i imprezowa). W Polsce otrzymała tytuł ZŁOTA GRA 2015. Jak to możliwe, że 7 liczb, 7 kolorów i 7 zasad na 49 kartach wdarło się przebojem do światowej czołówki gier? Tego się nie da opisać. Po prostu wybierz jeden z trzech wariantów i zagraj! Na koniec gry musisz wygrywać albo odpadasz z gry!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 220, G 219 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o psach / Chris Cieslik ; ilustracje Cari Corene, Amanda Coronado ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames, 2021 ; Arlington : Asmadi Games, 2020. - 1 gra (100 kart psów) karton, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (7, [1] stron : ilustracje ; 21 cm)..
Zaproś psy do swojego ogródka i zostań najlepszym opiekunem w okolicy. Twoi pupile nie potrzebują wiele do szczęścia: chcą wykopywać dziury i ukrywać w nich kości. Dobrze wychowane psiaki znają też świetne sztuczki! Chętnie pokażą je, zwłaszcza gdy będą miały odpowiednie towarzystwo. Im więcej wytresowanych psów, tym silniejszy będzie efekt sztuczki i przyniesie ona więcej punktów na koniec gry. Zapraszamy do psiego parku. Wasi ulubieńcy tylko czekają na to, żeby się wspólnie pobawić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 434 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Decrypto : drużynowa zabawa szyframi / Thomas Dagenais-Lespérance ; ilustracje: NILS, Fabien Fulchiron, Manuel Sanchez. - Gliwice : Portal Games, © 2018. - 1 gra ( 2 zasłonki na hasła, 48 kart kodów, 110 kart słów kluczy, 8 żetonów, 50 kart do notowania, 1 klepsydra) : plastik, tektura, papier, kolor ; w pudełku 23x16x5 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 20 cm).
Stańcie w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 290 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
НЕПАРКИ : ДИВНІ ІСТОТИ. - Nowa Iwiczna : Jawa, 2022. - 1 gra (96 kart, kostka do gry, słownik ukraińsko-polski); karton, tektura kolor ; w pudełku 18x17x4 cm + instrukcja (w języku ukraińskim i polskim).
Rodzinna gra karciana z błyskawiczną rozgrywką 2-6 osób. Tu liczy się refleks i spostrzegawczość. Każda karta ma co najmniej jeden wspólny element z dowolną inną. Należy znaleźć podobne cechy u postaci znajdującej się na wyłożonej karcie oraz na jednej ze swoich kart: Też ma skrzydełka!!! Też ma jedno oko!!! Też ma dwie łapki!!! Też ma grzywkę!!! Też ma wzorki na brzuszku!!! Wyjątkowa grafika sprawia, że nic nie jest oczywiste a poszukiwanie wspólnych cech rozbawi wszystkich graczy bez względu na wiek. Instrukacja także w języku ukraińskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 512 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Z kwiatka na kwiatek / autorzy: Ekaterina Gorn, Igor Sklyuev ; ilustracje: Ekaterina Gorn, Anastasia Romanova. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgrania", ©2020. - 1 gra (54 kafelki (40 kafelków kwiatów, 10 pęków kwiatów, 4 altany), 40 sztuk motyli, 1 woreczek, 4 kapelusze (po drugiej stronie jest skrót zasad), 21 kart) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 26x26x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 25 cm).
Starasz się stworzyć jak największe kwietne rabatki. Do kwiatów przylatują różnokolorowe motyle. Im więcej motyli przyleci, tym więcej punktów zdobędziesz! Uważaj, aby rywale nie zabrali ze straganu kwiatów, na których ci zależy. Są 2 poziomy trudności: możesz grać z kartami dającymi dodatkowe sposoby zdobywania punktów lub bez tych kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 414 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw Pozytywka na tropie / autor Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Rychel. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; © 2017. - 1 gra (49 kartonowych płytek) : papier, karton, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 19 cm).
Detektyw Pozytywka musi być czujny i spostrzegawczy. Dlaczego? Ano dlatego, że Martwiak od rana do nocy kombinuje, jak by tu uprzykrzyć życie naszemu bohaterowi. Na podwórzu kamienicy Martwiak ukrył rzeczy należące do Detektywa Pozytywki. Twoim zadaniem jest odnalezienie ukrytych rzeczy. Wygrasz, jeśli odnajdziesz najwięcej przedmiotów. Uważaj jednak na pana Mietka! Przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 271 (1 egz.)
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00389 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pył zwrot / autor gry: Reiner Knizia ; ilustracje: Piotr Sokołowski - Podłęże : Muduko, © 2022. - 1 pudełko (25 kart kwiatów z pyłkiem, 52 karty owadów, 1 karta pszczoły czarnej) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([12] stron : ilustracje ; 19 cm).
Wielki Pojedynek został rozstrzygnięty i nowy władca Wielkiej Prapuszczy wybrany. Mieszkańcy Boru szykują się do świętowania, przygotowują pyszne dania i trunki. Nowy władca ma jednak jedną zachciankę. Pragnie przed ucztą skosztować pyłku kwiatowego, znanego ze swoich leczniczych właściwości. Ty i Twoi przeciwnicy wyruszacie na łąki i polany w poszukiwaniu tego cennego specyfiku. W grze zawiadujecie owadzimi jednostkami i zbieracie pożądany przez władcę pyłek. Ten, kto przyniesie go najwięcej zaskarbi sobie jego wdzięczność i zostanie mianowany Mistrzem Pyłku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 636 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kieszonkowiec angielski Let`s talk)
Kieszonkowce angielskie To be or not to be (9+), to wyjątkowe gry karciane dla każdego fana nauki przez zabawę! Wciągające karcianki z zabawnymi ilustracjami sprawią, że nawet skomplikowane zwroty z języka angielskiego same wejdą do głowy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 019 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karty głębokiego poznania : a ty, kim jesteś? / Liberska Weronika ; ilustracje Miriam Tokarska. - [Miejsce nieznane] : Polepoznania Weronika Liberska, [rok nieznany]. - 1 gra (60 kart) : karton, kolor ; w pudełku 13x3x9 cm +instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 12 cm)..
To narzędzie dla każdego, kto zdecyduje się wniknąć w głąb siebie i innych. Talia zawiera 60 kart. Każda karta dotyczy konkretnego tematu, np: miłość, dom, pieniądz, tradycja, samotność... Na każdej karcie znajdują się 4 pytania eksplorujące dany temat. Są karty z "lżejszymi" tematami ale też takie, które dotykają tematów bardzo osobistych i związanych z dużymi emocjami. Przed wykorzystaniem tali do pracy z grupą lub klientem warto zapoznać się z tematami i podjąć decyzję czy wykorzystamy wszystkie karty czy tylko ich część. Kart Głębokiego Poznania możesz używać: na warsztatach rozwoju osobistego na sesjach coachingowych do pogłębiania relacji (z partnerami, rodziną, przyjaciółmi itp.) w pracy terapeutycznej w pracy z samym/ samą sobą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GR 133 (1 egz.)
(dostępność ok. 18.11.2024)
Gra planszowa
W koszyku
Duże karty kontrastowe : 0 mies.+ 3 mies.+ / Ilustracje: Agnieszka Malarczyk. - Kraków : Bright Junior Media, ©2023. - 1 gra (12 dwustronnych kart) : karton, kolor, tektura, papier, sznurek ; w pudełku 19x17x5 cm +poradnik harmonijka ([12] stron : ilustreacje ; 13 cm).
(CzuCzu)
Odkrywajcie razem świat z maluszkiem już od pierwszych dni życia! Zobacz, jak można bawić się z niemowlakiem. Czy wiesz, że to najbliżsi są najlepszymi przewodnikami dzieci po świecie? Pierwsza edukacyjna książeczka do pokazywania ma wyraźne kontrastowe wzory, które przyciągają wzrok i uwagę maluszka. Oglądajcie je razem, tuląc się przy tym. Twoje dziecko uwielbia słuchać Twojego głosu i być blisko, dlatego pokazuj szczegóły i opowiadaj o tym, co widzisz. To doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu i budowanie wyjątkowej więzi między Wami. Do zestawu dołączyliśmy poradnik z informacjami o rozwoju niemowląt i pomysłami na zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 621 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Duże karty kontrastowe : 6 mies.+ 9 mies.+ / Ilustracje: Agnieszka Malarczyk. - Kraków : Bright Junior Media, ©2023. - 1 gra (12 dwustronnych kart) : karton, kolor, tektura, papier, sznurek ; w pudełku 19x17x5 cm +poradnik harmonijka ([12] stron : ilustreacje ; 13 cm).
(CzuCzu)
Bawcie się i odkrywajcie świat, spędzając razem wyjątkowe chwile! Czy wiesz, że oglądanie kontrastowych ilustracji wspiera harmonijny rozwój wszystkich funkcji poznawczych maluszka? Poręczna, edukacyjna książeczka kontrastowa do pokazywania inspiruje do mnóstwa aktywności z maluchem. Oglądając ilustracje, opowiadając o nich i bawiąc się, wspierasz rozwój i nabywanie kolejnych kompetencji u dziecka, a przede wszystkim budujecie wyjątkową więź. To Wasz czas! Do zestawu dołączyliśmy poradnik z informacjami o rozwoju w pierwszym roku życia i pomysłami na wykorzystanie książeczki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 622 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karty odporności psychicznej / Teksty i grafiki: Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk, Katarzyna Zając-Malinowska ; konsultacja merytorycznaL: Marta Rakowska ; korekta: Agata Komorowska-Wnuk, Katarzyna Patalan. - Wydanie pierwsze. - [Łódź] : Sensos, ©2023. - 1 gra (21 dwustronnych kart: 3 karty prezentujące 3 źródła odporności psychicznej dziecka, 18 dwustronnych kart, których awers zawiera cechę charakterystyczną dla kompetencji dziecka) : karton, kolor ; w teczce 15x11x2 cm.
(Happy Me)
Karty Odporności Psychicznej - HAPPY ME ™️ Czym są Karty Odporności Psychicznej? To autorskie narzędzie rozwojowe stworzone z myślą o wsparciu rodziców i opiekunów w budowaniu odporności psychicznej u dzieci i młodzieży. To zbiór cech dziecka odpornego psychicznie i postaw rodzicielskich, rozwijających tę kompetencję u dzieci. Ideą kart jest wsparcie i wzmocnienie rodziców i opiekunów oraz inspirowanie do działań budujących odporność psychiczną dziecka. Dla kogo są karty? To doskonała pomoc dla psychologów i innych specjalistów do pracy z rodzinami. Dla rodziców i opiekunów, którzy w trosce o zdrowie psychiczne dzieci pracują nad swoimi umiejętnościami wychowawczymi. ZASTOSOWANIE KART: W pracy z grupą - grupy warsztatowe z rodzicami, grupy wsparcia dla wychowawców i opiekunów. W pracy indywidualnej lub z parą (rodzic-dziecko) w obszarze wyznaczania celów rozwojowych. Autorefleksja - pomoc w ramach samodzielnego rozwoju umiejętności wychowawczych. Zestaw zawiera 21 dwustronnych kart: - 3 karty prezentujące 3 źródła odporności psychicznej dziecka. - 18 dwustronnych kart, których awers zawiera cechę charakterystyczną dla kompetencji dziecka. Rewers kart to treści uzupełniające, czyli wskaźniki rozwijania odporności psychicznej. ZALETY KART odporności: Praca z kartami daje rodzicom/opiekunom szereg korzyści: pomagają usystematyzować wiedzę i własne doświadczenia w budowaniu odporności u swoich dzieci, promują umiejętności wychowawcze - są inspiracją i jednocześnie wskazówkami co do praktycznego kształtowania odporności psychicznej dzieci i młodzieży, stanowią jako samodzielną lekturę edukacyjną/pomoc wychowawczą. wywołują autorefleksję. Praca z kartami daje specjalistom szereg korzyści: służą do pracy nad wdrożeniem działań rozwojowych, wzmacniających umiejętności wychowawcze, inspirują do omawiania celów opiekuna i potrzeb dziecka w zakresie rozwijania odporności i sił wewnętrznych, inspirują do omawiania zachowań dorosłych wspomagających/nie wspierających odporność dziecka, w kontekście omawianej sytuacji, są pomocne w planowaniu treści warsztatu/szkolenia z grupami rodziców. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 641 (1 egz.)
(dostępność ok. 19.11.2024)
Gra planszowa
W koszyku
KARTY DOBROSTANOWE Happy Me(TM) to metaforyczne drogowskazy do dostrzegania szczęścia w życiu. Służą do wywoływania skojarzeń i dialogu w zakresie budowania prywatnego dobrostanu. Produkt przeznaczony do pracy z młodzieżą Karty oparte są na koncepcji dr Carol Ryff Poponuje ona precyzyjny i prosty model dobrego samopoczucia. Pozwala na ocenę i samoocenę ogólnego stanu zdrowia psychicznego osoby. Jej prace znane są na całym świecie. Z czego składa się sześcioczynnikowy model dobrostanu proponowany przez badaczkę? Autonomia. Możliwość wyboru i podejmowania decyzji bez uzależnienia ich od opinii innych. Jest to również regulacja zachowań i odporność na presję społeczną. Opanowanie środowiska. Nasze umiejętności: reagowania na otoczenie i zarządzania codziennymi sprawami, zdolność do tworzenia sytuacji, które przynoszą nam osobiste korzyści. Rozwój osobisty. Nasza możliwość do maksymalnego wykorzystania talentów i zdolności. Pozytywne relacje z innymi. Nasza zdolność do angażowania się w znaczące relacje z innymi, oparte na empatii, intymności i miłości. Opiera się na zdrowej zdolności dawania, a także otrzymywania. Cel w życiu. Cel, jaki nadajemy naszemu istnieniu. Oznacza to naszą zdolność do budowania marzeń i celów, aby kierować własnymi działaniami. Również zdolność do nadawania znaczenia teraźniejszości, przeszłości i przyszłości. Samoakceptacja. Posiadanie pozytywnego nastawienia do siebie. Obejmuje to nasze negatywne aspekty, jak również trudne doświadczenia z przeszłości, które przy samoakceptacji nie powodują dyskomfortu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 124 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Happy Me)
KARTY DOBROSTANU HAPPY ME ™️ Oto narzędzie oparte na strategiach profilaktycznych i stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla wychowawców, trenerów, terapeutów, nauczycieli, pedagogów, psychologów i innych specjalistów do pracy z dziećmi i młodzieżą. Nasze karty Happy Me™️ proponujemy także wszystkim, którzy pracują nad budowaniem odporności psychicznej dzieci i nastolatków oraz innych osób, u których występuje ryzyko zachorowania na depresję. Karty doskonale sprawdzają się w szkołach, ośrodkach terapeutycznych, poradniach, w świetlicach. Karty są efektem pracy specjalistek – brainolożek, które wykorzystały wiedzę z obszaru psychologii pozytywnej, pracy z obrazem i metaforą, coachingu oraz najnowszych badań z zakresu neurobiologii i kognitywistyki. Jako wszechstronne narzędzie rozwojowe zawierają metaforyczne drogowskazy do dostrzegania szczęścia w życiu nastolatka. Służą do wywoływania skojarzeń i dialogu w zakresie budowania psychicznego dobrostanu. Oparte na koncepcji dr Carol Ryff, stanowią zaproszenie do świadomego inwestowania w prywatny dobrostan. Zaprezentowane 24 opisy mogą być stosowane do wzmacniania młodego człowieka w sześciu obszarach (autonomia, rozwój osobisty, cele w życiu, pozytywne relacje, panowanie nad otoczeniem, samoakceptacja) w których mieszka szczęście i zadowolenie z życia. Praca z kartami jest propozycją rozwoju osobistej drogi – doświadczania aktywności, które zapewniają nam dobre samopoczucie. Zapraszamy w podróż do głębi dobrostanu. Magda i Kasia – autorki kart Happy Me™️
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 640 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra na emocjach / autor Manu Palau. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2017. - 1 gra (110 kart symboli, 5 kart bez symboli, 5 kart z przykładowymi pytaniami) : karton, kolor ; w pudełku 10x10x8 cm + instrukcja ([16] stron : ilustracje ; 9x9 cm).
Zadajesz pytanie zaczynające się od "Jak się czuję, gdy..." a pozostali gracze wykładają po jednej karcie. Wybierasz tę, która najlepiej pasuje do odpowiedzi na Twoje pytanie. Osoba, do której należy ta karta, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 275 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzień i noc. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, ©2002-2008. - 1 gra (1 stelaż, 10 drewnianych klocków, drewniana podstawka, 24 dwystronne karty) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 29x24x8 cm + instrukcja (1 strona ; 12 cm).
(Smart Games)
„Dzień i Noc” to gra stworzona z myślą o najmłodszych dzieciach, u których właśnie rozwija się koordynacja wzrokowo-ruchowa. Zadania zostały w niej podzielone według stopnia trudności na tzw. zadania „dzienne” (oznaczone symbolem słońca) oraz trudniejsze zadania „nocne” (oznaczone symbolem księżyca).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 570 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; ©2018. - 1gra (plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad.): karton, papier, kolor ; w pudełku 28x28x5 cm+ instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 24 cm).
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G 318 (1 egz.)
(dostępność ok. 14.11.2024)
Gra planszowa
W koszyku
W pustyni i w puszczy : na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza / Wojciech Rzadek ; ilustracje: Anna Stosik ; opieka naukowa: dr Tomasz Majkowski. - Wydanie 2. - Kraków : Agencja Promocyjna OKO, 2017 - 1 gra (plansza z mapą podróży, 27 kart bohaterów, 28 kart pytań, 24 kafelki przygód, 34 żetony z zasobami na drogę, 16 znaczników zasobów, sakiewka na żetony) : tektura, karton, materiał, kolor ; w pudełku 26,5x26,5x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Gra planszowa oparta na najpopularniejszej polskiej powieści przygodowej. Przejdź ze Stasiem i z Nel szlak z Port Saidu do Mombasy. Po drodze czekają cię przygody, które przeżyli bohaterowie powieści Henryka Sienkiewicza "W pustyni i w puszczy": porwanie, wojna, burza piaskowa, spotkanie z lwem, ze słoniem, z groźnym czarownikiem i wiele innych. W wędrówce pomogą ci przyjaciele - Kali, Mea, słoń King i pies Saba - oraz przedmioty, które ratowały życie Stasia i Nel, np. sztucer, bukłak z wodą, chinina, daktyle, latawce. A przede wszystkim twoja własna pomysłowość. Aby zagrać nie musisz znać powieści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 260 (1 egz.)
Bochnia multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G 16 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ekosystem / autor: Matt Simpson ; ilustracje: Martyna Szpil. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko (130 kart, 6 ściągawek, notes, ołówek, instrukcja) ; 19x14x4 cm.
Gra pełna harmonii i równowagi. Jak w przyrodzie. Tworzycie krainy pełne zwierząt, owadów, łąk i potoków. Kto z was stworzy najlepiej działający ekosystem? Niedźwiedź je pstrągi, a pstrągi jedzą ważki – im lepiej wykorzystacie takie zależności między kartami, tym więcej punktów zdobędziecie!
Szum rzeki, kwiecista łąka, śpiew ptaków i zwierzęta w swoim naturalnym środowisku… Przedstawiamy Ekosystem, pięknie wydaną, sprytną grę, która pozwoli zrelaksować się po ciężkim dniu, jak również zapewni miłą rozrywkę w rodzinnym gronie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 00432 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GR 108 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej