152334
Book
In basket
Nieliczne przykłady eksploracji badawczych nad aktywnością językową uczniów w wieku wczesnoszkolnym, reprezentujące podejście funkcjonalno-pragmatyczne, nie wypełniają luki w stanie wiedzy nad uwarunkowaniami rozwojowymi i edukacyjnymi kompetencji komunikacyjnej dzieci na poziomie nauczania początkowego. Badania prezentowane w tej książce stanowią próbę jej uzupełnienia. W sferze podstawowych zainteresowań autorki znalazło się zagadnienie opisu kompetencji komunikacyjnych uczniów klas trzecich oraz ustalenie czynników związanych ze szkołą i lekcją w szczególności, a pozostających w związku z tą kompetencją. Tak sformułowany problem ma duże znaczenie dla praktyki pedagogicznej ze względu na społeczną konieczność kształcenia języja dziecka nie tylko w wąskim aspekcie sprawności lingwistycznych, lecz także w szerszym, obejmującym kształcenie umiejętności komunikacyjnych. [Ze Wstępu]
Availability:
Tarnów wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 91 637 (1 egz.)
Tarnów czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 91 636 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36 639 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 158-165.
Funding information note
Wydanie publikacji dofinansowano ze środków programu Tempus "Duet".
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again