Personalizm
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(61)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(11)
Tarnowska Szkoła Wyższa
(2)
Tarnów czytelnia
(20)
Bochnia wypożyczalnia
(9)
Brzesko wypożyczalnia
(7)
Brzesko czytelnia
(1)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(21)
Dąbrowa Tarnowska czytelnia
(1)
Autor
Adamski Franciszek
(9)
Solak Adam
(5)
Kossak Jerzy
(4)
Kowalczyk Stanisław
(3)
Terlecki Tymon
(3)
Chrobak Stanisław
(2)
Dybciak Krzysztof (1948-)
(2)
Jan Paweł II (papież ; 1920- )
(2)
Królikowska Anna
(2)
Marszałek Lidia
(2)
Szołtysek Adolf E
(2)
Tanalski Dionizy
(2)
Bałachowicz Józefa
(1)
Biłos Edward
(1)
Chrost Sławomir (1967- )
(1)
Czachorowski Marek (1956- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dybciak Krzysztof
(1)
Dybciak Krzysztof (1948- )
(1)
Dybel Paweł (1951- )
(1)
Dziewiecki Marek
(1)
Franczyk Grzegorz
(1)
Gadacz Tadeusz (1955- )
(1)
Guzowski Krzysztof
(1)
Homplewicz Janusz
(1)
Kawecki Witold
(1)
Legowicz Jan
(1)
Marek Zbigniew (1947- )
(1)
Miąso Józef
(1)
Możdżeń Stefan (1938- )
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Mysłakowski Zygmunt
(1)
Mółka Janusz (1962- )
(1)
Mółka Miłosz
(1)
Noga Henryk (pedagog)
(1)
Olubiński Andrzej
(1)
Popławski Stanisław
(1)
Płużański Tadeusz
(1)
Sady Wojciech (1952- )
(1)
Starnawski Witold
(1)
Strelau Jan (1931-2020)
(1)
Suska-Kuźmicka Monika
(1)
Szołtysek Adolf Ernest
(1)
Szymańska Maria (1959- )
(1)
Truskolaska Justyna
(1)
Uzar Katarzyna
(1)
Wołoszyn Stefan (1911- )
(1)
Środa Magdalena (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
nieokreślony (s.l.)
(55)
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Katecheci
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Dziecko
(2443)
Język polski
(1735)
Matematyka
(1655)
Nauczanie początkowe
(1566)
Literatura polska
(1562)
Personalizm
(-)
Rodzina
(1321)
Wychowanie
(1312)
Wychowanie w rodzinie
(1207)
Nauczanie
(1166)
Pedagogika
(1145)
Poezja polska
(1053)
Szkolnictwo
(1039)
Historia
(1020)
Nauczyciele
(1013)
Wychowanie przedszkolne
(982)
Literatura
(969)
Młodzież
(915)
Filozofia
(903)
Sztuka
(700)
Powieść polska
(692)
Psychologia
(659)
Fizyka
(652)
Kultura
(643)
Język niemiecki
(635)
Polska
(633)
Osobowość
(627)
Kobieta
(602)
Młodzież szkolna
(578)
Biografie
(572)
Uczucia
(564)
Mowa
(561)
Uczenie się
(557)
Psychoterapia
(525)
Język angielski
(517)
Muzyka
(515)
Stosunki interpersonalne
(508)
Chemia
(485)
Gry i zabawy
(481)
Gry edukacyjne
(475)
Dzieci
(472)
Przyjaźń
(472)
Przyroda
(454)
Nauczanie zintegrowane
(442)
Wojsko
(435)
Psychologia społeczna
(426)
Czytanie
(425)
Relacje międzyludzkie
(416)
Geografia
(414)
Komunikacja społeczna
(411)
Biologia
(400)
Pamiętniki polskie
(392)
Uczniowie
(389)
Teatr polski
(376)
Środowisko człowieka
(373)
Etyka
(367)
Zwierzęta
(367)
Inscenizacja
(365)
Socjologia
(363)
Miłość
(361)
Pisarze polscy
(351)
Środki masowego przekazu
(345)
Dramat polski
(344)
Żydzi
(341)
Oświata
(334)
Pisanie
(322)
Polityka
(320)
Praca
(317)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(316)
Opowiadanie dziecięce polskie
(315)
Pedagogika specjalna
(308)
Logopedia
(307)
Postawy
(306)
Niepowodzenia szkolne
(305)
Internet
(303)
Nauka
(302)
Psychologia rozwojowa
(301)
Stres
(301)
Publicystyka polska
(297)
Wojna 1939-1945 r.
(292)
Niepełnosprawni
(290)
Religia
(288)
Agresywność
(284)
Wartość
(284)
Unia Europejska
(282)
Myślenie
(279)
Pedagogika resocjalizacyjna
(279)
Teatr im. Ludwika Solskiego (Tarnów)
(276)
Psychologia wychowawcza
(275)
Teatr
(271)
Opieka społeczna
(268)
Gry i zabawy umysłowe
(267)
Lęk
(266)
Powieść amerykańska
(266)
Zachowanie
(264)
Zarządzanie
(264)
Życie codzienne
(264)
Gry i zabawy ruchowe
(260)
Kształcenie
(258)
Astronomia
(255)
Pamięć
(254)
Temat: dzieło
Pohvala gluposti
(1)
Temat: czas
1901-
(8)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
New Age a pedagogika
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Krytyka literacka polska
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Filozofia i etyka
(4)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40935 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 086 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89 939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24 594 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25 409 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Varia / [Uniwersytet Jagielloński], ISSN 0239-7900 ; 395)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00000696 (1 egz.)
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87 691 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27 841 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95 548 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39081 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98 888 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy pedagogii osoby / Sławomir Chrost. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 161 stron ; 20 cm.
(Engram)
W książce autor przedstawił fundamenty pedagogii osoby, nakreślił, w jaki sposób definiowana jest osoba, czym jest majeutyka jako sztuka (samo) wychowania osoby oraz zaprezentował, jakie są główne cele pedagogii osoby i w jaki sposób były/są realizowane. Monografia składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy zatytułowany „Osoba ludzka – próby definicji” przedstawia rozwój historyczny i treściowy pojęcia „osoba” w trzech odsłonach: od Ojców Kapadockich do Tomasza z Akwinu, od Kartezjusza do Husserla oraz od Maritaina do Tischnera. Rozdział drugi noszący tytuł „Majeutyka osoby” wprowadza w teoretyczne rozumienie tego pojęcia oraz określa rolę tej metody w pedagogii osoby. Ostatni, trzeci rozdział publikacji to podstawowa charakterystyka pedagogii osoby w inspiracji katolickiej. Określa najważniejsze cele i sposoby realizacji procesu wychowawczego w pedagogii osoby. W pracy wykorzystano refleksję filozoficzną i pedagogiczną wybranych myślicieli – pedagogów. Dobór wyznaczony został zgodnie z tradycją personalizmu teistycznego i polskiej myśli pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Studia z Filozofii Realistycznej)
Książka jest pracą filozoficzną i metafilozoficzną z etyki (filozofii moralności). Posiada ponadto profil pedagogiczny, ponieważ dziedzina moralności w jednym z aspektów to właśnie wychowanie i doskonalenie człowieka w jego człowieczeństwie za pomocą sprawności (cnót) moralnych. Autor konfrontuje klasyczny model pedagogiki (za Arystotelesem, Tomaszem z Akwinu i Karolem Wojtyłą) jako nauki o wychowaniu do pełni człowieczeństwa, z nowożytnym i współczesnym jej modelem od strony rozumienia związku z etyką. Nowożytna etyka jest jednak odmiennie pojmowana, bo jest to z jednej strony hedonizm etyczny i pedagogiczny (np. J. Locke’a czy J. J. Rousseau), a z drugiej myśl I. Kanta i J. F. Herbarta, wspólnie wykluczających zasadę realizmu z etyki i pedagogiki. Autor rekonstruuje ponadto koncepcję pedagogiczną i etykę postmodernizmu R. Rorty’ego i Z. Baumana, ale także etykę dyskursywną J. Habermasa oraz tzw. neuroetykę. Jeśli nowożytny hedonizm etyczny redukuje dobro moralne do dobra przyjemnego, to autonomizm etyczny (np. etyka I. Kanta), redukuje dobro moralne do nacisku ze strony „kreatywnego rozumu”, określającego dowolnie granicę pomiędzy dobrem i złem moralnym. Obydwa nurty spotkały się w etyce i pedagogice ponowoczesnej, usprawiedliwiającej instrumentalizację człowieka we wszystkich dziedzinach jego życia, w tym także w dziedzinie płciowości. Instrumentalizacja ta wpisana jest w nowożytny program nauki, który traktuje wiedzę o człowieku oraz wiedzę o wymaganiach moralnych (etykę) jako ugruntowaną w wynikach nauk szczegółowych, szczególnie w medycynie i biologii. Stąd Autor poddaje szczegółowej analizie powszechne dzisiaj zjawisko medykalizacji problemów pedagogicznych i moralnych (w tym ich psychiatryzacji) oraz pokazuje na przykładach konsekwencje tego procesu, którymi jest zakłócenie czy nawet uniemożliwienie rozwoju moralnego człowieka. Tematyka książki wpisuje się w nurt rozwijanej w Lubelskiej Szkole Filozoficznej filozofii i etyki klasycznej, akcentującej konieczny związek pedagogiki z etyką, a etyki z antropologią filozoficzną. Autor jest świadom, że etyka jako teoria działania moralnego, jak również pedagogika jako teoria i praktyka wychowania, zależy od integralnej prawdy o człowieku jako osobie. Tezę tę Autor aplikuje do zagadnień współczesnej pedagogiki, wskazując klasyczne rozwiązanie problemu tożsamości seksualnej. Dzięki temu podejściu, monografia stanowi cenny wkład naukowy w problematykę aplikacji etyki klasycznej do rozwiązywania współczesnych problemów społecznych i kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 467 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Z Dziejów Form Artystycznych w Literaturze Polskiej, ISSN 0084-4411 ; t. 57)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00024174 (1 egz.)
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52 626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Współczesny kryzys wychowania i wychowawców; Rozdział 2: Antropologia personalistyczna jako podstawa odpowiedzialnego wychowania; Rozdział 3: Cele i metody wychowania personalistycznego; Rozdział 4: Wychowanie personalistyczne: aplikacje praktyczne.
Niniejsza publikacja prezentuje zarys wychowania opartego na antropologii personalistycznej, która programowo uwzględnia całość rzeczywistości wychowanka i traktuje go jak osobę. Celem tej książki nie jest szczegółowa analiza teoretycznych podstaw antropologii personalistycznej czy prezentacja poglądów poszczególnych reprezentantów tego systemu, gdyż na ten temat istnieje wiele publikacji. Zamiarem autora jest natomiast pokazanie praktycznych aplikacji pedagogiki personalistycznej w odniesieniu do podstawowych sfer ludzkiej rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93 316 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27 324 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35588 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 665 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104 843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Nietzsche, Friedrich (1844-1900) Dilthey, Wilhelm (1833-1911) Bergson, Henri (1859-1941) Spengler, Oswald (1880-1936) Ortega y Gasset, José (1883-1955) Simmel, Georg (1858-1918) Cohen, Hermann (1842-1918) Natorp, Paul (1854-1924) Cassirer, Ernst (1874-1945) Windelband, Wilhelm (1848-1915) Rickert, Heinrich (1863-1936) Lask, Emil (1875-1915) Nelson, Leonard (1882-1927) Unamuno y Jugo, Miguel de (1864-1936) Szestow, Lew (1866-1938). Jaspers, Karl (1883-1969) Marcel, Gabriel (1889-1973) Sartre, Jean-Paul (1905-1980) Camus, Albert (1913-1960) Peirce, Charles S. (1839-1914) James, William (1842-1910) Dewey, John (1859-1952) Mead, George Herbert (1863-1931) Bradley, Francis Herbert (1846-1924) Croce, Benedetto (1866-1952) Gentile, Giovanni (1875-1944) Kojève, Alexandre (1902-1968) Husserl, Edmund (1859-1938) Scheler, Max (1874-1928) Reinach, Adolf (1883-1917) Hildebrand, Dietrich von (1889-1977) Ingarden, Roman (1893-1970) Teresa Benedykta od Krzyża (święta ; 1891-1942) Conrad-Martius, Hedwig (1888-1966) Merleau-Ponty, Maurice (1908-1961) Henry, Michel (1922-2002) Marion, Jean-Luc (1946- ) Heidegger, Martin (1889-1976) Arendt, Hannah (1906-1975) Gadamer, Hans-Georg (1900-2002) Ricoeur, Paul (1913-2005) Pereyson, Luigi (1918-1991) Teilhard de Chardin, Pierre (1881-1955) Boutroux, Émile (1845-1921) Lavelle, Louis (1883-1951) Le Senne, Rene (1882-1954) Nabert, Jean (1881-1960) Jankélévitch, Vladimir (1903-1985) Ebner, Ferdinand (1882-1931) Rosenzweig, Franz (1886-1929) Buber, Martin (1878-1965) Lévinas, Emmanuel (1906-1995) Bonhoeffer, Dietrich (1906-1945) Heschel, Abraham Joshua (1907-1972) Tischner, Józef (1931-2000) Mounier, Emmanuel (1905-1950) Maritain, Jacques (1882-1973) Gilson, Étienne (1884-1978) Blondel, Maurice (1861-1949) Tillich, Paul (1886-1965) Lukács, György (1885-1971) Korsch, Karl (1886-1961) Gramsci, Antonio (1891-1937) Althusser, Louis (1918-1990) Benjamin, Walter (1892-1940) Horkheimer, Max (1895-1973) Adorno, Theodor W. (1903-1969) Bloch, Ernst (1885-1977) Fromm, Erich (1900-1980) Marcuse, Herbert (1898-1979) Habermas, Jürgen (1929- ) Barthes, Roland (1915-1980) Foucault, Michel (1926-1984) Lacan, Jacques (1901-1981) Derrida, Jacques (1930-2004) Frege, Gottlob (1848-1925) Moore, George Edward (1873-1958) Russell, Bertrand (1872-1970) Popper, Karl R. (1902-1994) Twardowski, Kazimierz (1866-1938) Łukasiewicz, Jan (1878-1956) Kotarbiński, Tadeusz (1886-1981) Ajdukiewicz, Kazimierz (1890-1963) Ryle, Gilbert (1900-1976) Austin, John Langshaw (1911-1960) Strawson, P. F. (1919-2006) Nagel, Ernest (1901-1985) Hempel, Carl Gustav (1905-1997) Goodman, Nelson (1906-1998) Stevenson, Charles L. (1908-1979) Quine, W. V. (1908-2000) Fleck, Ludwik (1896-1961) Kuhn, Thomas S. (1922-1996) Lakatos, Imre (1922-1974) Feyerabend, Paul K. (1924-1994) Rorty, Richard (1931-2007) Filozofia współczesna Filozofowie Filozofia życia Neokantyzm Egzystencjalizm Pragmatyzm Instrumentalizm Fenomenologia Hermeneutyka Filozofia dialogu Personalizm Filozofia chrześcijańska Marksizm Szkoła frankfurcka (filozofia) Psychoanaliza Poststrukturalizm Postmodernizm New Age (ruch kulturowy) Strukturalizm Filozofia analityczna Logika matematyczna Filozofia nauki Gender Feminizm Tożsamość (filozofia) Ekofeminizm
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Mimo ponad 600 stron objętości to naprawdę najkrótsza historia filozofii współczesnej. Ma aż czterech autorów, bo trudno dziś być specjalistą od wszystkiego. Najważniejszym autorem najpoważniejszej części książki jest prof. Tadeusz Gadacz, uczeń prof. Józefa Tischnera i kontynuator jego myśli. Tadeusz Gadacz rozpoczyna opowieść o filozofii współczesnej od myśli Friedricha Nietzschego, który najsilniej wpłynął na filozofię XX wieku, a który zmarł, jak wiadomo, w 1900 roku. Inne kierunki, które dominowały po śmierci Nietzschego, takie jak filozofia życia, egzystencji i fenomenologia, również powstawały na przełomie wieków XIX i XX. Tadeusz Gadacz pisze także o neokantyzmie, pragmatyzmie, neoidealizmie, drodze myślowej Martina Heideggera i Hanny Arendt, hermeneutyce, filozofii ducha, dialogu, personalizmie, filozofii chrześcijańskiej, marksizmie i neomarksizmie, na koniec o szkole frankfurckiej. Część poświęconą psychoanalizie, postmodernizmowi, strukturalizmowi i poststrukturalizmowi opracował wybitny specjalista z tej dziedziny, prof. Paweł Dybel. O filozofii analitycznej, logicznej i matematycznej, w barwnej narracji opowiedział prof. Wojciech Sady, który prowadzi w przestrzeni radiowej i internetowej pasjonujące audycje popularyzujące ten rodzaj filozofii, gromadząc przed komputerami tysiące fanów jego opowieści. I na koniec prof. Magdalena Środa, znana wszystkim polityczka i feministka, ale przede wszystkim etyczka i znawczyni sekretów feminizmu, pisze o tym ostatnim. Dzięki temu dochodzimy w "Krótkiej historii filozofii współczesnej" do czasów nam obecnych. Warto podkreślić dwa aspekty tej książki. Po pierwsze nasze kompendium obejmuje całość najważniejszej dla XX i XXI wieku filozoficznej refleksji Zachodu i jej wpływu na kulturę naszej części świata. Po drugie, spełnia wszystkie warunki popularyzacji trudnej wiedzy, z założenia elitarnej, udostępniając w ten sposób trudne treści czytelnikom tą wiedzą zainteresowanym, poczynając od uczniów szkół średnich, które prowadzą kursy filozofii. I na koniec - jest to dziś jedyna na świecie synteza filozofii XX i XXI wieku, zaś dorobek i autorytet wszystkich jej autorów gwarantuje nie tylko jakość, ale i dostępność wszystkich jej treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 378 (1 egz.)
Brzesko czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44 519 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 058 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85 317 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej