145588
Książka
W koszyku
„Autorzy przedłożonego raportu podjęli niezwykle trudne kwestie egzystencjalne, kluczowe dla życia osób w naszym państwie, nie obawiając się najbardziej bolesnych zjawisk, jak korupcja, wykluczanie społeczne, przemoc i agresja, także w cyberprzestrzeni. Nie pozostawiają jednak czytelników z samą diagnozą, z wynikającymi z badań – miejscami porażającymi – wnioskami, ale określają możliwości wychodzenia z sytuacji kryzysowych, akcentując rolę ekologii życia. Najcenniejszy jest stan wiedzy polskiej młodzieży, jej świadomości i poczucia sprawstwa w dziedzinach codziennego życia, które mogą stać się blokadą w ich rozwoju. Przedłożona do oceny rozprawa znacząco wpisuje się w rozumienie codziennego świata życia polskiej młodzieży. Znakomicie odzwierciedla stan samoświadomości istniejących zagrożeń oraz propozycje rozwiązań uczonych, dla których misja uniwersytetu spełnia się właśnie w diagnozowaniu zjawisk ukrytych, skrywanych, jeszcze nierozpoznanych, jeśli wiedza o nich może pomóc pedagogom, psychoterapeutom, nauczycielom, rodzicom, instruktorom, katechetom czy edukatorom w rozumieniu podmiotów socjalizacji, wychowania czy instytucjonalnej edukacji”. Z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego, dr. h.c. multi, Uniwersytet Łódzki
Status dostępności:
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108 520 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 646-672.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej