151815
Board game
In basket
Terraformacja Marsa / Jacob Fryxelius ; grafika Isaac Fryxelius ; tłumaczenie Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (1 plansza, 5 planszy gracza, 17 kart korporacji, 208 kart projektów, 8 kart pomocy, 200 znaczników graczy, 200 kostek zasobów, 3 znaczniki planszy, 60 obszarów specjalnych, znacznik pierwszego gracza) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 26 cm).
GRA PLANSZOWA. Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju. Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik.
Availability:
Brzesko multimedia
There are copies available to loan: sygn. GR 00532 (1 egz.)
Notes:
Target audience note
Wiek: 12+.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again