145788
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest ukazanie koncepcji Sherborne jako ugruntowanego teoretycznie podejścia z zakresu ukierunko­wanej na relacje pedagogiki ruchu oraz jego rozszerzenie. Oprócz przystępnego i wyczerpującego wprowadzenia publikacja zawiera konkretne wskazówki oraz dokładny opis aktywności i zabaw w odniesieniu do określonych elementów składowych koncepcji Weroniki Sherborne. Dzięki temu praktykujący pedagodzy oraz studenci mają możliwość zapoznania się z praktyczną stroną tej metody, przydatnej w pracy zarówno z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub zaburzeniami zachowania, jak i z osobami, których rozwój przebiega prawidłowo. Korzystanie z książki ułatwia jej przejrzysta struktura oraz zdjęcia przedstawiające ćwiczenia.
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107 615 (1 egz.)
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44 493 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 159 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Beziehungsorientierte Bewegungspädagogik, 2018
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 201-211. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej