152334
Book
In basket
To książka o: marzeniach o teorii ostatecznej i ich wpływie na teorie nauczania; neurodydaktyce - nowej nadziei dydaktyki; zagrożeniach i perspektywach dydaktyk przedmiotowych.
"Im dłużej zajmuję sie nauczaniem, tym częściej marzy mi się wiarygodna teoria nauczania, tzn. taka, która pozwala na przewidywanie zabiegów edukacyjnych. Uważam, że takiej teorii ciągle nie ma. Dlaczego? Czy kiedyś powstanie? Jaka powinna być? Teoria nauczania i uczenia się - mająca być z założenia fundamentem i drogowskazem wszelkich dydaktyk przedmiotowych - została usytuowana na złączu nauk ścisłych i humanistycznych. Ze względu na znikomą przydatność praktyczną oraz nadmierne upolitycznienie jej wartość w ostatnich latach uległa dewaluacji w ocenie nauczycieli i metodyków przedmiotowych. Stała się jedną z niespełnionych iluzji minionej epoki." [Autor]
Availability:
Tarnów wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Tarnów czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 85 618 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 23 440 (1 egz.)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36 464 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again