151863
Book
In basket
Świat opanowany przez technologie potrzebuje liderów, menedżerów, ekspertów, którzy potrafią słuchać, obserwować, myśleć i uczyć się odpowiedzi na nowe wyzwania. Potrzebuje liderów z intuicją oraz z empatią, podstawowym składnikiem inteligencji emocjonalnej. I tym zajmuje się psychologia, czyli „nauka o duszy”. Jej rosnącą rolę wyraża teza: „Czas na psychologię lidera w biznesie!”. Rozmowy ukazują niekiedy biznes, a zwłaszcza korporacje i ambicje liderów, w krzywym zwierciadle. Jest to obraz krytyczny, ale poszukujący optymistycznych rozwiązań. Biznes staje się ważną częścią kultury, a psychologia ma pomóc przedsiębiorcom stworzyć lepszą wersję kultury biznesowej, na miarę ambicji i na miarę możliwości, jakie się przed nami otwierają. Autor książki, dr Zenon Waldemar Dudek, jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów.
Availability:
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 976 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 287-[289], wybrane publikacje autora na stronie 291.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again