152334
Book
In basket
Książka składa się z siedmiu rozdziałów. Rozdział pierwszy jest potraktowany głównie jako wprowadzenie do problematyki wychowania. (...) Rozdział drugi stanowi próbę charakterystyki niektórych środowisk społecznych, zwanych także instytucjami opieki i wychowania. (..) Rozdział trzeci dotyczy podstawowych założeń kilku koncepcji pedagogicznych. (...) Rozdział czwarty zawiera opisy niektórych uwarunkowań skuteczności pracy wychowawczej, i to zarówno w środowisku naturalnym, jak i intencjonalnym. (...) Rozdział piąty jest przeglądem wybranych form pracy wychowawczej, możliwych do praktycznego wykorzystania w szkołach i placówkach opiekuńczo-wychowawczych. (...) Rozdział szósty prezentuje rozumienie pojęcia samorządności dzieci i młodzieży oraz niektóre warunki jej rozwijania. (...) Rozdział siódmy jest próbą przedstawienia współzawodnictwa i współdziałania w procesie wychowania, zwłaszcza jako dwóch przeciwstawnych form aktywizowania dzieci i młodzieży z podkreśleniem wychowawczego znaczenie współdziałania w porównaniu ze współzawodnictwem. [Fragment Wstępu]
Availability:
Tarnów wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 00000515, 00009355 (2 egz.)
Tarnów czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 81 933 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 30 272, 36 617 (2 egz.)
Dąbrowa Tarnowska czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 30 271 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach159-[167].
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again