150552
Książka
W koszyku
W natłoku coraz to nowszych, „atrakcyjniejszych” metod uczenia się gwarantujących sukces edukacyjny warto dostrzec, że podstawą każdej działalności człowieka jest prawidłowe funkcjonowanie jego organizmu jako całości. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na edukację, w szczególności uczniów doświadczających niepowodzeń szkolnych na I etapie nauczania, z perspektywy możliwości, jaką oferuje neuroedukacja. Wiedza płynąca z badań nad ludzkim mózgiem może być podstawą do modyfikowania działalności edukacyjnej nauczycieli, ale również samych uczniów. Autorka przedstawia wyniki badań w działaniu prowadzonych wraz z uczniami uczęszczającymi na dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze. Propozycje zawarte w tej publikacji mogą być podstawą samodzielnego konstruowania lekcji dostosowanych do potrzeb ich odbiorców. Oddając głos uczniom, pozwalamy, żeby stali się oni ekspertami oraz żeby wypracowane pomysły mogły być implikowane i modyfikowane w każdej szkolnej rzeczywistości.
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112 017 (1 egz.)
Skontrum. Od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 r. biblioteka będzie nieczynna.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 927 (1 egz.)
Skontrum. Od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 r. biblioteka będzie nieczynna.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45 056 (1 egz.)
Skontrum. Od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 r. biblioteka będzie nieczynna.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 570 (1 egz.)
Skontrum. Od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 r. biblioteka będzie nieczynna.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [211]-226.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej